Tarvitsin tänään 8 kertaa apua vaunujen kanssa lähijunassa. Arvatkaas, keiltä sain apua eniten?
Kommentit (38)
kaikilta auttajilta puoluekannan? Pitääpä seuraavalla kerralla kokeilla:D
nuorilta. Tämä yllätti minut itseni ainakin eniten. Nyrkkisääntönä voisin sanoa, että mitä rajumman näköinen tyyppi, sen herttaisemmin on apuaan tarjonnut. Nostan hattua heille! Ihan turhaan nykyisin parjataan nuorisoa niin paljon.
Sä kysyit kaikilta auttajilta puoluekannan? Pitääpä seuraavalla kerralla kokeilla:D
eihän ap muilta kuin persuilta olisi apua suostunut ottamaan :D
eniten sain apua teini-ikäisiltä nuorilta! Olivat todella kohteliaita. Vähiten apua sain keski-ikäisiltä naisilta.
eniten sain apua teini-ikäisiltä nuorilta! Olivat todella kohteliaita. Vähiten apua sain keski-ikäisiltä naisilta.
Ja nimenomaan teini-ikäisiltä pojilta! Hatunnosto heille (tai heidän vanhemmilleen ;D)
Lisää arvauksia, kiitos! Tulen kohta kertomaan totuuden.
Oikea ap
PS: Matkustin Malminkartanosta Leppävaaraan, jos ketään kiinnostaa.
nuorilta tai ulkomaalaisilta.
Muutama talvi sitten olimme muuttaneet uuteen paikkaan ja en ollut huomannut putsata liikennemerkkiä ja sen alla olevaa pikkulaattaa.
Parkkeeraus oli tien varteen parittomina päivinä toiselle ja parillisina toiselle. Aurauksen vuoksi. Ei siinä mitään, aura kylä halutessaan pystyy väistämään auton ilman sen suurenpia ongelmia.
Sattuipa sitten kohdalle vittumainen auraukko.
Oli vetänyt niin läheltä autoa, että auto oli puoleenväliin piukassa paketissa, segaskoloja myöden. Ja oli veilä vetänyt karhulla sitä kovaa jäätä.
Mä viimeisiläni raskaan, 2 omaa pientä mukana ja veilä siskon pieni päälle. Siinä sitten yritin saada auto putsattua sieltä loukusta pois. Paljon meni ihmisiä ohi ja vain tuijottivat. Sitten tuli 2 ulkomaalaista paikalle ja tulivat heti hätiin ja kaivoivat autoni penkasta pois.
Itse matkustan PALJON junalla. Nuoret miehet, jopa teini-ikäiset pojat, auttavat useammin kuin muut ryhmät. Ja kyllä, hyvin moni ulkomaalaistaustainen mies on auttanut. Myös n. kolmekymppisiltä naisilta saa aika hyvin apua, ehkä juuri niiltä, joilla on itselläänkin kotona pieniä lapsia.
Vähiten apua saa keski-ikäisiltä naisilta.
Saan eniten apua ulkomaalaisilta miehiltä ja suomalaisilta noin +-40 v naisilta. Naiset toteavat, että ei ole kauan siitä kun itsekin tarvitsivat apua.
Mutta pointti onkin se, että mamuja oli eniten myös liikenteessä.
ap
täällä, nuoret miehet tai sitten nelikymppiset naiset. Keski-ikäset miehet on aivan järkyttäviä, kävelee yli ennemminkin kuin auttaa.
vähiten saa apua keski-ikäsiiltä ja vanhemmilta naisilta. Monella sen ikäisellä, esim. minulla, on käsissä tai selässä jotain vikaa, joten vaikka auttamishalua olisikin, niin ei oikein uskalla raskaita nostella ja kumarrella. Nuorempana ja terveempänä olin minäkin apua tarjoamassa.
jotka eivät auta, siksi, että heillä on jotain vaivoja, vaikka muuten haluaisivatkin, kyllä erottaa: he saattavat hymyillä ystävällisesti tai pahoitella jne. Sen sijaan ne, jotka eivät periaatteesta auta, ovat sellaisia hiljaa, paheksuvasti tuijottavia ihmisiä, jotka jäävät jopa selän taakse seisomaan ja karistelemaan kurkkuaan, kun itse yrittää saada vaunuja ulos. Ihan kuin se siitä selän takana vihjailevasta yskimisestä ja hönkäilystä nopeutuisi yhtään.
Saman ihmistyypin olen nähnyt myös tuijottavan paheksuvasti liian nopeasti jarruttaneen bussin takia käytävällä kaatuneita nuoria. Ei elettäkään auttaakseen, pelkkä hiljainen tuijotus.
Ja huom, KAIKKI keski-ikäiset eivät tällaisia ole, vain se tietty ihmistyyppi.
Ja tosiaan, mitä karumpi ulkomuoto sen auttavaisempi. Nuoret tytöt eivät ole ihan niin avuliaita.
Vähiten apua saa keski-ikäisiltä naisilta. Mistä mahtaa johtua, että he ovat usein suorastaan v****maisia?
Ja taas nuoret, itseään täynnä olevat naiset eivät vilkaisekaan apaua tarvitsevaa:(
Mua hämmästytti tässä parisen viikkoa sitten, kun jouduin vaihtamaan Parikkalassa Savonlinnaan menevään paikallisjunaan. Kolme varusmiestä kiilasi ripeästi vaunusta ulos ja yksi nuori tyttönen jäi auttamaan minua vaunujen kanssa. Silloin ajattelin, ettei kyllä armeija mitään miehiä pojista näemmä tee...
ap