Kyllä minä pidän hieman tyhmänä aikuista ihmistä joka ei erota kissankelloa kurjenkellosta
Kommentit (26)
Kiinnostaa et missä tilanteissa ja keneltä kyselet näitä eroja?
Ap, voisit yrittää tutkia mitä eroa on sanojen "tietämätön" ja "tyhmä" merkityksillä. En kyllä pidätä henkeäni odotellessa, että niin tekisit.
Kissankello roikkuu kissan kaulassa ja kurjenkello roikkuu Kurjen kaulassa.
Helppoa.
Kellokukkia on monia ja kaikki ne on kauniita, harvalle lajilla on väliä. Tärkeintä on tietää, mitä metsässä on myrkyllistä - mikäli siellä aikoo kerätä jotain.
Sinulla on oikeus pitää ihmisiä tyhminä. Pidä se.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on vielä vuohenkello.
Ja peurankello ja harakankello
Ja vellikello. Ja entäs käkikello? Mulla on rannekello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on vielä vuohenkello.
Ja peurankello ja harakankello
Ovikello ja kirkonkello kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kissankello roikkuu kissan kaulassa ja kurjenkello roikkuu Kurjen kaulassa.
Helppoa.
Tämä selvensi mun ajatuksia huomattavissa määrin. Kiitos, ihanainen!
Minä pidän tyhmänä ihmistä joka olettaa muiden olevan tyhminä jos he ei erota yhtä kukkaa toisesta.
Ja meillä Turkusessa on kaasukello.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän tyhmänä ihmistä joka olettaa muiden olevan tyhminä jos he ei erota yhtä kukkaa toisesta.
No sitähän se juuri onkin. Mutta provo jatkuu.
Siinähän ap pidät!
Minäkin pidän sinua tyhmänä, kun teet tällaisia turhanpäiväisiä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa et missä tilanteissa ja keneltä kyselet näitä eroja?
Käy varmaan joka 5. vuosi Carl von Linnen muistoksi järjestettävillä teekutsuilla kasvitieteellisessä puutarhassa :D Väittelee siellä kellojen tunnistamisessa sivistyneistön kera.
Vierailija kirjoitti:
Kellokukkia on monia ja kaikki ne on kauniita, harvalle lajilla on väliä. Tärkeintä on tietää, mitä metsässä on myrkyllistä - mikäli siellä aikoo kerätä jotain.
Juu ja merelle kun menee kannttaa ottaa sukelluskello josta tekee vedenailaisa retkiään.
Kantsii hankkia kaulakello ettei satu vahinkoja.
Vain sellaiset erottaa, jotka ovat perehtyneet asiaan. Itse taas pidän tyhmänä ihmistä, joka olettaa, että jokaisen ihmisen mielenkiinnon kohteet ovat samoja, kuten erilaisten kasvien erottelukyky.