Lasteni isä "joi päänsä" eron jälkeen
Eli lasteni isä oli väkivaltainen minua kohtaan, petti ja löi, niin että oikeuteenkin menin pari kertaa mustan silmän takia. Ei ottanut muutenkaan vastuuta perheestään ja lapsistaan kuin halutessaan.
No ne lapset tuli kuitenkin hänen kanssaan tehtyä ja oltiin yhdessä noin 13 vuotta, kun mies kävi töissä ja oli suht normaali ja ihanakin, mutta
nyt nuo lapset ovat jo aikuisia ja aina kysyvät minulta mitä isälle mahtaa kuulua, mitä en tiedä, mutta ottavat itse selville ja vastaukset ovat tällaisia:
tyttö: moi iskä, miten menee? - jaa, ihan hyvin, oot tosi nätti, mutta onko sulla rahaa? vitu mun tekis mieli vetää turpiin sitä sun poikakaverias kun katto mua kieroon eilen tossa ostarilla ( poikakaveri opiskelee ja on ihan ok)
poika: Moi iskä mitä kuuluu: - Vittu kato mun tatuointia, jonka Kimmo laitto, eiks oo hieno! Otakko viinaa, kyllä Make tarjoo!!!
Kommentit (3)
Tuntomerkit sopii vähän liian hyvin. Mutta älä huoli, isyyttä ei ole tunnustettu ja poika pääsi kuin koira veräjästä niinkuin halusi.
Jos mun poika olis jonkun lapsen isä joskus, tekis aivan toisin kuin isänsä. Ollaan uskossa ja eletään sen mukaisestikin...
siunausta kaikille ja muistakaa kuka kuoli teidän kaikkien vuoksi, jotka häneen uskotte!
Tai sitten uskotte materiaan?
Valitkaa itse, ei ole muita vaihtoehtoja!
Tuntomerkit sopii vähän liian hyvin.
Mutta älä huoli, isyyttä ei ole tunnustettu ja poika pääsi kuin koira veräjästä niinkuin halusi.