Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minu oppini kesätyönhausta vanhentuneet?

Vierailija
08.04.2011 |

Eli minä pidän tärkeänä sitä että nuori menee itse kyselemään sitä työpaikkaa ihan livenä, ei laita sähköpostia eikä soita (paitsi sopiakseen mahdollista tapaamista)

Tytär taas väittää että kaikki nykyään hakee sähköpostilla =) No, ehkä johonkin ISOOn firmaan mutta täällä käpykylässä uskon henkilökohtaiseen käyntiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä pidän tärkeänä sitä että nuori menee itse kyselemään sitä työpaikkaa ihan livenä, ei laita sähköpostia eikä soita (paitsi sopiakseen mahdollista tapaamista)

Tytär taas väittää että kaikki nykyään hakee sähköpostilla =) No, ehkä johonkin ISOOn firmaan mutta täällä käpykylässä uskon henkilökohtaiseen käyntiin.


että se on helpointa hoitaa sähköisellä lomakkeella. Toisaalta taas pienissä firmoissa kannattaa mennä käymään, ei niillä monellakaan edes ole verkkosivustoja.

Vierailija
2/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 14-v kyseli ovelta ovelle eri firmoissa kesätöitä, ja saikin! Toisin kun kaverit ketkä lähettävät vain sähköpostia..



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 14-v kyseli ovelta ovelle eri firmoissa kesätöitä, ja saikin! Toisin kun kaverit ketkä lähettävät vain sähköpostia..


Täällä ei toivoakaan ilman suhteita. t. katkeran 14 veen äiti "miksi ette tehneet mua vuotta aiemmin"

Vierailija
4/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kaupat eivät täälläpäin ota kesätyöntekijöitä ja isoihin ketjuihin voi hakea vain sähköisesti. Ei ole ketään kelle soittaa.

Muita isompia työnantajia ei sitten oikein olekaan.

Suhteilla näyttävät menevän.

Vierailija
5/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljässä firmassa ja jokaisessa oli sanottu, että älkää tänne tulko, ei meillä ole aikaa ja täyttäkää kesätyöhakemus netissä. Yhdessä paikassa työnjohtaja oli jopa suuttunut ja ruvennut huutamaan pojille ettei täällä tarvii jokaisen mopollaprääsääjän juoksennella.

Vierailija
6/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymässä töitä. Kaikissa vastaus oli sama eli ei kiitos näin, ei heillä ole aikaa, töihin haetaan sähköpostilla ja he ottavat yhteyttä aikanaan.



Niinpä tyttö laittoi sähköposteja ja eilen tuli tieto kahdesta työpaikasta. Ikää siis 17v.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani on käynyt, minun kehotuksestani, paikanpäällä kyselemässä ja joka paikassa on sanottu haku on SÄHKÖISESTI , ja kehoitettu tekemnään hakemus koneella, ja he kutsuvat haastattelluun jos kutsuvat...



eli ajat muuttuu



ei pomoilla ole aikaa, kun nuoria juoksis kaiken aikaa sovitusti ta sopimatta, jäsi työt pomolla tekemättä,



huh huh vaikeet on

Vierailija
8/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat kyllä työtä nyt ja jatkossakin. Ne jotka eivät sitä kesätyötä saa, ovat syrjäytymisvaarassa tulevaisuudenkin työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi