Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siskoni (23v.) seurustelee 37-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija
22.04.2011 |

Mies eronnut ja hänellä lapsia entisestä suhteesta. Muutenkin heillä tuo ikäero näkyy tosi paljon. Tuo mies on ikäistään vanhemman näköinen. Siskoani taas luullaan usein teiniksi. Ovat niin epäsuhtainen pariskunta, että ihan hävettää heidän puolestaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiset usein naureskelee näille +30 sankareille. Kovaa silmäilyä ja yritystä on baareissakin. Eivät vaan tajua olevansa liian vanhoja. Naisiani usein kuvottaa nämä tyypit, pukeutuminen, puhetapa ja se vanhoillisuus.

Joskus kysyn että häiritseekö tämä seppo sinua, niin voin vintata tunkiolle nuolemaan haavojaan. Harvemmin näistä seppoenoista on harmiksi asti. Tajuavat ihan puhetta.

Mike

Vierailija
42/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin ja alettiin seurustella. Hänellä oli pieni lapsi edell. suhteesta, lapsi asui äidillään ja asuivat eri kaupungissa. 2 krt kuussa lapsi oli isällään, kunnes äiti löysi rakkauden Tanskasta ja muutti lapsineen sinne. En kokenut, että ikäero tai lapsi olisivat mitenkään vaikeuttaneet suhdettamme. Kuitenkin "kasvoimme erillemme" ja avoliitto& kihlaus päättyi 7 vuoden jälkeen. Olemme edelleen hyvät ystävät.

Nykyisellä miehellä ja minulla ikäeroa on 20 vuotta. Naimisiin menimme nelisen vuotta sitten, nyt meillä on 3v lapsi. Olemme onnellisia :) Mieheni on todella nuorekas, luulin alun perin häntä kymmenisen vuotta nuoremmaksi... 20 vuoden ikäero oli asia, jonka vuoksi harkitsin suhdetta pitkään, mutta rakkaus voitti :)

Kaikki ei ole aina mustavalkoista. Aika pinnalliselta vaikuttavat Ap ja tämän ketjun useat kirjoittajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 23v ja avokki 42v, lapsia ei tosin kuvioissa mukana mut niin se vaan on että ikä on vaan numeroita ja sitä todellista tilannetta ei kukaan muu tiedä kun ne ihmiset itse. onneks meidän suvut ja kaverit ei oo noin ahdasmielisiä :)

Vierailija
44/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on siis rakastunut ja onnellinen? Iloitse!

Vierailija
45/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ottaa itseä reilusti vanhempi mies.

Nuori nainen ja vanha mies on rinnastettavissa suurimpaan osaan thainainen ja suomimies tapauksista.

Kahden epätoivoisen rakkaustarina. Ei saa ketään muutakaan. :)

Vierailija
46/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla miehillä on kerääntynyt säästöjä jonkin verran enemmän, kuin nuoremmilla. Siinä syy.

Ilmanmuuta nuori parikymmppinen ja varakas kelpaa paremmin kuin vanha ja varakas.

Raha on se juttu jota naiset nai. Sama juttu niillä thaimaasta tulleilla. Elintaso on varmasti tärkeimmistä asiosita.

Vierailija
47/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte surkeita pellejä, ja noilla teidän maailmankatsomuksillanne ette itse varmasti tule koskaan olemaan hyvässä suhteessa (ikäerosta riippumatta).

Vierailija
48/49 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte surkeita pellejä, ja noilla teidän maailmankatsomuksillanne ette itse varmasti tule koskaan olemaan hyvässä suhteessa (ikäerosta riippumatta).

Ei ole tarvetta vaihtaa vanhempaan ;-)

Vierailija
49/49 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä keskustelu on jo aika vanha on tähän pakko vastata...

HERÄTKÄÄ IHMISET HYVÄT!!! Mitä väliä sillä on vaikka ikäeroa olisi paljon esim. tuo 14 vuotta? Jos suhde toimii, kumpikin on tyytyväisiä ja raukkautta riittää, niin mitä pahaa tuossa on?

Itse tapailen tällä hetkellä 28 v. miestä ja olen itse 26 vuotias. Mies on komea, fiksu, ahkera, huomaavainen ja mikä parasta hän on todella taitava sängyssä. Tämän jälkeen en voi kuvitellakkaan enään ikinä tapailevani itseni ikäisiä miehiä! Olen ollut muutaman itseni ikäisen miehen kanssa pidemmässä parisuhteessa (puhutaan vuosista) ja kaikki ovat päättyneet siihen, etten jaksa katella heidän lapsellisia puuhiaan. Nyt kun otin huomattavasti vahmemman miehen, huomaan ensikertaa olevani oikeasti onnellisessa suhteessa! :)