Tekeekö muiden mieli kauneusleikkauksia?
Mä olen lasten syntymän jälkeen halunut laittaa vatsani kuntoon ja nyt kun olen katsonut Jylhän kauneusklinikasta ohjelmaa, niin mun tekis mieli tehdä vaikka mitä. Multa katoaa mystisesti hiuksia päästä, ei kaljuuntumista eli voisin piikittää päähän sitä jotain kasvuhormonia. Silmäluomet mulla on roikkuneet aina, iän myötä entistä enemmän. Imetys on löysentänyt mun rintoja, joten implantit olis kivat. Niitä botox-juttuja olen inhonnut, mutta kun kuulin, että niillä saa korkeat poskipäät, niin innostuin heti. Jos mä olisin varakas, niin menisin varmaan täysvartaloremppaan.
Kommentit (8)
ja tarpeeksi rupsahtanut eli löytyy leikattavaa, niin haluaisin kasvonpiirteitä nostettavan. Vartalossakin olisi korjattavaa, muttei haittaa niin paljon kuin kasvojen rupsahtaminen.
Oon siis tosissani harkinnut, mutta mies ei hyväksy. Raha toimenpiteisiin kyllä löytyy. En siis tiedä mitä teen.
hankkia kasvojenkohotuksen tms jos tarvetta ilmenee. Rintoihin en mitää välittäisi tunkea, lähden sillä rahalla mielummin ulkomaille, liikunnalla olen saanut vatsan ym. pois.
Kun katson niitä ohjelmia olen entistäkin vakuuttuneempi, että en anna itseäni turhanpäiten leikellä. Olen ajatellut kelvata tällaisena kuin olen. Jos ei joku kesta mua katsoa niin katsokoon muualle.
Liikunta ja tervelliset elämäntavat saavat luvan riittää! Ja meikki tarvittaessa. Hiuksetkin muuten vahvistuvat oikealla ruokavaliolla.
kauhe ajatus, että suomikin on kohta pullollaan ankkahuulisia, kiiltäviä pyöreitä otsia ja niitä tissejä!
vatsan pienennykseen. Rinnat haluaisin suurentaa, mutta se edellyttäisi jo leikkausta.
Mutta todellisuudessa en uskalla. Olen ihan varma, että juuri minun tsägälläni ne implantit sitten kapseloituis ja / tai leviäis ympäri kropan=(
Botoxit ei kiinnosta.
mä haluaisin siirtää pohkeista ja reisistä rasvaa rintoihin. Mutta pysyvyys on kaiketi epävarmaa.
Olen hoikka ja tosi liikunnallinen, mutta alavartalossa silti on runsaasti ylimääräistä rasvaa. Tissit taas on menneet tosi rumiksi vuosien imetysten ja laihtumisen seurauksena.
sitä vakuuttuneempi olen siitä, että ne eivät ole mua varten. luomet voisin leikkauttaa, jos ne alkais roikkua niin, etten enää näkisi.