siskoni (23v.) seurustelee 37-vuotiaan miehen kanssa
Mies eronnut ja hänellä lapsia entisestä suhteesta. Muutenkin heillä tuo ikäero näkyy tosi paljon. Tuo mies on ikäistään vanhemman näköinen. Siskoani taas luullaan usein teiniksi. Ovat niin epäsuhtainen pariskunta, että ihan hävettää heidän puolestaan.
Kommentit (49)
toihan on ihan normaali ikäero miehen ja naisen suhteessa. Taitaa ap:ta ottaa pottuun, kun itse onnistui tuossa iässä iskemään vaan jotain opiskelijapoikia, jotka oli ihan persaukisia :DDDDDD
toihan on ihan normaali ikäero miehen ja naisen suhteessa. Taitaa ap:ta ottaa pottuun, kun itse onnistui tuossa iässä iskemään vaan jotain opiskelijapoikia, jotka oli ihan persaukisia :DDDDDD
on naimisissa itseään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tapasivat naisen ollessa 20. Nyt yksi yhteinen lapsi, miehen ed. liitosta oleva lapsi asuu heidän kanssaan myös.
varmaan mun ex... se on 37 ja ikäistään vanhemman näköinen mut aivoitukseltaan parikymppinen...
Mun mies on kans 37, eikä ole vanhaa äijää nähnytkään ;)
Eikä kai rakkaudessa ole kyse iästä tai näöstä tai elämäntilanteesta, vaan jostain ihan muusta.
Mutta on kyllä totta tuo, että tuolla ap:n siskolla ja miehellään on tosiaan ihan eri elämäntilanteet. Ja naiiviutensa tulee tuo sisko vielä karsaasti kokemaan... Nyt tietenkin ukko hyysää ja hoitaa kuin pikkulasta, mutta entäs sitten vuosien päästä, kun on pari pikkukakaraa kitisemässä, ja mies jo luullut päässeensä tuon ajan ohitse. Työkiireet ja oman ikäiset ystävät.. Ystävät, jotka ovat saaneet jo omat lapsensa isoiksi ja vaimojensa kanssa nauttivat uudesta yhteisestä enenevästä ajastaan.. Nuorikko sitten jynssää kotia puhtaaksi ja huoltaa pikkupirpanoita kuin zombi, kun ei juuri hetken lepoa ole. Ja pian alkaa kotielämä isiä ahdistaan ja uutta taas katsellaan.
Näin se menee, mitä noita tommoisia pareja on tullut katseltua. Ikävä homma, mutta elämän realiteettia, jota nuoret naiivit naiset, jotka toisen jämän lapsineen ottaa, eivät ymmärrä.
enkä voisi kuvitellakaan seurustelevani jonkun 37-vuotiaan kanssa. Sellaiset tuntuu todeella vanhoilta, isähahahmoilta. Joku Jyrki Katainen vaikka, en voisi millään ajatella seksuaalisessa mielessä.
varmaan mun ex... se on 37 ja ikäistään vanhemman näköinen mut aivoitukseltaan parikymppinen...
et jos vanhempi mies/nainen ottaa itseensä reilusti nuoremman naisen/miehen niin henkisesti ollaan jämähdetty sinne parikymppisen tasolle.
Ei varmaan tuo ap:nkaan siskon miesystävä tule aikuistumaan ikinä...
Ja sulle joka ihmettelit, et 37v ei ole vanha: ei ole tietenkään 37v sinänsä vanha äijä, mutta parikymppiseen verrattuna on! :)
että molemmat ovat ulkonäkörajoitteisia, toinen näyttää teiniltä, toinen ikäistään vanhemmalta.
Jos he eivät itse häpeä suhdettaan, ei muidenkaan kannata hävetä. Rakkaussuhteessa on muitakin tekijöitä kuin syntymävuosi ja ulkonäkö. Mieshän voi olla henkisesti keskenkasvuinen ja siksi samalla aaltopituudella parikymppisen kanssa, tai päinvastoin.
vielä näyttää vanhemmalta? Onko mies edes komea? Rikas? Mikä vetää puoleensa?
Jotakin "vikaa" on tuollaisessa miehessä, joka alkaa seurustelemaan 23 vuotiaan kanssa, vaikka on itsellä jo lapsia...
Jotakin "vikaa" on tuollaisessa miehessä, joka alkaa seurustelemaan 23 vuotiaan kanssa, vaikka on itsellä jo lapsia...
enkä voisi kuvitellakaan seurustelevani jonkun 37-vuotiaan kanssa. Sellaiset tuntuu todeella vanhoilta, isähahahmoilta. Joku Jyrki Katainen vaikka, en voisi millään ajatella seksuaalisessa mielessä.
Loukkaannuin pahasti. Nimittäin ikäsi puolesta olet mitä mainioin nuori kinkku.
T: Enomies
Loukkaannuin pahasti. Nimittäin ikäsi puolesta olet mitä mainioin nuori kinkku.T: Enomies
Mielestä yli 25v mies on liian vanha. 37-vuotias voi kyllä olla komea ja mukava, mutta seksuaalisesti en voisi minäkään kuvitellakaan, liian lähellä oman isän ikää. Niin ja enot ja sedät vielä nuorempia. Itse 20v.
Loukkaannuin pahasti. Nimittäin ikäsi puolesta olet mitä mainioin nuori kinkku.T: Enomies
Mielestä yli 25v mies on liian vanha. 37-vuotias voi kyllä olla komea ja mukava, mutta seksuaalisesti en voisi minäkään kuvitellakaan, liian lähellä oman isän ikää. Niin ja enot ja sedät vielä nuorempia. Itse 20v.
ja minulla kuitenkin ikää 28, täytyy sanoa että suurin osa tuon ikäisitä (37) miheistä on jo hieman rupsahtaneita.
Miten 25 vuotiaan kanssa harr. seksiä?
voiko 23-vuotias olla mukana uusperhekuvioissa kun on itsekin vielä nuori ja naiivi... vaatisi melkoista kypsyyttä...
Lapsia käy sääliksi.
Seksuaalisesti alle 35 mies on lapsi
Miten 25 vuotiaan kanssa harr. seksiä?
Jos siis alle 35v on seksuaalisesti lapsi!
En ole ikinä harrastanut 25vuotiaan kanssa seksiä joten en osaa sanoa miten onnistuu, varmaan samalla tavalla kun muidenkin.
Naurattaa 30+ miehet jotka vilkuilee kadulla, ei ne tajua et ne on IHAN liian vanhoja, jos sellainen alkaa flirttaileen tulee ensimmäisenä mieleen pedofiili. Vaikka täysikäinen olenkin, mutta mun mielestä vaan on tosi ällöttävää jos 40v mies kehtaa flirttailla 20v TYTÖLLE.
mies on eronnut ja on lapsia entisestä suhteesta. Se tuo väistämättä mutkia matkaan ainakin jossain muodossa. Ikäero ei välttämättä ole mikään ongelma muiden kuin ulkopuolisten mielestä.
t. Itseäni vanhemman miehen vaimo
Sisko ja miesystävä ihan eri aaltopituuksilla ja eri elämäntilanteissa.
En käsitä mistä nuita nuoria ja naiiveja hyväuskoisia hölmöjä sikiää jotka huolivat itselleen toisen jämät jostain melkein oman isänsä ikäisestä ukosta?!