Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko homomyönteinen vai -vastainen?

Vierailija
21.04.2011 |

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko ihminen homo tai hetero, vaalea tai tumma, oikeakätinen tai vasenkätinen, eihän me voida valita millaiseksi me synnytään.

Vierailija
42/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tekee musta myönteisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisiä fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Ei ole minulta pois se, kuka ketäkin rakastaa..

Vierailija
44/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä käyttää vain ahdasmieliset homofoobikkoidiootit.

Haluaisin myös kysyä kaikilta alla olevan lailla ajattelevilta: Kuvitteletteko oikeasti olevanne niin vastustamattomia, että kaikilla homoilla on teidät tavattuaan voimakas halu käännyttää teidätkin homoksi? Miten kenetkään voi käännyttää homoksi tai heteroksi?

Homostelkoot homot ihan rauhassa. Mutta jättäkööt normaalit heterot rauhaan ja heidän käännyttämisensä! Jos en pidä homostelua normaalina ja sanon sen tarvittaessa/kysyttäessä niin minulla on siihen oikeus! En vastusta homoja millään tavoin ihmisinä en vain pidä homostelua normaalina eikä heille kuulu mikään avioliitto. Pysykööt omissa oloissaan ja vaikka kuinka olisivat julkisuudessa niin antakoot muilekin kuin heidän mielisilleen mielipiteen vapauden.

Vierailija
45/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nykypäivän "homotrendi" kertoo jotenkin epävarmasta ja hukassa olevasta yhteiskunnasta!

yhteiskunnasta jossa yhä vähemmän halutaan syrjiä ihmisiä mielivaltaisilla perusteilla.[/i

Yhteiskunnassamme eletään ns. moraalin aallonpohjassa, jossa yritetään tehdä poikkeavuuksista normaaleja ja isolla äänellä!

Se on jotenkin säälittävää!

Nykypäivänä ei homoja syrjitä, päinvastoin heterona joutuu kohta selitteleen suuntautumistaan, joka minusta on älytöntä! Homoudella tehdään politiikkaa joka on oksettavaa!

Vierailija
46/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani homomyönteinen. (En ainakaan hyppisi ilosta kattoon, jos poikani toisi näytille lipevän vävyehdokkaan...).

Vierailija
47/58 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu homoihin mitenkään huonompina ihmisinä kuin muut. Itse homoutta pidän epänormaalina luonnonvastaisena seksualisuutena ja syntinäkin raamatun mukaan. Mitenkään vihamielisesti en suhtaudu heihin ihmisinä, monella on vaikeaa ja jumala rakastaa kaikkia mutta eheytymistä homoudesta kannatan kyllä.

Vierailija
48/58 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin olisin itseänikin vastaan.

Vierailija
49/58 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatus jos olisi lipevä ja mirri kaulassa. En ainakaan iloitsisi mutta en voisi silti olla rakastamatta lastani. Tottakai normaalina heterona toivoisin lapseni olevan normaali eli hetero mitä pidän ainoana terveenä seksuaalisuutena Setan propagandasta huolimatta, minua ei ole aivopesty miksikään homomyönteiseksi. Se toki ei tarkoita että vihaisin homoja tunnen muutaman mukavan homon eikä tule mieleenikään vihata heitä. Taipumuksiaan en pidä normaaleina mutta ihmisiä he ovat siinåä missä minäkin, en ole tuomari.

Vierailija
50/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuka vaan saa homoilla niin paljon kuin haluaa :)

Vierailija
51/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ole vastaan, ei ole minun asiani, ketä toiset ihmiset rakastavat.

Vierailija
52/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki. Itse olen hetero.

Vierailija
53/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe eroa siinä rakastaako miestä vai naista. Tämä oli iso syy siinä miksi erosin kirkosta 10v sitten.

Vierailija
54/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hetero, minulla on useita homotuttuja sekä yksi homoystävä. TOki enemmän heterotuttuja ja -ystäviä. En ole tätä ennen heitä erotellut toisistaan homoiksi tai heteroiksi. Toki olen asiasta tietoinen, mutta sillä ei ole mulle merkitystä.

Vierailija
55/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän Suomessa, missä sä?

Yhteiskunnassamme eletään ns. moraalin aallonpohjassa, jossa yritetään tehdä poikkeavuuksista normaaleja ja isolla äänellä!

Se on jotenkin säälittävää!

Nykypäivänä ei homoja syrjitä, päinvastoin heterona joutuu kohta selitteleen suuntautumistaan, joka minusta on älytöntä! Homoudella tehdään politiikkaa joka on oksettavaa!

Vierailija
56/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi lipevä? Miksi juuri homovävyehdokas olisi lipevä?

Huomaatko itse ollenkaan, miten ennakkoluuloinen ja rasisti olet?

(En ainakaan hyppisi ilosta kattoon, jos poikani toisi näytille lipevän vävyehdokkaan...).

Vierailija
57/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se onko ihminen homo vai ei ei oikeasti edes kiinnosta. Kannatan kyllä homoille samoja oikeuksia kuinheteroille, se kyllä varmaan lasketaan myönteisyydeksi...

Vierailija
58/58 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerästi kysytty. En pidä homoutta normaalina mutta en homoja vihaakaan ja miksi ja miten heitä pitäisi vastustaa. Ihmisiä ovat. En kuitenkaan hyväksy että mielestäni epänormaaleja seksitapoja tyrkytetään jo lapsille kouluissa setan oppien mukaan. En myöskään hyväksy että julkisuudessa kaikkien pitäisi pitää homoutta normaalina. Ennenkaikkea on suorastaan törkeää että ellen ajattele samoin kuin homouden kanattajat minut leimataan jotenkin typeräksi ja rasistiseksi. Pienen marginaaliryhmän outuja seksitapoja ei todellakaan tarvitse pitää normaaleina eikä vähemmistön diktatuuri ole oikein. Mielipiteenvapaus on sallittava ja homouden pakkotuputus on todella ärsyttävää ja aiheuttaa vain negatiivisia asenteita näitä muka suvaitsevaisia rasistisia homo-agitaattoreita kohtaan.