Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko homomyönteinen vai -vastainen?

Vierailija
21.04.2011 |

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoseksuaalisuuden harjoittaminen on synti Raamatun mukaan. Ihminen kuitenkin on eri asia kuin hänen tekonsa.

Raamatun mukaan Jänis on märehtijä, eikä sekään pidä paikkaansa. Et taida olla luterilainen, kun tulkitset Raamattua noin kirjaimellisesti.

Vierailija
22/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% heteromies, mutta minulla on homoystäviä. Minulle merkitsee ainoastaan ihmisen luonne, ei seksuaalinen suuntautuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon homoseksuaaleja, koska nuorempana pyörin näissä setan ym. piireissä. Suurimmaksi osaksi ihania ihmisiä ja reiluja ystäviä. Jostain syystä suurimmalla osalla erilaisia ongelmia ja rikkinäinen tausta (isättömyyttä, hyväksikäyttöä, perheessä päihdeongelmia jne.), läheisriippuvuutta ja valtaväestöön nähden kovin paljon pakko-oireita, masennusta ja muita mt-ongelmia. Näiden kokemusteni perusteella en ole 100% vakuuttunut siitä, että homous olisi normaalia ja synnynnäistä, mutta en ole mitenkään homovastainen (seksuaalisuus on kuitenkin vain yksi osa ihmistä).

Vierailija
24/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä suuria intohimoja koko asia.

Vierailija
25/58 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Minulle asia on ihan yhdentekevä. Minusta asiasta puhuminen on vähän vanhanaikaista, saati sen vastustaminen..:D LOL niitäkin juntteja..! No kyllä noi persut muutenkin tiedetään..

Vierailija
26/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homostelkoot homot ihan rauhassa. Mutta jättäkööt normaalit heterot rauhaan ja heidän käännyttämisensä! Jos en pidä homostelua normaalina ja sanon sen tarvittaessa/kysyttäessä niin minulla on siihen oikeus! En vastusta homoja millään tavoin ihmisinä en vain pidä homostelua normaalina eikä heille kuulu mikään avioliitto. Pysykööt omissa oloissaan ja vaikka kuinka olisivat julkisuudessa niin antakoot muilekin kuin heidän mielisilleen mielipiteen vapauden.

Vierailija
27/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on homotuttuja en tietenkään heitä vihaa. En vain pidä homoutta normaalina ja sen sanon suoraan ja minulla on oikeus siihen. Kristillinen avioliitto ei kuulu homoille jos noudatetaan kristillisiä arvoja, en voi mitään sille jos tulee joku sukupuolineutraali avioliitto mutta en kannata sitä koska se on askel kohti yhteiskunnan rappiota.

Vierailija
28/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainahan voi rakastaa. Mutta jos mies työntää vehkeensä toisen miehen karvaiseen paskaiseen perseeseen on se hirvittää hommaa, hyi oksetus. Eli on siinä sentään eroa ja aika paljon.

Vierailija
29/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn ihmisen seksuaalisuuden, kunhan se ei tee toiselle osapuolelle pahaa ja ikärajoitusta noudatetaan.

Rakas tyttäreni on lesbo, vissiin jo 12v alkoi tajuamaan sen ja n.13v kertoi. Minua ei ole haitannut asia mitenkään ja rakastan lastani on hän hetero tai homo.

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
30/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joskus, nyt 11 vuotias poikani kertoisi olevansa homo. Todennäköisesti hakkaisin ensiksi hänet nytkillä, sitten rakkaan hinttari-kaverin ja tämän vanhemmat.

Mutta muuten, ei mitään ongelmaa.

Pera, 39

Vierailija
31/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homous ei lähde nyrkeillä, sitä on yritetty aika pitkään. Eiköhän ihmisten onnellisuus ole tärkeintä?

En ole myöskään koskaan kuullut, että joku homo olisi yrittänyt käännyttää ketään heteroa toisin kuin heterot homoja.

Vierailija
32/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele suuntaan enkä toiseen. Kunhan ovat onnellisia. Kuten heteroillekin toivon.

Toisaalta toivon, että omat lapseni (tyttö ja poika) olisivat heteroita, koska yhteiskunta suhtautuu vielä vähän nihkeäasti homoseksuaaleihin. Elämä heterona olisi luultavasti helpompaa.

Vierailija
33/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin olkoon mitä haluaa, ei ole multa pois.

Kaikille samat oikeudet.

Vierailija
34/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raamatun mukaan, (et varmati elä) kun noin pystyt toiset tuomitsemaan.

Vierailija
35/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon homoseksuaaleja, koska nuorempana pyörin näissä setan ym. piireissä. Suurimmaksi osaksi ihania ihmisiä ja reiluja ystäviä. Jostain syystä suurimmalla osalla erilaisia ongelmia ja rikkinäinen tausta (isättömyyttä, hyväksikäyttöä, perheessä päihdeongelmia jne.), läheisriippuvuutta ja valtaväestöön nähden kovin paljon pakko-oireita, masennusta ja muita mt-ongelmia. Näiden kokemusteni perusteella en ole 100% vakuuttunut siitä, että homous olisi normaalia ja synnynnäistä, mutta en ole mitenkään homovastainen (seksuaalisuus on kuitenkin vain yksi osa ihmistä).

Ei voi muuta kuin nauraa :DDD

Vierailija
36/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännyttää sut:)

i]Harmittaa että olen hetero, koska kolmen miehen kanssa elettyäni olen tullut siihen tulokseen että miehen kanssa eläminen ei taida mulle oikein sopia. Ikävä kyllä seksi naisen kanssa ei myöskään houkuttele, vaikka haluaisin että houkuttelisi.

[/quote]

Vierailija
37/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni "homovastaisia" ihmisiä ei ole olemassakaan.. Eihän kukaan voi kieltää tai korjata toisen seksuaalisia viehtymyksiä.

MUTTA on täysin eri asia miten yhteiskunta ym. yleiset tahot tukevat tällaisten ihmisten poikkeavuutta. Mielestäni nykypäivän "homotrendi" kertoo jotenkin epävarmasta ja hukassa olevasta yhteiskunnasta!

Homous on luonnollinen osa ihmiskuntaa mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että ainoa evoluutionkin kannalta oikea lisääntymistapa ja "terve" parisuhde on miehen ja naisen välinen suhde!

Kivittäkää! :)

Vierailija
38/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus on yksi ihmisen piirre muiden joukossa. Ei siihen ole tarvetta suhtautua sen kummemmin kuin vaikka oikea- tai vasenkätisyyteen.

Vierailija
39/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nykypäivän "homotrendi" kertoo jotenkin epävarmasta ja hukassa olevasta yhteiskunnasta!

yhteiskunnasta jossa yhä vähemmän halutaan syrjiä ihmisiä mielivaltaisilla perusteilla.

Vierailija
40/58 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa evoluutionkin kannalta oikea lisääntymistapa ja "terve" parisuhde on miehen ja naisen välinen suhde!

Eikös siitäkin ole olemassa runsaasti teesejä, että homoseksuaalisuudesta voi olla valitaetua yhteisölle? Mieti esim. tilannetta entisaikojen suurperheissä, joissa äiti oli jatkuvasti jaksamisen äärirajoilla jatkuvan raskaanaolon, synnytysten ja imetysten takia. Mietipä jos siinä taloudessa eläisi sitten naimaton sisarus, joka hoitaisi talon töitä ja lapsia ja näin edistäsi perheenjäsenten eloonjäämistä. Ja samalla varmistaisi oman taipumuksensa geneettisen siirtymisen eteenpäin? Ja onhan niitä muitakin vastaavia spekulaatioita.