Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku kehtaa väittää,että 70v sitten

Vierailija
21.04.2011 |

on 400grammaa painava keskonen jäänyt henkiin!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kilon painoisia on jäänyt henkiin jo sata vuotta sitten

ja pienempiäkin. Ja yli 70 vuotta sitten selviytyi jo alle 400-grammainen vauva.

Vierailija
2/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no me (minä ja kaksossiskoni) oltiin 33 vuotta sitten naistenklinikalla ihmeitä ja painoin 1350 grammaa silloin (paino ei ole se tärkein,vaan viikot,ja miten keuhkot on kehittynyt) niin ihmettelen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kaksosten äiti,syntyivät rv 33,A 1535g,B 2390g,B joutui teholle,A ei.Eli tiedän pointtisi.Mutta se,että 70v sitten alle 400g painava (eli viikkoja tuskin hirveästi) olisi jäänyt henkiin?? Hyvä jos näin,mutta hiukan epäilen....

t.ap

Vierailija
4/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kaksosten äiti,syntyivät rv 33,A 1535g,B 2390g,B joutui teholle,A ei.Eli tiedän pointtisi.Mutta se,että 70v sitten alle 400g painava (eli viikkoja tuskin hirveästi) olisi jäänyt henkiin?? Hyvä jos näin,mutta hiukan epäilen.... t.ap

no sontaahan tuo onkin että olisi muka jäänyt henkiin noin pienet!!

ja tosiaan mekin oltas auttamatta kuoltu,jos ei oltas synnytty helsingissä! ja siskoni saikin aivovamman.

en ole lukenut tuota ketjua,mutta joka noin väittää,ei TODELLAKAAN tiedä keskosista saatika juuri mistään muustakaan mitään!! :D

Vierailija
5/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap;ee olet aivan oikeassa,että 70 vuotta sitten ei todellakaan ole noin pienet voineet säilyä hengissä,ei sitten millään!!!

Vierailija
6/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos tänäpäivänä jäävät henkiin. Ja silloinkin monelle jää pysyviä vaurioita.

Ketju alkoi suunnilleen näin "olisitko jäänyt henkiin,jos olisit synnyttänyt 100v sitten"

ap

Vierailija
7/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksittiin 1860.

Vierailija
8/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksittiin 1860.

Vierailija
9/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viikkoja oli vähemmän kuin sinulla ja siskollasi ja siis tosiaan 5 lasta ja vuosi oli 1934.

Ja Dionnet eivät siis edes sairaalahoidossa olleet syntymän jälkeen vaan kotona hoidettiin ja lipaston laatikoissa nukkuivat.

itse olen kaksosten äiti,syntyivät rv 33,A 1535g,B 2390g,B joutui teholle,A ei.Eli tiedän pointtisi.Mutta se,että 70v sitten alle 400g painava (eli viikkoja tuskin hirveästi) olisi jäänyt henkiin?? Hyvä jos näin,mutta hiukan epäilen.... t.ap

no sontaahan tuo onkin että olisi muka jäänyt henkiin noin pienet!!

ja tosiaan mekin oltas auttamatta kuoltu,jos ei oltas synnytty helsingissä! ja siskoni saikin aivovamman.

en ole lukenut tuota ketjua,mutta joka noin väittää,ei TODELLAKAAN tiedä keskosista saatika juuri mistään muustakaan mitään!! :D

Vierailija
11/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuja en muista, mutta minun viisikymppinen kaverini oli aikoinaan yksi pienimistä henkiinjääneistä. Ja hän painoi kilon verran.

Vierailija
12/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.baby2see.com/Marian_Chapman_LBW.html" alt="http://www.baby2see.com/Marian_Chapman_LBW.html">http://www.baby2see.com/Marian_Chapman_LBW.html</a&gt;

ei ole normaalista pikkukeskosesta kyse, vaan pienipainoisesta isommasta keskosesta. Käsittämättömän pieni paino kyllä!