Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, Pia putos American Idolista!?

Vierailija
20.04.2011 |

Luulin, että se voittaa, vaikka Laurenista tykkäänkin eniten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan oli täysin persoonaton, hajuton ja mauton. Just ku joku Mariah Carey. Tossa tarvitaan persoonaa, sen puolesta Haley, Casey ja James on vahvoilla. Ja Jameshan noista on ehdottomasti paras.

Vierailija
2/7 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki aatteli et se jatkaa itsestäänselvyytenä niin ei tarvi äänestää. Pia oli ihana! Paras! Stefanon tai Paulin ois pitänyt tippua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin sen olivan top-kolmessa

Vierailija
4/7 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi Paul on jo tippunut.

Vierailija
5/7 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi sanoa Paulista ja Stefanosta.

Veikkaan Laurenista voittajaa ja kärkikolmikossa tietenkin James ja Scotty.

Vierailija
6/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ihan varma, että Amerikka tykkää ja äänestää sen finaaleihin. Toinen tylsiymys on Scotty, jonka heinähatut uskollisesti soittelevat finaaleihin asti. Stefano on ihan turha ja kummastakaan jäljellä olevasta tytöstä en erityisemmin pidä. En oikein tiedä miksi, mutta ei vaan liikahda mikään, kun he laulavat. Sen sijaan Paul liikuttaa vaikka mitä, mutta hän lienee pienempien kuvioiden esiintyjä ja tippuu varmaan pian. James on ok, mutta lähinnä tarinansa takia, laulajana mun mielestä vähän tylsä.

Näin ollen suosikeikseni jäljelle jää Casey ja Jacob, jotka saa mut kananlihalle joka kerta :)

Vierailija
7/7 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän on paras. Hän tekee musiikkia, kun muut pääasiassa tekee temppuja äänellä. Jacob on vähän liian pateettinen ja gospeli. Scotty on hyvin sympaattinen ja tykkään myös hänen äänestään ja countrytyylistään, vaikka Elvis natsasi kyllä ihan saletisti myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä