Kokoomus nykyään vihaisten huutajien puolue
Äijäistyminen ja vihamielinen käyttäytyminen on silmiinpistävää. Helsingin kokoomus pursuilee ”katu-uskottavia” vähän päällekäyviä ja epäkohteliaita äijiä, jotka eivät osaa puhua ystävällisesti tai kirjoittaa asiallisia viestejä. Maanpuolustus sitä ja tätä ja sosialismia joka paikassa. Asiat monella hyvin, mutta silti kaikki on pielessä. T. Sisäpiiriläinen
Kommentit (10)
Seura tekee kaltaisekseen, vihreät ja vasemmistoliitto ovat pahimmat huutajat, Tuppurainen kiljuu mukana.
Vierailija kirjoitti:
Seura tekee kaltaisekseen, vihreät ja vasemmistoliitto ovat pahimmat huutajat, Tuppurainen kiljuu mukana.
Kokoomuslaiset puhuvat persua nykyään. Pesujen retoriikka tarttunut kokoomuslaisiin.
Tulee kyllä mielenkiintoinen vaalikevät. Populistidemareillakin linjat on aivan sekaisin, taitaa tulla tasatulos kolmen kesken.
Kun paniikki iskee alkaa huuto, kansan silmät ovat auenneet, kuka on sössinyt...
Älä puhu soopaa. Kokoomus on maan hallitsijapuolue, vaikka poliittisesti joku muu olisikin vaalien jälkeen vallassa. Vapaamuurarit ovat kokoomuslaisia, upseerit ovat kokoomuslaisia, suurin osa Helsingin valtion virastojen työntekijöistäkin on kokoomuslaisia. Kokoomus johtaa maata. piste.
Olen kiinnittänyt huomion samaan, että kokoomus on muuttunut ja se muutos ei ole parempaan.
Erityisen huolestunut olen kokoomuksen toiminnasta, joka perustuu salailemiselle ja hyvän hallinnon vastaiselle politiikalle: Suomessa kun politiikka on perustunut avoimelle päätöksenteolle, oikeusvaltion ja demokratian kunnioittamiselle. Orpon Gargen -sotku on tästä yksi keskeinen esimerkki.
Toinen on vaitonaisuus mitä tulee Orpon hallituksesta lähtevän rasismin suhteen. Kokoomuksen suhteen olen ihmetellyt sitä miten puolue osaa olla näissä tilanteissa niin hiljaa, että se kaikuu Suomenlahden selkää pitkin Viron rannalle asti. En tiedä ajatteliko kokoomus, että voivat "kesyttää" perussuomalaiset hallitusvastuussa vai onko kyseessä ollut silkka teatteri, mutta sanonta "seura tekee kaltaisekseen" pätee tässä yhteydessä äärimmäisen hyvin (kokoomus on lähentynyt perussuomalaisten kanssa).
En ole sisäpiiriläinen ja havaintoni koskettavat kokoomuksen ulostuloja perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa. Olen kuitenkin pitänyt kokoomusta asiallisena puolueena, mutta tämä käsitys muuttunee.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu soopaa. Kokoomus on maan hallitsijapuolue, vaikka poliittisesti joku muu olisikin vaalien jälkeen vallassa. Vapaamuurarit ovat kokoomuslaisia, upseerit ovat kokoomuslaisia, suurin osa Helsingin valtion virastojen työntekijöistäkin on kokoomuslaisia. Kokoomus johtaa maata. piste.
Sitä sanotaan ja ihan syystä, että värisuora ei ole hyvä asia. Oli se värisuora sitten kokoomuksen, perussuomalaisten, demareiden tms.
Onneksi on olemassa kokoomus. luihuisen tupa....
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on olemassa kokoomus. luihuisen tupa....
Vasemmisto ja vihreät Puuskupuhiin,
kristilliset, ruotsalaiset, keskusta, hjallis ym pienet muodostavat Korpinkynnen
Perussuomalaiset muodostavat Rohkelikon.
Olen ihan tietoinen. Tämän takia ei kiinnosta nykyisten kokoomuslaisten kanssa treffit eikä seurustelut. Sori siitä.