Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa mieleen....

Vierailija
20.04.2011 |

Jos asuisin yksin kahden teini-ikäisen poikani kanssa 2300 euron bruttotuloillani vaikkapa kolmiossa jossa vuokra olisi 700 eur/ kk saisinko jotakin tukia?



Nyt asun avioliitossa uusperheellisenä ja kaikki mun rahat, netto 1700 menee asumiseen ja ruokaan. Mitään jää koskaan käteen. Mies perustelee kulujen jakamista 50/50 huomattavasti parempituloisena että uusperhe ei ole yksi talous vaan kaksi eri taloutta.. En ihan allekirjoita tuota.



Nytkin mies parturissa, itse kävin kampaajalla 11/2009

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme