Miksi tuon 1-luokkalaisen pojan on oltava niin perkeleellisen
temperamenttinen, voimakastahtoinen, lyhytpinnainen ja samalla kuitenkin tod herkkä???
En muista päivää jolloin hra ei olisi jostakin hepuloinut, pk aloitti 4v iässä ja siellä eivät meinanneet uskoa että poika osaisi käyttäytyä mm hepuloimalla tai olisi lyhytpinnainen.
Sama nyt koulussa, ei mitään ongelmia ja niin koulumenestys kuin kaverisuhteet ongelmatonta.
Ei vaan jaksais, siltä tuntunut nyt varsinkin viimekuukausina:´(
Kai sitä olisi pitänyt jotakin uumoilla jo siitä kun hra 10kk iässä polki lattiaa niin että puu kumisi kun otti pattiin jokin asia.
Kommentit (3)
Viimeksi eilen mies totesi että "äitiinsä tullut" kun ihmettelin pojan tapaa hermostua tai oikeastana tuskaantua heti kun häntä yhdellekään sanalla neuvotaan jossakin asiassa.
Vaikka siis neuvo tullut tarpeeseen kun ei ole jotakin ymmärtänyt/osannut niin silti alkaa heti tuskailu ja hermoilu:/
ERITTÄIN raivostuttavaa!!
Samaan aikaan mm tietyt unilelut TOD tärkeitä ja niitä myös kohdeltava sen mukaisesti.
ap
Mulla ekaluokkalainen tyttö ja ihan samanlainen junttura :)
Hirmuinen temperamentti ihan vauvasti asti ja silti voi olla niin herkkää et voi herranjumala sentään. jos itse nauratkin väärässä paikassa hänen mielestään niin voi sitä itkua ja parkua.
Mutta kyllä yheltä sun toiselta on saanut kuulla et "äitiinsä se on tullut" ;)
Meidän pojasta sanoi jo kätilö synnärillä että onpa temperamenttinen. Ei ollut väärässä :-)
Kohtuuton draama pikkuasioista, kerran yrittää laittaa legopalikkaa paikalleen, sitten alkaa survoa sitä karjuen "Miksi ei pysy!" ja jos rakennelma sitten hajoaa, niin voi elämä.
Vaan joo, peiliin sitä kai saa katsoa täälläkin, kiukku leimahtaa itselläni myös ihan sekunnissa.
Mulla ekaluokkalainen tyttö ja ihan samanlainen junttura :)
Hirmuinen temperamentti ihan vauvasti asti ja silti voi olla niin herkkää et voi herranjumala sentään. jos itse nauratkin väärässä paikassa hänen mielestään niin voi sitä itkua ja parkua.
Mutta kyllä yheltä sun toiselta on saanut kuulla et "äitiinsä se on tullut" ;)