Voiko mies oikeasti kiinnostua 10 v. vanhemmasta naisesta?
Mies noin 35 v. ja nainen noin 45 v. ja minä olen se nainen. Olen kivannäköinen, hauska, kohtelias, ulospäinsuuntautunut, tulen juttuun kaikenlaisten ihmisten kanssa. Mutta en ole kaunis, hoikka, timmissä kunnossa, vaan ylipainoinen, keski-ikäinen äiti-ihminen.
Päädyin samaan projektiin sellaisen miehen kanssa, joka veti jalat alta samantien, ja kuvittelen säkenöintiä välillemme. Onko edes mahdollista, että tulkitsen miestä oikein? Miestenkin mielipiteitä arvostaisin.
Kommentit (34)
Pöh se ole kiinnostunut mistään vanhemmasta naisesta vaan sinusta! Ota vastaan vain :-)
Muistan yhden entisen poikaystävän, jolla oli aika pino alastonkuvia tietsikalla, oli semmoisia oikeannäköisiä reheviä ainaskin viisikymppisiä vähissä vaatteissa.
Mutta tämä sun, on ihastunut sinuun juuri näistä syistä, mitä itsestäsi kerroit.
[hän löytää paljon sinua nuorempia naisia, joilla on sekä omat mielipiteet että hehkeä ulkonäkö.
Myös sinun miehesi voi löytää paljon sinua nuorempia ja hehkeämpiä naisia - viimeistään sitten kun olette olleet 20 vuotta yhdessä. Ei ne rypyt naamassa ole rakkauden este. Jos toista rakastaa on se ihan yhtä kaunis ja hehkeä viiskymppisenä kuin kakskymppisenä, eikö? Ja olen jopa kuullut että nainen vaan paranee vanhetessaan. Eikä viisikymppinen ole ikäloppu, monet sen ikäiset ovat timmissä kunnossa ja näyttävät paljon nuoremmilta, varmasti myös ap!
Mutta ap:lle: ota rohkeasti selvää, pyydä mies vaikka syömään tai jotain, vai onko se vaikeaa asemasi vuoksi? Voitko keksiä vaikka jonkun "liikelounaan", missä voitte olla kaksin? Onko firmalla tulossa jotain juhlia? Voitko itse järjestää sellaiset? Tai kysy suoraan! Rohkea rokan syö. Älä kuitenkaan jätä tilaisuutta käyttämättä, muuten mietit lopun ikääsi että josko se sittenkin olisi ollut se oikea? Äläkä sitä ikäeroa mieti, nykyään ihan julkisestikin on todella paljon pareja, jossa nainen on paljon vanhempi.
Kymmenen vuotta styylasin minua 10,5 nuoremman miehen kanssa. Kihloissakin olimme ja jopa yhdessä asuimme loppuajan. Sitten kyllästyin, koska kaveri oli niin mustasukkainen, että käytös meni joskus aivan tyhmyyden puolelle. Ikäero ei sinänsä pahasti vaivannut. Siis minua. Tuskin häntäkään, koska vielä pari vuotta eron jälkeen mankui minua tulemaan takaisin. (Myös äitini oli viisi vuotta isääni vanhempi, joten lienen tyttömäistä sukua!)
Mikä vanhemmissa naisissa miehiä kiinnostaa? ap
Ei mikään sen kummempi kuin nuoremmissa tai samanikäisissäkään. Joku ihminen nyt vaan kiinnostaa, oli ikä mikä tahansa. En minäkään iän perusteella kenestäkään kiinnostu, entä sinä? Kiinnostaako sinua tämä mies pelkästään siksi että hän on nuorempi? Sama juttu miehillä.
Minun mies ja hänen kaverinsa joka on alkanut seurustelemaan ikäiseni naisen kanssa sanoivat molemmat näin "on kiva kun on nainen jolla on omat mielipiteet ja joka osaa ajatella muutakin kuin itseään." Tämä vertaus oli siis heidän ikäisiin/nuorempiin naisiin. Lähinnä itse ajattelen myös että mieheni on paljon kypsempi moniin ikäisiinsä nähden, tuskin minäkään olisin häntä muuten vakavissani ottanut. Se jolla 9 vuotta nuorempi mies ja mies oli 19 tavatessamme.
Ainakin luulen, että nuorempana lähes 10 vuoden ikäero tuntuu vielä enemmän kuin myöhemmin. Taisi olla harvinaisen kypsä nuori mies?
ap
korjasi ja ikäero oli "väärte päin" 13v. Eli ihan hyvin voi toimia, miksikäs ei. Ei kaikille ihmisille ole tärkein "malli kroppa" vaan se mikä on siellä päänupissa.
Ei tällä miehelläkään mallikroppa ole, mutta minusta hän on kuitenkin erittäin hyvännäköinen:=)
ap
Pöh se ole kiinnostunut mistään vanhemmasta naisesta vaan sinusta! Ota vastaan vain :-) Muistan yhden entisen poikaystävän, jolla oli aika pino alastonkuvia tietsikalla, oli semmoisia oikeannäköisiä reheviä ainaskin viisikymppisiä vähissä vaatteissa. Mutta tämä sun, on ihastunut sinuun juuri näistä syistä, mitä itsestäsi kerroit.
Kiitos kannustuksesta! Ei heti teilata ja väitetä puumaksi, mitä pelkäsin.
ap
ja valmiina kateellisten panetteluun..?
Tai sitten jomman kumman pitäisi hakeutua toisiin tehtäviin.
Mutta muuten en pidä ikäeroa pahana ja on lukuisia esimerkkejä siitä, että mies voi oikeasti olla kiinnostunut (ja rakastua) 10 v vanhempaan naiseen.
Mutta nuo työkuviot on mielestäni ihan oikea este.
sinusta ja liehittelystäsi olla jotain hyötyä miehelle, jos hän on alaisesi tms? Eihän kyse tietenkään välttämättä ole sellaisesta, mutta senkin ottaisin huomioon.
En ole varsinainen pomo, mutta miehen työt, työtunnit ja sitä kautta ansiot riippuvat pitkälle minusta.
Lähinnä olen häkeltynyt, miten on mahdollista, että vastaani tulee mies, joka kiinnostaa minua. Sähköä on, mutta onko enempää, en tiedä. Ja miten ottaa siitä selvä?
Kiva kuulla rohkaisuja, että on sentään pariskuntia, joilla ikäero menee näin päin ja hyvin menee. Jonkun verran se on poikkeuksellista kuitenkin.
Mikä vanhemmissa naisissa miehiä kiinnostaa?
ap
Mutta eihän se ollut. Piästin seksiin asti, ja hyvää oli, mutta siinäpä se sitten. Ei hullumpi niinkään :D
Tai sitten jomman kumman pitäisi hakeutua toisiin tehtäviin. Mutta muuten en pidä ikäeroa pahana ja on lukuisia esimerkkejä siitä, että mies voi oikeasti olla kiinnostunut (ja rakastua) 10 v vanhempaan naiseen. Mutta nuo työkuviot on mielestäni ihan oikea este.
sinusta ja liehittelystäsi olla jotain hyötyä miehelle, jos hän on alaisesi tms? Eihän kyse tietenkään välttämättä ole sellaisesta, mutta senkin ottaisin huomioon.
En ole varsinainen pomo, mutta miehen työt, työtunnit ja sitä kautta ansiot riippuvat pitkälle minusta. Lähinnä olen häkeltynyt, miten on mahdollista, että vastaani tulee mies, joka kiinnostaa minua. Sähköä on, mutta onko enempää, en tiedä. Ja miten ottaa siitä selvä? Kiva kuulla rohkaisuja, että on sentään pariskuntia, joilla ikäero menee näin päin ja hyvin menee. Jonkun verran se on poikkeuksellista kuitenkin. Mikä vanhemmissa naisissa miehiä kiinnostaa? ap
Yhteistyömme päättyy ainakin tässä projektissa viimeistään puolen vuoden kuluttua, joten sen verran pitäisi odottaa. Ja jos saankin pakit, niin en edes pysty jatkamaan töissä loppuun asti naama peruslukemilla.
Kai sitten pitää olla vanhanaikainen ja odottaa miehen aloitetta, tuleeko sitä. Tai sitten teen niin kuin edellä neuvottiin, annan palaa:=) Jos miehestä ei olekaan kuin kesäkolliksi;=)
ap
Mutta eihän se ollut. Piästin seksiin asti, ja hyvää oli, mutta siinäpä se sitten. Ei hullumpi niinkään :D
Aina voi käydä näinkin, mutta oletpahan nauttinut!
ap
ja valmiina kateellisten panetteluun..?
ap
Aina voi käydä näinkin, mutta oletpahan nauttinut!
ap