pitääkö uudessa talossa olla erillinen kodinhoitohuone?
Meillä uusi omakotitalo ja meillä kodinhoitohuonetta ei ole vaan pesuhuoneen yhteydessä on pini pöytä missä pesukone ja lavuaari ja kaapit. Kuivaurumpua ei ole. Sen voi joskus ostaa pesukoneen päälle. Mutta tila on todella pieni. Mietin kun meillä sisävarasto, että jos mies suostuisi niin siitä voisi tehdä erillisen kodinhoitohuoneen. Sitten vaan ei olisi enään varastoa. =( Harmittaa tämä asia ja kitsastelu rakennusvaiheessa. Tekisi mieli rakentaa uusi talo!
Kommentit (18)
mutta onhan se kätevä!
Asun itse vanhassa talossa, jossa kodinhoitohuonetta ei ole. Tosin semmoisen tyylinen valmistuu pikkuhiljaa saunan pukuhuoneeseen.
Suurin osa ihmisistä kyllä elää ihan hyvin ilman kodinhoitohuonettakin.
Jos itse rakentaisin talon niin kyllä sinne jonkunlainen kodinhoitohuone tulisi.
niin, olisihan se hyvä olla. Mies haluaisi varastosta kotiteatterin huoneen mutta itse haluaisin kodinhoitohuoneen. Mietin kumpi tärkeämpi vai säilyttääkö varastotilana. Mikä olisi myynnin kannalta paras? Meillä mietinnässä jos joskus vielä rakennettaisiin talo.
ilman muuta kodinhoitohuone. Yleensä omakotitaloja ostaa lapsiperheet, joille kodinhoitohuone on tarpeen.
hyvä.Meillä kodinhoitohuoneesta pääsee "kuraeteisen" kautta ulos eli siinä eteisessä on pesuritilä vaikkapa kumppareille ja lämpöputki märille vaatteille.
viime vuosina messutaloissa ollut sellainen "iso komero" mihin saa vedettyä liukuovet eteen ja sekin näyttänyt ihan näpsäkältä tavalta hoitaa asia. Mä kyllä silti kaipaisin sitä tilaa mihin ripustaa pyykkiä kuivumaan en koskaan kuivaa ulkona. Missään nimessä en sijoittaisi pyykkihuoltoa enää kylpyhuoneen yhteyteen.
miksi joku alkaa sellaisessa säästämään? ei nykyään enää uudessa talossa pitäisi joutua pyykkien kanssa häsäämään kylpytiloissa!
kuivausta kylppäritiloihin! Ilman muuta varastosta pitää tehdä kunnon khh ette takuulla myyntitilanteessa tule muuten saamaan edes kunnon hintaa (mikäli siis olisitte joskus myymässä)...mua ärsyttäis kuivtella ostavani uudehkoa taloa missä pyykkihuolto on pesutiloissa...
mä nauran paskaset naurut kodinhoitohuoneille ja kuraeteisille :DDDDDDDDDDD
Kerrotko vielä miksi?
eikä mekään haluttu suuria neliöitä tuhlata kodinhoitohuoneeseen mut sellainen haluttiin ehdottomasti silti. En kyllä haluais enää pestä likapyykkiä ja kuivata sitä kylppärissä tai mikä vielä hullumpaa saunassa...
15, no ku se khh on niiiiiiiiiin perussuomalaista!
hyvin toimivalle pyykki- yms. huollolle ottaen huomioon Suomen neljä vuodenaikaa?
Kuka oikeasti rakentaa talon ja edelleen haluaa likapyykit ja puhtaan pyykin kuivatukset sinne kylpytiloihin? En usko että kukaan haluaa jos saa valita!
kuivumaan kylppäriin missä muut peseytyvät, saunovat ja kylpevät. Siellä kiva sitten väistellä suihkun aikana lakanoita tai aina kiskoa ne pois nauruilta...puhumattakaan siitä että lasten kuravaatteet ja kurasaappaat kiikutettais pestäväksi pesutiloihin NO WAY
Mutta onhan teillä kuitenkin kodinhoitotila, vaikka pesuhuoneen yhteydessä onkin.
On kyllä nykyaikaista, että kylpyhuonetilat on tarkoitettu kylpemiseen, ne sisustetaan viihtyisiksi ja kauniiksi eikä samoissa tiloissa surraa pesukoneet, säilytetä siivousvälineitä ja likapyykkiä. Itse en ostaisi taloa, josta kodinhoitohuone puuttuu.