Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö uudessa talossa olla erillinen kodinhoitohuone?

Vierailija
19.04.2011 |

Meillä uusi omakotitalo ja meillä kodinhoitohuonetta ei ole vaan pesuhuoneen yhteydessä on pini pöytä missä pesukone ja lavuaari ja kaapit. Kuivaurumpua ei ole. Sen voi joskus ostaa pesukoneen päälle. Mutta tila on todella pieni. Mietin kun meillä sisävarasto, että jos mies suostuisi niin siitä voisi tehdä erillisen kodinhoitohuoneen. Sitten vaan ei olisi enään varastoa. =( Harmittaa tämä asia ja kitsastelu rakennusvaiheessa. Tekisi mieli rakentaa uusi talo!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan teillä kuitenkin kodinhoitotila, vaikka pesuhuoneen yhteydessä onkin.

On kyllä nykyaikaista, että kylpyhuonetilat on tarkoitettu kylpemiseen, ne sisustetaan viihtyisiksi ja kauniiksi eikä samoissa tiloissa surraa pesukoneet, säilytetä siivousvälineitä ja likapyykkiä. Itse en ostaisi taloa, josta kodinhoitohuone puuttuu.

Vierailija
2/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin pitää olla kodonhoitohuone!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se kätevä!

Asun itse vanhassa talossa, jossa kodinhoitohuonetta ei ole. Tosin semmoisen tyylinen valmistuu pikkuhiljaa saunan pukuhuoneeseen.

Vierailija
4/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä kyllä elää ihan hyvin ilman kodinhoitohuonettakin.

Jos itse rakentaisin talon niin kyllä sinne jonkunlainen kodinhoitohuone tulisi.

Vierailija
5/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan turhanpäiväinen.

Vierailija
6/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, olisihan se hyvä olla. Mies haluaisi varastosta kotiteatterin huoneen mutta itse haluaisin kodinhoitohuoneen. Mietin kumpi tärkeämpi vai säilyttääkö varastotilana. Mikä olisi myynnin kannalta paras? Meillä mietinnässä jos joskus vielä rakennettaisiin talo.

Vierailija
7/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta kodinhoitohuone. Yleensä omakotitaloja ostaa lapsiperheet, joille kodinhoitohuone on tarpeen.

Vierailija
8/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä.Meillä kodinhoitohuoneesta pääsee "kuraeteisen" kautta ulos eli siinä eteisessä on pesuritilä vaikkapa kumppareille ja lämpöputki märille vaatteille.

Vierailija
9/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinhoitohuoneille ja kuraeteisille :DDDDDDDDDDD

Vierailija
10/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuosina messutaloissa ollut sellainen "iso komero" mihin saa vedettyä liukuovet eteen ja sekin näyttänyt ihan näpsäkältä tavalta hoitaa asia. Mä kyllä silti kaipaisin sitä tilaa mihin ripustaa pyykkiä kuivumaan en koskaan kuivaa ulkona. Missään nimessä en sijoittaisi pyykkihuoltoa enää kylpyhuoneen yhteyteen.

Vierailija
11/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku alkaa sellaisessa säästämään? ei nykyään enää uudessa talossa pitäisi joutua pyykkien kanssa häsäämään kylpytiloissa!

Vierailija
12/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivausta kylppäritiloihin! Ilman muuta varastosta pitää tehdä kunnon khh ette takuulla myyntitilanteessa tule muuten saamaan edes kunnon hintaa (mikäli siis olisitte joskus myymässä)...mua ärsyttäis kuivtella ostavani uudehkoa taloa missä pyykkihuolto on pesutiloissa...

Vierailija
13/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nauran paskaset naurut kodinhoitohuoneille ja kuraeteisille :DDDDDDDDDDD

Kerrotko vielä miksi?

Vierailija
14/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mekään haluttu suuria neliöitä tuhlata kodinhoitohuoneeseen mut sellainen haluttiin ehdottomasti silti. En kyllä haluais enää pestä likapyykkiä ja kuivata sitä kylppärissä tai mikä vielä hullumpaa saunassa...

Vierailija
15/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussuomalaista!

Vierailija
16/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, no ku se khh on niiiiiiiiiin perussuomalaista!

hyvin toimivalle pyykki- yms. huollolle ottaen huomioon Suomen neljä vuodenaikaa?

Vierailija
17/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti rakentaa talon ja edelleen haluaa likapyykit ja puhtaan pyykin kuivatukset sinne kylpytiloihin? En usko että kukaan haluaa jos saa valita!

Vierailija
18/18 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivumaan kylppäriin missä muut peseytyvät, saunovat ja kylpevät. Siellä kiva sitten väistellä suihkun aikana lakanoita tai aina kiskoa ne pois nauruilta...puhumattakaan siitä että lasten kuravaatteet ja kurasaappaat kiikutettais pestäväksi pesutiloihin NO WAY