Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut 3-vuotias löytyi kuolleena

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan että jokin 3v kykenisi pysymään pinnalla vuolaasti virtaavassa joessa vaikka osaisikin uimisen alkeet? ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ!

Vierailija
22/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa ne lapsenne UIMAAN!

kuule kylmässä virtaavassa joess ei edes aikuisella olisi välttämättä mhadolllisuuksia vaikka uida osaisi. HALOO MEIDÄN VANHEMPIEN TEHTÄVÄ ON PITÄÄ HUOLTA TUON IKÄISISTÄ vaikka uimataito löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan ostamaan appivanhempien taloa järven rannasta. Mä pelkään ajatusta siitä että pienet lapset leikkivät veden lähellä. En myöskään ikinä jättäis 3v lasta yksin tuollaiseen paikkaan mutta ilmeisesti näin oli tehnyt jokin sukulaismies? ei ole tainnu miehellä ihan tuo järki leikata...

Vierailija
24/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettakaa lapsenne uimaan

olen mykistynyt

Vierailija
25/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan ostamaan appivanhempien taloa järven rannasta. Mä pelkään ajatusta siitä että pienet lapset leikkivät veden lähellä. En myöskään ikinä jättäis 3v lasta yksin tuollaiseen paikkaan mutta ilmeisesti näin oli tehnyt jokin sukulaismies? ei ole tainnu miehellä ihan tuo järki leikata...

Vierailija
26/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen usein nähnyt unta siitä että lapseni putoaa veteen enkä löydä häntä enää :( en tiedä mistä tää kamala veden pelko lapsiini liittyen johtuu itse kun uskallan uida missä vaan. Miten tuollaisesta voi vanhemmat selvitä järjissään?

Vierailija
27/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on olen niin hysteerinen vesistöjen ympärillä, että en jätä omaa 3v. lasta hetkeksikään silmistäni.

Oliko tässä niin, että joku vanhempi sukulaismies olisi lasta hoitanut?

Oli nimittäin äitini kanssa kerran puhetta siitä, kun ennenhän on hyvin moni asunut vesistön vieressä. Että siihen tottui jo pienestä, eikä sinne rannalle menty valvomatta.

Mietin vaan sitä, että jos tämä vanhempi mies on myös ikänsä vesistön vieressä asunut, niin ei vain ole ajatellut asiaa sen tarkemmin.

En puolustele jne. kuhan tuli mieleeni.

Vierailija
28/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä että 3-vuotiasta pitää oikeasti vahtia koko ajan, ei se riitä että kielletään menemästä vaaralliseen paikkaan.

Vierailija
29/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuo sitten lain mukaan on kun lapsi saa harhailla kenenkään vahtimatta jokeen?

Vierailija
30/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on pääasiana se, kuka on syyllinen. Ihanaa, että kerrotte, koska mies itse ei varmaan sitä ole oivaltanut. Ettekö luule, että mies itse ei olisi SÄPÄLEINÄ tapahtuneesta? Luuletteko, että mies voisi joskus antaa itselleen anteeksi? Vanhemmat ehkä, mutta olen 99 % varma, että tuo ihminen itse ei.

Jännä, että jaksatte keskittyä haukkumaan ihmistä. Inhimillistä ihmistä, jonka huomio hetkeksi herpaantui ja joka arvioi tilanteen/matkan/lapsen tottelevaisuuden väärin. "Odota ihan hetki, käyn saunan puolella" - puoli minuuttia, lyhyt hetki kenen tahansa elämässä, mutta niin merkittävä tässä tapauksessa. Jos lapsi olisi jatkanut lätäkköleikkejään tai mitä hyvänsä, mies tuskin ikinä ajattelisi käyneensäkään sisällä. Nyt kaikki sai uuden merkityksen.

Mutta jatkakaa te toki rällimistä täällä. Oma päällimmäinen ajatukseni tämän otsikon netistä luettuani oli vain "ei saa olla totta!", sen sijaan, että "tyhmä ihminen kun teki virheen".

Kaikki se vanhempien sinnittelevä toivon kipinä on kerralla kadotettu. Siellä on monen monta sydäntä säpäleinä ja voin vain toivoa, etteivät koskaan eksyisi tänne teidän paskiaisten pariin näkemään, kun mammuliinit täällä kertovat arvokkaita totuuksiaan ja osoittavat syyttävää sormeaan.

Joka tapauksessa nuo ihmiset ovat ajatuksissani tänään. Toivon että he jaksavat.

Vierailija
31/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vanhat maalaistalot olivat enimmäkseen mäen päällä, ei ihan rannassa -> ihan pienet eivät päässeet yksin rantaan

-lapset kävivät uimassa porukalla, ja pienempiä oli totuttu vahtimaan

-lapsia myös hukkui nykyistä paljon enemmän, koska uimataito ei välttämättä ollut kovin kaksinen kuitenkaan

Mä on olen niin hysteerinen vesistöjen ympärillä, että en jätä omaa 3v. lasta hetkeksikään silmistäni. Oliko tässä niin, että joku vanhempi sukulaismies olisi lasta hoitanut? Oli nimittäin äitini kanssa kerran puhetta siitä, kun ennenhän on hyvin moni asunut vesistön vieressä. Että siihen tottui jo pienestä, eikä sinne rannalle menty valvomatta. Mietin vaan sitä, että jos tämä vanhempi mies on myös ikänsä vesistön vieressä asunut, niin ei vain ole ajatellut asiaa sen tarkemmin. En puolustele jne. kuhan tuli mieleeni.

Vierailija
32/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai lähtikö seiskan heitto kerrasta elämään omaa elämäänsä? Ainakaan uutisoinnissa mitään setämiestä ei ole mainittu sanallakaan...

Vierailija
33/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon paikan ja tiesin heti ettei poika ole voinut selvitä, jos on rannalle mennyt...

Te, ketkä syyttelette ja arvostelette lapsen kanssa ollutta aikuista - toivottavasti joskus ymmärrätte, että elämässä tapahtuu asioita joille ei vain voi mitään. Olen itse ollut paikalla tilanteessa, jossa pieni lapsi polskahti rannalta virtaavaan veteen eikä häntä saatu pelastettua vaikka vanhempi seisoi lapsen takana ja hyppäsi heti veteen lapsen perässä. Eli näin voi tapahtua vaikka vieressä seisoisi. Kamalaahan se joka tapauksessa on - mutta tapahtuneelle ei voi enää mitään.

Vierailija
34/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kukaan ketään syytellyt. Pahalta tuntuu tuon perheen puolesta, tuli eilen uutisen luettua elävästi mieleen ne tunteet kun meidän pikkuista joesta etsittiin.

Näitä av:n täydellisiä äitejä jotka näkevät lapsensa jokaisen liikkeen ja kuuntelevat jokaista hengenvetoa en viitsi edes kommentoida.

Tiedätte varmasti itse oman typeryytenne, toivottavasti tajuatte edes hävetä.

Toiv. tuon hukkuneen pikkupojan omaiset eivät lähiaikoina tänne eksy! (Itse ainakin tajusin pysyä poissa, täällä kun osataan kiusaamisen ja asioilla mässäilyn jalo taito jopa kuolemassa.)

Vierailija
35/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli kirjoittajan vaari ja kirjoittajan enon lapsi. Paljon voimia tälle perheelle. Vaari ei anna ikinä itselleen anteeksi. Tiedän, kuinka vikkeliä tuollaiset pienet pojat on, ja silmät pitää olla selässäkin. Surullinen tapaus.

36/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olikin jo odotettavissa ettei se hengissä sieltä löydy.

Surullista ja kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista, ei kenenkään vanhemman pitäisi joutua hautaamaan lapsiaan.

Eniten sydäntäni särkee tuon pojan viimeiset minuutit elossa..voiko olla kamalempaa tapaa kuin hukkuminen. hirveää.

Vierailija
37/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis järki päässä ja vastuuntuntoa muutenkin. Itse en pystyis ikinä antamaan anteeksi jos mun lapseni hukkuis tuollaisen ajattelemattomuuden takia. Ihan kaikkea ei ole tarvis puolustella...lapsi voi hukkua tai jäädä auton alle jos sen annetaan jäädä yksin ulos tuossa iässä ilman seurantaa. Kuka jättäis esim 3veen ulos leikkimään jos talo sijaitsis vilkkaan maantíen varressa? Harmittaa lapsen puolesta!!!!

Vierailija
38/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kukaan ketään syytellyt. Pahalta tuntuu tuon perheen puolesta, tuli eilen uutisen luettua elävästi mieleen ne tunteet kun meidän pikkuista joesta etsittiin. Näitä av:n täydellisiä äitejä jotka näkevät lapsensa jokaisen liikkeen ja kuuntelevat jokaista hengenvetoa en viitsi edes kommentoida. Tiedätte varmasti itse oman typeryytenne, toivottavasti tajuatte edes hävetä. Toiv. tuon hukkuneen pikkupojan omaiset eivät lähiaikoina tänne eksy! (Itse ainakin tajusin pysyä poissa, täällä kun osataan kiusaamisen ja asioilla mässäilyn jalo taito jopa kuolemassa.)

Mutta, ihan aikuisten oikeasti. Toiset vaan "hysteeristesti" vahtivat lapsiaan. Mina en ikina veisi lasta esim. virtaavan joen rannalle. Mita jarkea? Miksi sinne pitaa menna?

Mulla oli tuttu perhe, joka veneili paljon. Heidan EHDOTON saanto oli, etta lapset eivat koskaan saaneet olla laiturilla ilman pelastusliivia.

Me asumme tropiikissa. Meidan talonyhtion pihalta loytyy uima-allas. Meidan 4.5vuotias EI SAA MENNA kavereiden luokse, jos matka menee altaan ohi. Vaikka on kyse uimataitoisesta lapsesta. Aina on saattaja. Koska, ikina ei voi arvata, tietaa mita voi tapahtua.

Vierailija
39/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä että 3-vuotiasta pitää oikeasti vahtia koko ajan, ei se riitä että kielletään menemästä vaaralliseen paikkaan.

Isä suuttui siitä ja meinasi välit mennä kokonaan poikki. Sanoin vain, että lasteni henki on tärkeämpi kuin vanhan miehen ylpeys.

Siskoni hoidatti lapsiaan vanhemmillani ja oli kyllä suojelusenkeli matkassa monesti kun pappa kuljetti heitä heikoilla jäillä ja veneessä ilman pelastusliivejä yms. Äidillenihän se oli tosi raskasta, koska isä oli niin kova auktoriteetti, ettei äitini uskaltanut sanoa vastaan. Pelkäsi vain kotona, että mitä sattuu. Siskoni ei tainnut paljoa välitellä, kunhan vain sai viettää parisuhdeaikaa rauhassa.

Sota olikin sitten valmis kun minä en antanut lapsiani hoitoon, vaikka auktoriteetti-isäni ylpeys siitä kärsi. Äitini salaa huokaisi helpotuksesta ja kiitti minua.

Olisihan se voinut olla, että ne suojelusenkelit olisi ollut minunkin lasteni matkassa. Tai sitten ei ja lapsiani olisi naarattu joesta kun hups vain, ei pappa huomannut, ettei parivuotias osaa uida.

Vierailija
40/106 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakulla nyt TIETO tuosta "sukulaismiehestä" vai lähtikö seiskan heitto kerrasta elämään omaa elämäänsä? Ainakaan uutisoinnissa mitään setämiestä ei ole mainittu sanallakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme