Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Gaddafi ja Soini ovat niin harvinaisen rumia ihmisiä?

Vierailija
19.04.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta me äkäiset, meikittömät, pyöreät ja kananpersetukkaiset aavee-mammat näyttäisimme miss universumeilta kauppojen kassajonoissa lehtitelineiden kohdalla aina, kun niiden ukkeleiden kuvat "komeilee" kansikuvissa, tietenkin.

Vierailija
2/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini taas ei ole koskaan ollut komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on myös sisäisesti kaunis

Vierailija
4/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras tsoukki:)))) Kiitos!!!

Vierailija
6/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt jotkut on rumia? (minusta muuten Gaddafi on aika komea ikäisekseen). Soinilla on aika erikoinen kasvojen luusto, eikä ylipaino mitenkään auta (sorry Timo, jos luet tämän, mutta tuskin itsekään pidät itseäsi ihan kiiltokuvapoikana ;). Jabba the Hut

Vierailija
7/11 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuulutko siihen pintaliitäjä-pissisväkeen, jonka mielestä vain ulkonäöllä on väliä?

Mulla henk.koht. ei ole juuri mitään väliä sillä, miltä joku ihminen näyttää. Persoonallisuus, korvien väli ratkaisee.

Ja ei, en ole sammakkonaamainen lihava kananpersetukka, vaan hoikka ja nätiksi haukuttu. Sanon tuon jo etukäteen, koska joku kuitenkin kohta väittää mua kateelliseksi...

Vierailija
8/11 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen (Niinistö) keltaiset hampaatkaan nyt niin hohdokkaat ole vaikka hymyilisikin, jos nyt tällaisia seikkoja aletaan miettimään.

Vierailija
9/11 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuulutko siihen pintaliitäjä-pissisväkeen, jonka mielestä vain ulkonäöllä on väliä?

Mulla henk.koht. ei ole juuri mitään väliä sillä, miltä joku ihminen näyttää. Persoonallisuus, korvien väli ratkaisee.

Ja ei, en ole sammakkonaamainen lihava kananpersetukka, vaan hoikka ja nätiksi haukuttu. Sanon tuon jo etukäteen, koska joku kuitenkin kohta väittää mua kateelliseksi...

se kuuluu siihen pintaliitäjä-pissisväkeen..

Vierailija
10/11 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköään sillä että pääsevät komentelemaan muita. Saavat antaa kerrankin takaisin niille komeille jotka vie kaikki naiset.

Vierailija
11/11 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaddafi oli nuorena ihan söpö. Ei ehkä mun makuun, mutta voisin kuvitella, että aika monen kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi