G: Älyttömin väsymysmoka
Kommentit (117)
että mitä pirua tarkoittaa pahki... =)
ja lähdin aamulla töihin eriparikengissä.
Huomasin onneksi matkalla bussipysäkille että joku ei nyt matchaa... molemmat olivat kyllä mustia nahkakenkiä, mutta toinen oli balleriina ja toinen korkkari.
Minusta juusto lompakon sijassa kaupan kassalle meneminen on todellakin älytön ja hauska moka! :D
ja siinä kun veti aika montaa tuntia ja päivää putkeen luurit päässä vastaten ''hei saanko tilauksen?'' niin pari kertaa menin sekaisin ja sanoin tyyliin ''hei saanko tilaisuuden''
ja hirvee räkänauru nuorilta miehiltä autosta ja kyllä hävetti =D
kun kuopus oli vielä vauva. Poika herätteli meitä pitkin yötä ja halusi sitten aina tutin, että sai taas unen päästä kiinni (nukkui meidän välissä). Huomasin jossain vaiheessa, että vauva pudotti taas tutin suustaan ja alkoi möngertämään. No mies kaivoi tutin esille sieltä vauvelin vierestä ja laittoi OMAAN suuhunsa, lutkutti sitä tyytyväisenä pari kertaa ja jatkoi uniaan (tutti edelleen suussa:))
Voi luoja, että nauroin! Ja kun olis ollut kamera siinä lähellä:D
kun kuopus oli vielä vauva. Poika herätteli meitä pitkin yötä ja halusi sitten aina tutin, että sai taas unen päästä kiinni (nukkui meidän välissä). Huomasin jossain vaiheessa, että vauva pudotti taas tutin suustaan ja alkoi möngertämään. No mies kaivoi tutin esille sieltä vauvelin vierestä ja laittoi OMAAN suuhunsa, lutkutti sitä tyytyväisenä pari kertaa ja jatkoi uniaan (tutti edelleen suussa:)) Voi luoja, että nauroin! Ja kun olis ollut kamera siinä lähellä:D
tää on nii hyvä!
kun lähdin autolla liikenteeseen ja otin vauvan mukaan. Laitoin turvakaukalon takapenkille ja lähdin matkaan. Muutaman kilometrin jälkeen tajusin että en ollut kiinnittänyt kaukaloa kiinni. Huih...
tuo on meinannut käydä mullekin. :D Lapsi itki yöllä ja mies sanoi unisena vieressä että nyt tutti suuhun! Mulla oli siinä vaiheessa jo melkoiset univelat ja mietin tutti kädessä, että KENEN suuhun tää piti laittaa? Mikä tämä edes on? Oli ihan vähällä etten tyrkännyt sitä omaan suuhuni.
Minä olen päästänyt koiran ulos kävelylle ilman mitään hihnaa ja pantaa, kun ei vaan leikannut, että mitä ihmettä tolle koiralle pitäisi tehdä ennen kuin sen kanssa lähtee ulos. Pukea se? Laittaa vaippa? Lopulta päädyin siihen lopputulokseen, ettei sille mitään tarvi tehdä ja avasin oven. Onneksi on tottelevainen koira. :)
ONNEKSI meidänkin lapsi alkoi jossain vaiheessa nukkumaan kuten normaalit lapsoset ja minullekin palasi järki päähän.
Puolet mammoista ajelee hämärän rajamailla tiedostamatta kuinka ajetaan, miten ja minne. Miten on tuon reaktioajan kanssa jos jotakin oikeesti sattuu?
mutta välillä on pakko. Ei kyllä pitäisi.
- olen suihkuttanut hiuksiin dödöä ja kainaloihin hiuslakkaa
- olin menossa suihkuun ja mies ihmeissään että
" mitä sinä nyt.. vastahan tulit suihkusta!"
- ihmettelin, kun kengät sutivat ja varpaat jäätyvät.kai, kun jaloissa oli kotitossut keskellä talvea..
- "myrkytin" itseni väärällä maidolla ( mies oli halunnut kunnon punaista maitoa enkä katsonut minkä purkin otin, hyla- maito tosin on sinisessä purkissa )
oo mitään mokia mutta mies on useamman kerran öisin heräillyt ja puuhannut omiaan. kerran kun vauva oli vielä niin pieni että piti tukea päätä, heräsi ja otti koiran syliin tukien oikein huolellisesti niskasta. samoin teki kerran mulle. ja kerran otti lattialta sängyn vierestä farkut, viikkasi ja 'niskaa' tukien nosti siihen meidän väliin. :D
Kolme lasta, 9v, 8v, ja 1,5v. Mokia on vaikka kuinka paljon, ei niitä edes muista. Nauroin näitä edellisiä vedet silmissä :)
Esikoinen söi iltapalaksi viiliä ja hän valitti, että viili maistuu oudolta. Minä siihen että syöt vaan, ei siinä mitään vikaa ole. Kun poika oli syönyt, huomasin että syötin hänelle kastikkeeksi tarkoitetun kermaviilin.
Kun olen ollut suihkussa vähän aikaa, käy tosi usein niin, että mietin: joko pesin tukan vai en. Sitten yritäin tutkia kaakeleita, että näkyykö vielä shampoon vaahtoa jossain...
Viimeisen lapsemme synnyttyä olen erittäin monta kertaa viilettänyt kaupasta autoon ja unohtanut ostokset siihen hihnalle. Kerran jopa ajoin lähes kotiin saakka, kunnes muistin että en kerännyt ostoksia kasseihin lainkaan. Kyllä repesin yksinäni nauramaan siellä autossa. Äkkiä kauppaan takaisin ja nauratti niin pirusti kun selittelin kassatytölle unohdustani... pitivät varmaan ihan kahelina.
koiran kaupan pihalle kun vauva oli kolmeviikkoinen. Kotimatkalla rupattelin pitkät tovit naapureiden kanssa pihalla ja kotona ehdin olla hyvän aikaa. Mies sitten hoksasi kysyä, että missäs koira on? Siinä sitten juosta pinkaisin takaisin kaupalle ja naapurit huuteli perään että mikäs sulle tuli? Että HÄVETTI tulla takaisin koiran kanssa, mitähän noikin tyypit ajatteli...
Olin laittavinani hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Ja sitten suihkautin ne hoitoaineet kainaloon. Tulipas sileät karvat ;)
oma pahin väsymysmoka oli, kun menin aamulla viideksi töihin (en ole koskaan ollut aamuihminen) ja työpaikalla huomasin, että työpaita oli nurinpäin ja vielä lisäksi väärinpäin eli niskalappu melkein suussa ;D en ymmärrä, miten kotona en tajunnu asiaa.
lisäksi yks hauska juttu oli, kun veljeni vaimo oli herättäny veljeni yöllä keittämään vettä ja lämmittämään maitoa huutavalle vauvalle vesihauteessa, niin veli oli tehyt työtä käskettyä. oli tuonut vesihauteen ja "pullon" sängyn viereen lattialle ja nukahtanut saman tien. vaimo oli sitten aikansa ootellut maidon lämpenemistä. oli sitten ottanut "pullon" vesihauteesta. pullon paikalla vaan sattui olemaan banaani. :D
Vauva nukkui parvekkeella päiväunia. Itse onnistuin kerrankin torkahtamaan samaan aikaan (olen siis todella huono päikkäreitten nukkuja vaikka olisin kuinka väsynyt). Vauva parkaisi ja korvan juuressa oleva itkari hälyytti. Luulin, että se on herätyskello. Löin itkarin pois päältä, vedin peiton korviin ja manailin. Kunnes tajusin, että se olikin vauva ja lähdin ihan silmittömästi säntäilemään pitkin kämppää. En nimittäin muistanut missä meillä on parvekkeen ovi :D
että mitä pirua tarkoittaa pahki... =)