Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Älyttömin väsymysmoka

Vierailija
19.04.2011 |

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin yöllä vauvalle vaippaa. Ihmettelin yöllä, että missä yksi tuteista on. Aamulla se löytyi vaipasta.

Vierailija
42/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui kans aika ajoin että unohdin mitä olin tekemässä, mihin menossa. Kauhee tunne kun juuri kun pitäisi kääntyä kaupan pihaan autolla, tulee totaalinen black out. Ei kerta kaikkiaan muista mihin piti mennä. Siinä sit hetken aikaa tököttää kaupan pihalla auton sisällä että mitä nyt piti tehä. :)

Oon myös pessyt lasten hampaat omalla hammastahnalla ja lasten hammastahnalla omat hampaat. Maitoa/kahvia kaadoin vieraillekin vain puoli lasia. Jos vaikka sattuu kaatuun. ;)

Se on niin järkyttävä tunne kun kesken unien pomppaa ihan kauhuissaan ylös että MISSÄ VAUVA?? Mies joka kerta säpsähti hereille.

Mää unohdin mitä olinkaan tekemässä sillä välin kun vaihdoin huonetta. Varsinkin jos piti puhua samaan aikaan.

Luoja, että sitä olikin väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen heijannut ostoskärryjä. Unohtanut, mitä mun piti nyt tehdä ja unohtanut syödä. Olen etsinyt vauvaa sängystä paniikissa. Olen myös joskus herännyt siihen, että vauva on vieressä, vaikka sen piti olla omassa sängyssään! Olin unissani miehelleni sanonut, että nosta toi vauva tähän väliin. Mies oli kuulemma ihmetellyt, miksi pitäisi, kun kerran noin tyytyväisenä nukkuu omassa sängyssään, mutta oli kuitenkin nostanut. =D Sen kerran, kun olisi kivasti nukkunut omassa sängyssään.

Vierailija
44/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alkanut pestä hampaita käsirasvalla

- maksanut ensin käteisellä ja sit odottanut allekirjoitettavaa kuittia mustekynä kädessä (tätä sattunut useasti)

-laittanut jääkaappiin lompakon ja kännykän

-ajanut autoa niin et käsilaukku on ollut auton katolla

- sen jlk kun lapsi aloitti päivähoidon olen jäänyt katselemaan yksin kaivinkonetta/traktoria yms. kadulla (tehnyt niin aina yleensä taaperon kans)

- huudahtanut töissä puolituntemattomalle mieskollegalle: voi pientä! kun hän löi päänsä kahvihuoneen astiakaapin oveen

Vierailija
45/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baywatchia ja keikuin jossain unen ja valvetilan välimaastossa. Jostain syystä aloin nähdä lieviä hallusinaatioita ja kaikki ihmiset kuvaruudussa lyhenivät ja muuttuivat mun silmissä lyhytkasvuisiksi. Kysyin mieheltä, että mitä nuo kääpiöt ovat ja miten ne tähän juttuun liittyy.:D Mies tietysti kysyi, että mitkä ihmeen kääpiöt. Jostain syystä aloin käymään ihan hermona ja ihan kirosin (vaikkei mulla ole tapana kiroilla) ja korotin ääntä, että "Nuo h..vetin kääpiöt! Miten v.. ne tähän juoneen liittyy?!" :D

Vierailija
46/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokin aika sitten olin lähdössä lasten kanssa perhekerhoon aamulla, ja olin tyytyväinen, että olin jopa jaksanut laittaa vähän meikkiä ja harjata tukan ja laitta hiuslakalla suortuvat ojennukseen. Kunnes tajusin piteleväni kädessä Rexona-pulloa, josta olin suihkuttanut "lakkaa" pitkiin hiuksiin reilumman puoleisesti.... Ei ollut aikaa eikä mahdollisuutta tukanpesuun siinä vaiheessa enää, joten tämä äiti tuoksui varmaan aika raikkaalle sitten...

Vierailija
47/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokoneessa käytävän puoleisella paikalla. Torkahdin siinä ja heräsin siihen, kun lentoemäntä pyytää mua ystävällisesti väistämään hieman. Mun pää retkotti todella törkeästi käytävällä ja kaiken lisäksi jouduin pyyhkimään "jojona" roikkuvan kuolan kämmenselkään. Ei siinä mitään, mutta tämä sama toistui noin neljä kertaa saman viitisen tuntia kestäneen lennon aikana. Havahduin siis nelisen kertaa siihen, että taas mun pää retkottaa ja taas kuola valuu ja lentoemäntä pyytää mua väistymään.X)

Vierailija
48/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvan neuvola-aika ja mentiin sinne ajoissa ja ihan oikeana päivänä, ei siinä vielä mitään. Odotettiin siinä odotustilassa omaa vuoroamme, olin niin väsynyt, että toljotin vaan lapsi sylissä eteenpäin enkä nähnyt enkä kuullut mitä ympärillä tapahtuu, siinä vaiheessa tajusin, että oli meidän vuoro kun terveydenhoitaja tuli naaman eteen sanomaan.

Noh päästiin sinne huoneeseen ja tämä meidän hoitaja aina syynää kaikki tarkkaan, kuinka paljon lapsi syö, mitä ja mihin aikaan. Olin kirjoittanut kaiken lapulle ylös, mutta päin honkia se silti meni.

Siinä vaiheessa kyllä vähän hävetti kun terveydenhoitaja katsoi vähän kieroon.

Vierailija
49/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mentiin miehen ja kuopuksen kanssa srk-talolle papin kanssa "ristiäispalaveriin", unohdettiin vauva sinne autoon.

Kesälomareissulla lähdettiin kovalla tohinalla hotellihuoneesta kohti huvipuistoa. No ennen hissiä rupesin mieheltä kyselemään, että mihin vauva ja vaunut jäivät. Sinne ne oli unohtnut hotellihuoneeseen...

Vierailija
50/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimman syntymän jälkeen olin kai vähän väsynyt, kun kerran suihkussa ollessani pesin hiukseni muutamaan otteeseen, ennen kuin tajusin mitä ainetta pitää mihinkin laittaa. Laitoin siis aina uudestaan ja uudestaan väärää ainetta väärään paikkaan... Ihmettelin suihkuttamisen välissä missä olinkaan ja mitä teen. Muistan, että mietin todella tiukasti, että nyt ollan suihkussa ja pitää olla tarkkana, shampoo ensin, sitten hoitoaine jne.

Huoh. :-)

Vierailija
51/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin tankkaamaan autoa ja unohdin pankkikortin tunnusluvun hetkellisesti. Se oli ollut sama jo vuosia..

vein lapsen hoitoon ilman kenkiä...

monesti olen ollut menossa lasten kanssa ulos ja tajunnut rappukäytävässä olevani ilman housuja...

Vierailija
52/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania päivän piristyksiä ja monet sattuneet myös itselle..kun kuopus oli n.6kk ikäisenä mummon sylissä ja itki,menin tehokkaana tuttia laittamaan -mummon suuhun!

Vierailija
53/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alkanut pestä hampaita käsirasvalla - maksanut ensin käteisellä ja sit odottanut allekirjoitettavaa kuittia mustekynä kädessä (tätä sattunut useasti) -laittanut jääkaappiin lompakon ja kännykän -ajanut autoa niin et käsilaukku on ollut auton katolla - sen jlk kun lapsi aloitti päivähoidon olen jäänyt katselemaan yksin kaivinkonetta/traktoria yms. kadulla (tehnyt niin aina yleensä taaperon kans) - huudahtanut töissä puolituntemattomalle mieskollegalle: voi pientä! kun hän löi päänsä kahvihuoneen astiakaapin oveen

Olen pessyt hampaita hyttysmyrkylla, kun se OFFin tuubi oli hyvin hammastahnatuubin nakoinen...

Vierailija
54/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi pientä (1,5v ja 3,5v) ja olen työelämässä eli joskus hieman väsyttää.

Meillä pojat leikkii jakuvasti autoilla ja yleensä pienempi istuu sylissä ja ajaa autolla käsiäni ja jalkojani pitkin samalla kun katson esim. telkkaria. Yhtenä päivänä rupesin illalla riisumaan paitaa kun rintsikoiden välistä lattialle tippui kolme pikkuautoa. Poika oli ajanut ne "parkkiin" mun tissien väliin enkä ollut huomannut asiaa ollenkaan. Olivat siis tuntitolkulla olleet siellä paidan sisässä :D EIkä mulla ees ole isot rinnat :D Kyllä siinä tilanteessa nauratti ja kovaa!

Vierailija
55/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni vauvani kanssa neuvolaan ja ihmettelin miksi ne taas on myöhässä. 20min istuttuani tuli mieleeni tarkistaa olenko muistanut ajan oikein..juu päivä oli oikea olin vaan 3tuntia liian aikaisin. hävetti sit pukea vauva ja lähteä vähin äänin ja sit 3tunnin päästä tulla uudestaan. eikä olllut ensimmäinen kerta kun ollaan käyty esikoisen kanssa neuvolan aulassa ihan vaan hengaamassa..:)

Vierailija
56/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen rikkonut 2 siskoni mikroa pistämällä sinne maitotetran aiotun pullon sijasta. Toinen kerta oli jo melko nolo...

- Pysäyttänyt paniikissa täpötäyden bussin luullessani, että olen unohtanut lapsen. No eipä ollut mukana alunalkaenkaan.

- Lähtenyt ajamaan autolla, enkä kuollaksenikaan muistanut, kumpaa kaistaa piti ajaa :o

- Kerran unohdin, montako lasta minulla on, muistin vain, että useampi niitä on (4)

- Saanut miehen raivon partaalle lähdettyäni autolla kaupungille ja tullessani takaisin bussilla. En muistanut millään, mihin hittoon sen auton jätin... Tästä on riittänyt legendaa meidän perheessä ja mies vieläkin tiukkaa, missä aion käydä :D

Vierailija
57/117 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lähdin yöllä jääkaapille laittamaan vauvalle korviketta. Kaadoin tuttipulloon tavallista maitoa ja kun tajusin mitä olin tehnyt, menin paniikkiin ja hörppäsin itse siitä pullonsuusta. :)

- koiralla oli korvatulehdus ja vein sen lääkäriin. Lääkärissä selitin sitten koiralle ihan pokkana, että " äiti ostaa sulle lääkettä ja sitten korva paranee.." .ja tätä rataa. Parikymppinen vastaanottovirkailija katsoi minua kuin hullua, enkä ihmettele

-kun kassalla kortinlukija kertoo, että maksu hyväksytty, sanon sille koneelle että kiitos. Ja tämä on tapahtunut monta kertaa...

Vierailija
58/117 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttiin joskus perhepedissä, ja kerran vauvan itkiessä, otin kainaloon ja yritin unissani alkaa imettää väärää lasta (4-vuotiasta), onneksi mies herätti, ja 4-vuotias ei kerenny herätä.

Kerran taas menin yöllä lämmittämään pulloa, mutta laitoin semmoisen jauhepussin mikroon, ja havahduin, kun se alkoin räiskyä ja paukkua.

Melkein kaikki muutkin mokat on mulle tuttuja, mut niitä teen, vaikken oo väsynyt enää :D

Vierailija
59/117 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei maksettua..tämä jäi myös täysin minulta huomaamatta, kunnes parin kuukauden päästä poliisi soittaa kialutti ja kysyi miksi ihmeessä en maksanut :)?. Näin.

Vierailija
60/117 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötin vauvalle sosetta ja 4v istui vieressä syömässä omaa ruokaansa. Tyrkkäsin viimeisen lusikallisen vauvansosetta 4veen suuhun. Oli siinä vähän yllätysmomenttia muksulle.