Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Älyttömin väsymysmoka

Vierailija
19.04.2011 |

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijasin ostoskärryjä

Tyhjiä vaunuja

Unohdin lapsen autoon kaupan pihalla

Unohdin ostokset hihnalle/autoon

Ajelin julkisillä pysäkkini ohitse

Nukahdin julkiseen

Kävelin kadulla tietyömaalle aitojen läpi, kun en tajunnut väsymykseltä kiertää ja sitten olin jo montussa ihmettelemässä miten ylös

Jääkaapissa on monta tavaraa löytynyt

Avaimet kotona

Puhelin kotona

En muista mitä juuri olen töissä tehnyt, eli onko listalla kyseinen työ vielä vai ei. Tai pahimmassa tapauksessa unohdan koko työn jos sitä ei ole listalla kirjallisena

Ajoin vahingossa Lahteen Helsingistä, vaikka piti ajaa Kouvolaan

Heräsin klo 23 yöllä herätysääneen ja keittelin muka aamukahvit ja puin päälle, ihmettelin että kylläpä väsyttää, ja kun etsin puhelinta huomasin että olen myöhässä töistä, kunnes havahduin että ulkonahan on pimeää ja tajusin että saattaisikin olla yö...

Unohdin vuosiluvun jossain päiväystä kirjottaessani.

Helmikuussa luulin yhtäkkiä työssä, että on heinäkuu ja iski paniikki, että milloinkas ehdin pitää kesälomat!

Ja kaikenlaista vielä pahempaa, mikä meni selittyi synnytyksen jälkeisellä psykoosilla.

Vierailija
22/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia sujuvasti juustohöylällä ;). ihmettelin sitten kun harja vaan liukui omituisesti hiusten päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei silloin ollut kuin yksi lapsi ja sekin ihan vauva ja onneksi mies nukkui, ei huomannut.

Vierailija
24/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tuttia väkisin tungin miehen suuhun

-Yöllä etsin vauvaa väärästä sängystä minäkin monesti

-Kassin olen unohtanut julkiseen

-Luin elokuvan tekstejä ääneen lapsille, jotka jo aika päivää sitten olivat menneet toiseen huoneeseen molemmat leikkeihinsä, ja itse höpötin elokuvan loppuun asti melkein niitä tekstejä itsekseni. Mies kuunteli sujuvasti vieressä yhtä väsyksissä, kun ei huomauttanut...

-Yritin vaihtaa vaippaa miehelle

-Lääkkeet ja vaipat ja vaatteet väärälle lapselle

-Väärä lapsi väärään istuimeen autossa

-Lasten nimet sekaisin

Vierailija
25/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin aikeissa lähteä koiran kanssa lenkille. Tämä nauratti pitkään.

Vierailija
26/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia vauvaväsymyksestä (vielä), mutta unettomuus on kyllä aiheuttanut mulle kaikenlaisia mielenkiintoisia tilanteita - valtaosa on kyllä unohtunut.

Ekana tulee mieleen se kerta (josta muuten kirjoitin johonkin ketjun pari pv sitten), kun leikkasin isoilla kangassaksilla noin sentin loven peukalonhankaan. Kivuliasta.

Henkisesti kivulias oli seuraava tilanne: olimme kaverini ja hänen tyttöystävänsä (jota en tuntenut hyvin) kanssa Unicafessa syömässä. Kyselin tytöltä, mihin kouluun hän on hakenut. Tyttö vastasi, jonka jälkeen kysyin välittömästi uudelleen.

Monta kertaa tulin kaataneeksi valmista teetä, mehua ja ruokaa viemäriin. Kaikenlaisia esineitä tuli myös otettua mukaan epähuomiossa, mm. kaukosäädin puhelimena. Jossain vaiheessa sain myös hallusinaatioita nukkumattomuudesta, se ei ollut kivaa.

Vierailija
27/117 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä tassuttelin miestä, enkä pinnasängyssä kitisevää vauvaa.

Vierailija
28/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-olen nostanut täydessä unessa olevan vauvan syliini ja hyssyttänyt ja valittanut miehelle että taas se itkee(vauva rötkötti hiljaa sylissä)..

-paniikissa herännyt yöllä kaivelemaan peittojen alusia ja tyynyjä etsien vauvaa..

-taputellut miestä pepulle yöllä..

-imettäessä kauhistellut että mitenköhän sille toiselle vauvalle riittää maitoa kun tuo syö niin paljon(mitään toista vauvaa ei edes ole:D)

Vierailija
29/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa kävi niin että lämmitin vauvalle pullon ja yritin syöttää. Ihmettelin miksei se syö. Mies herää ja kummastelee miksi taas syötän vaikka edellisestä kerrasta on vasta 10 minuuttia.

Sitä meni niin rutiinilla, kun oli tottunut aluksi että kun vauva ähkäisi, sillä oli nälkä, (meidän esikoinen ei itkenyt juuri koskaan) ja loppujen lopuksi varmaan tankkasin ihan turhaan lasta monta yötä. Ja aamuisin en juurikaan muistanut mitä yöllä oli tapahtunut, laskin vaan sängyn vierestä tyhjiä pulloja.

Vierailija
30/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksoset oli pieniä ja joku kerta kun lähdin ulos vaunulenkille heitä nukuttamaan, mietin, että ihan kuin jotain puuttuisi tai olisi pielessä. No huh, kohta huomasin, että olin lähteissä käynyt vessassa, oli menkat enkä ollut muistanut laittaa uutta sidettä vanhan tilalle. Kipin kapin kotiin siistiytymään, onneksi en ollut menossa minnekään pidemmälle!

Toinen kerta jonka muistan oli se, että tiputin digitaalisen kuumemittarin kylpyveteen kylpylämpömittarin sijaan ja hetken toljotin, että kuinkas siitä nyt ne lukemat oikein luetaankaan.

Vierailija
31/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä miehen peiton alta, sängyn alta jne. En tosin sitä, joka vauvansängyssä nukkui, vaan jotain toista, olematonta. Hirveä hätä kun ei löytynyt. Lopulta tajusin järkeillä, että missä välissä olisin sen ehtinyt muka synnyttää ;)

Vierailija
32/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen unohtanut auton, lähtenyt autolla ja tullut takaisin bussilla. Enkä itse edes huomannut, mies sen eka huomasi. Puolustukseksi sanottakoon, että kuljen molemmilla aika paljon samaan paikkaan.

Muistin sentään mihin se jäi..

Vierailija
33/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottakaapa siitä banaanidominoja, eikun mansikkadominoja. Oikeasti olivat minttua...

Vierailija
34/117 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta kertaa väärin... :) Sitkeästi vaan...

Vierailija
35/117 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/117 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ehkä kuukauden ikäinen, ja itkeskeli paljon. Heräsi taas syömään yöllä, ja otin viereeni syömään. Kun oli syönyt, vein takaisin sänkyyn ja menin itse nukkumaan.

Aloin sitten nähdä unta, missä mies kierähti vauvan päälle ja vauva litistyi lättänäksi.

Heräsin tästä unesta niin, että tönäisin miehen täysillä alas sängystä lattialle! Meillä oli vielä sängyssä mustat satiini lakanat, joten voitte kuvitella miten mies lensi :D!

Vähän oli hämillään, että mitä ihmettä tapahtui, mutta nauruksi se sitten suli :)

Vierailija
37/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapahtumahetkellä ei yhtään.

Vierailija
38/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vauvan autoon kauppareissun ajaksi kesähelteellä. Muistin vasta kotimatkalla että vauvahan oli mukana..

En osannut solmia rusettia. Yritin kastemekkoon saada sinistä nauhaa ja siihen piti solmia rusetti, en vaan kuollaksenikaan muistanut miten se tehdään. Piti hakea lenkkari ja harjoitella sillä. :D

Olen myös herännyt harsovaippa rintsikoissa, heijannut ostoskärryjä, keinuttanut tyhjää sitteriä ja turvakaukaloa..

Ja ehkä paras kaikista oli kun unohdin missä meillä on vessa.

Olin menossa pissalle ja kävelin siivouskaapille, avasin oven ja seisoin siinä ihmettelemässä mihin hittoon meidän pönttö on hävinnyt. :D

Vierailija
39/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä luulen, ettei tuo ostoskärryjen tai tyhjien vaunujen/rattaiden heiluttaminen välttämättä liity väsymykseen. Se on vähän kuin pyörällä ajon oppiminen, sitä ei aivot unohda :) Kun käsi tarttuu oikean muotoiseen kahvaan, alkaa automaattinen heijaus. Sitä tekee myös mieheni, joka ei kuitenkaan ole läheskään niin paljon heijannut vauvaa oikeasti vaunuissa kuin minä. Ikkunastamme näkee viereisen päiväkodin pihalle, jossa huomasin isän, joka oli tulossa hakemaan lasta kotiin. Toisessa kädessä hänellä oli odottaessaan rattaat tyhjänä, joita liikutteli samalla kuin odotteli lasta ja jutteli tarhantädin kanssa :)

Mieheni on puhaltanut lusikkaansa, kun on syönyt rahkaa samanlaisesta muumikulhosta, josta laselle syötetään puuroa :) Tämä voi kyllä johtua väsymyksestäkin.

Väsyneenä olen itse huomannut joskus suihkussa pohtivani, laitoinko jo shamppoota vai hoitoainetta tai sitten meinaan laittaa suihkugeeliä hiuksiin.

Vierailija
40/117 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin, kun shampoo ei vaahdonnut yhtään. Ei ihme, sillä olin aloittanut hiusten pesun hoitoaineella.

Ja vähän väliä yritämme miehen kanssa etsiä vauvaa sängystä peittojen alta, vaikka vauva nukkuu tyytyväisenä omassa sängyssään.