Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva pohjesärky, mistä johtuu? En ole raskaana.

Vierailija
19.04.2011 |

Olen kärsinyt jatkuvista pohje-ja säärikivuista muutaman vuoden. Vähän aikaa sitten paastosin useamman viikon ja särky hävisi heti. Palattuani normaaliravintoon särky palasi samantien. Aiemmin olen olettanut, että säryt johtuvat vain ylipainosta, mutta tuo paastoaminen sai minut ihan ymmälleen. Jalkojani särkee siitä riippumatta kuinka paljon olen istunut, kävellyt tai seisonut. Siis mikään noista pelkästään ei voi olla syynä.

Mistäköhän tämä johtuu? Kerran kysyin lääkäriltäkin mutta ei oikein ottanut vakavasti. Tosin puhuin tästä ongelmasta muiden asioiden yhteydessä, joten ei tainnut ehtiä paneutua asiaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

epäilen, että itselläni voisi olla sama syy pohjevaivoihin, jotka ovat jatkuneet 10 vuotta. Kuinka nivusalueen tulehdus on todettavissa. Näkyikö veriarvoissa mitään tulehdukseen viittaavaa? onko vaivat pysyneet nyt poissa, kun aikaa on mennyt pitkälti yli vuoden. toivottavasti tämä viesti vielä saavuttaa sinut. olisin kovin kiitollinen vastauksesta! jari

Vierailija
2/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läkärikunta on asiasta ulkona kuin lumiukko. Itse olen kärsinyt molempien jalkojen ajoittaisista ja invalidisoivista lihassäryistä 31 vuotta. Pari viikkoa sitten raahauduin naprapaatille ja hän teki tutkimuksensa jälkeen ratkaisun.

Meikä sairastaa kroonista nivusalueen tulehdusta. Tähän asti hoidettu avannossakäynnillä, nyt saunassa ja lämpöhoidolla.

Suomalainen lääketiede ei siis ratkaise vaan mene naprapaatille ja ripeästi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sait kaikki mitä tarvitsit silloin kun paastosit mutta kun syö niin ei? Entäs suonikohjuja jotka eivät vielä näy? Penikkatautiin en usko koska ei olisi ollu parempi kun paastoaa. Entäs nestehukka, jos reagoit herkästi siihen?

Vierailija
4/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt e-pillereitä ja pohkeet kipeät, käy lääkärillä ja lopeta pillerit... voi olla vaarallista...

Vierailija
5/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta, näin minun jalkasärkyni helpottuivat.

Jos syöt kolesterolilääkettä sekin voi aiheuttaa jatkuvaa jalkasärkyä. Minulle on kokeiltu kolmea eri valmistetta ja jokaisella on tullut haittavaikutuksena pohjesäryt.

Jos käytät jotain lääkitystä säännöllisesti lue niiden pakkausselosteet ja haittavaikutukset josko se syy löytyisi.

Nyt olen kivuton ja otan joka ilta magnesium-tabletin.

Vierailija
6/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En syö e-pillereitä enkä muitakaan lääkkeitä. Kolesterolini on korkealla, mutta en syö lääkkeitä siihenkään.

Suonikohjuja ei ainakaan näy, mutta voivatkohan ne olla läskin alla piilossa? Kihtiä olen epäillyt, mutta eikö se ole vain vanhojen miesten tauti?

Mietin myös itse tuota, että enkö nyt saa kaikkia ravintoaineita kuten paastotessani. Olo oli kyllä muutenkin sata kertaa parempi, vaikka kyllähän ne mieliteot ja nälkä vaivasivat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä