Tuottaisiko sinulle ongelmia ajaa esim 500 km päivässä autolla?
jos kävisit esim 250 km:n päässä? Miten usein ajat tuollaisen tai pidemmän matkan päivässä?
Kommentit (11)
Mulla ei ole ajokorttia.
Sori, oli pakkp vhän viisastella ;)
Täällä pohjosessa matkat on pitkiä. Esim. 60 km työmatka on ihan normaali. Kaupunkireissus voi tehdä sen 250 km suuntaan, se on sitä shoppailua =)
Mutta ei niitä toki päivittäin ajeta..
Ei ongelmaa. Naisille voi olla hankalampaa, keskittymiskyky ja ajamisen varmuus heikentyvät pitkässä suoritteessa.
Kun täytyy töissäkin käydä ja lasten kanssakin olis kiva olla...
Mut okei tajusin mä. Mä ajan tuollaisen matkan (n. 500km/pv) noin kolmen kuukauden välein, kun vien/tuon lapsia isovanhemmille. Tai kun menemme mökille tms. Eli ei se mulle mikään ongelma ole, mutta meneehän siinä lähes koko päivä hukkaan jos esim. klo 10 lähtee ja tulee takaisin noin 17-18, kun syönkin siellä ennen takaisin ajoa.
aika usein tulee ajettua tuota matkaa, tai no jos tarkkoja ollaan niin tulee vaan 470 kilsaa =)
Voin ajaa 250 km ilman taukoa, lapset on joskus eri mieltä, voidaan ajaa edestakaisin samana päivänä, jos on joku erityinen pakottava syy,(olen esim käynyt työpaikkahaastattelussa) talvella käydään n kerran kuussa eli viikonloppu joten meno ja paluu on eri päivinä, kesäisin käydään mökillä lähes joka viikonloppu, tuolloin matkaan tulee vielä yksi tunti lisää, mutta ei siis ajeta takaisin samana päivänä.
3-5 kertaa vuodessa ajan tuollaisen matkan yhdessä päivässä, 200-300km päivässä vähintään kerran kuussa.
250 km suuntaan eli 500 km yhteensä. Siis ihan joka ikinen viikonloppu. Alkoi kunnolla pänniä loppuvaiheessa.
useamman kerran viikossa ajan työmatkan 400km (edestakaisin).
1000km ajettu joskus päivässä.
500km menee joskus jopa ilman taukoja tai tankkausta.