Niin siinä käy, kun tekee lapsen muslimin kanssa...
Kommentit (16)
Mutta tiedän pari muslimin kanssa yhdessä olevaa naista ja heillä on molemmilla vastaavankaltaisia ongelmia kuin tuolla linkin naisella. No toisella parilla ei ole lapsia, mutta silti tuo mies-nainen-asetelma on aika voimakas.
siis käy miten???
Aivan normaalia parisuhde-ongelmaahan tuo nyt oli.
Esim. pari odotti syntyväksi toista lastaan, mies ilmoittikin tulleensa siihen tulokseen, että elämä olisi hänelle mieluisampaa yksin. Nainen jäi sitten ihmettelemään miten selvitä yksin kahden pienen lapsen kanssa... Ja molemmat olivat siis aivan kantasuomalaisia.
Itse taas olen perustanut perheen muslimimiehen kanssa. Nyt takana yhteisiä vuosia toistakymmentä, mies osallistuu lasten- ja kodinhoitoon. Mitään kulttuurista tai uskonnosta johtuvia ongelmia ei näiden vuosien varrella ole ollut, ongelmat ovat tasan samanlaisia kuin muidenkin parien. Miehet ovat miehiä, jokainen ihminen on yksilö.
Huoh. Jos nyt lähtee siitä, että deittaa esim. akateemisesti koulutettuja ihmisiä, jotka tuntee. Ja kuinka moni? Mielestäsi tämä on jo siis aika yleistä, koska sitä pitää ihan varoa deittailua?
Tuosta tekstistä on "akateemisuus" kaukana! XD
Noin voi käydä täysin suomalaisessakin parisuhteessa. Ja aivan varmasti joidenkin kohdalla on käynytkin.
Heidän kulttuurinsa kannustaa juuri tuohon.
Olen läheltä seurannut vanhoillislestadiolaisten elämää ja myös heillä uskonto vaikuttaa asiaan niin, että perhe on täysin naisen vastuulla. MIKSI NÄIN EI OLISI USEAMMIN MUSLIMEILLA.
Noin voi käydä täysin suomalaisessakin parisuhteessa. Ja aivan varmasti joidenkin kohdalla on käynytkin.
Olen läheltä seurannut vanhoillislestadiolaisten elämää ja myös heillä uskonto vaikuttaa asiaan niin, että perhe on täysin naisen vastuulla. MIKSI NÄIN EI OLISI USEAMMIN MUSLIMEILLA.
Aloitat aiheen ensin muslimista ja sitten vertaat vl:n. Itsekin olen seurannut vl perhettä läheltä (ollessani töissä heillä) ja kyllä tässä perheessä ja tämän perheen tuttavissa perheen hoiti molemmat vanhemmat.
Aloitat aiheen ensin muslimista ja sitten vertaat vl:n. Itsekin olen seurannut vl perhettä läheltä (ollessani töissä heillä) ja kyllä tässä perheessä ja tämän perheen tuttavissa perheen hoiti molemmat vanhemmat.
Onneksi ei muslimimiehen.
Ei ole hänen uskontonsa lapsemme elämää pilannut.
Koska olen mies ja ihan 100% hetero.
Ongelma noissa tapetilla olevissa suomalaisnaisten muslimiavioliitoissa on se, että jostain kumman syystä suurin osa on suhteessa työväenluokkaisen muslimiduunarin (eli muslimipersun) kanssa, eikä vaikkapa maailmaa paljon nähneen korkeasti koulutetun ja hyvin toimeentulevan muslimimiehen kanssa. Maailmassa on myös paljon todella avomielisiä ja maallisia muslimimiehiä (ja naisia). Tunnen hyvinkin läheisesti monta sellaista töiden kautta. Tunnen myös suomalaisnaisia, jotka ovat menneet yhteen korkeast? koulutetun maallisen muslimimiehen kanssa ja mitään väkivaltaa, panostusta tms. ei heidän suhteissaan ole.
ihmisiä, jotka tuntee. Ja kuinka moni? Mielestäsi tämä on jo siis aika yleistä, koska sitä pitää ihan varoa deittailua?
kuinka moni suomalainen mies tappaa naisensa/vaimonsa/exänsä vuosittain?! Monesti vielä lapsetkin, mutta sitten tulee pissat housuun eikä uskalla itteään tappaa. Karmeinta on jos syyksi on selvinnyt "taloudelliset vaikeudet", huh! Tappaisi ukko sitten itsensä eikä muita!
Jos englannin muslimeista 60%!! kannattaa sharia-lakia, keitä ovat ne sivistyneet yms. muslimit joihin viittaat.
Puhunpa vaan todennäköisyyksistä. Kiihkouskovaiset luterilaisetkin ovat seinähulluja, muslimeissa niitä on enemmän. Islam on valtiomuoto useissa maissa.
Onneksi ei muslimimiehen.
Ei ole hänen uskontonsa lapsemme elämää pilannut.
Koska olen mies ja ihan 100% hetero.
Ongelma noissa tapetilla olevissa suomalaisnaisten muslimiavioliitoissa on se, että jostain kumman syystä suurin osa on suhteessa työväenluokkaisen muslimiduunarin (eli muslimipersun) kanssa, eikä vaikkapa maailmaa paljon nähneen korkeasti koulutetun ja hyvin toimeentulevan muslimimiehen kanssa. Maailmassa on myös paljon todella avomielisiä ja maallisia muslimimiehiä (ja naisia). Tunnen hyvinkin läheisesti monta sellaista töiden kautta. Tunnen myös suomalaisnaisia, jotka ovat menneet yhteen korkeast? koulutetun maallisen muslimimiehen kanssa ja mitään väkivaltaa, panostusta tms. ei heidän suhteissaan ole.
kuinka moni suomalainen mies tappaa naisensa/vaimonsa/exänsä vuosittain?! Monesti vielä lapsetkin, mutta sitten tulee pissat housuun eikä uskalla itteään tappaa. Karmeinta on jos syyksi on selvinnyt "taloudelliset vaikeudet", huh! Tappaisi ukko sitten itsensä eikä muita!