Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun aloitus katosi heti? Siis takapuolesta kyse...

Vierailija
18.04.2011 |

Oliko jonkun moden mielestä liian härskiä vai mitä? Täällähän on ihan törkeitä aloituksia välillä, eikä niitä poisteta.

Siis kerroin, että synnytyksen seurauksena peräsuoli on vieläkin niin tohjona, että sattuu ja tulee verta harva se päivä. Synnytyksestä 3 v.

Onko jollain ollu samanlaista, ja ootteko saanu apua jostain?

Toivottavasti tätä ei nyt poisteta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se on.

Näköjään joku aloitti samasta aiheesta toisen ketjun, mutta ihan eri otsikko.

ap

Vierailija
2/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aivan asiallinen, pahin käyttämäni sana oli "perse". On täällä aika paljon ronskimpaakin nähty.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulle kukaan palstailija osaa vastata.

Vierailija
4/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollainen sensurointi pistää vihaiseksi!

Vierailija
5/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitus poistaa tuo minähuntu-avaus, mutta osui vahingossa sun ruvelle hiutuneeseen "perseeseen"...

Vierailija
6/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaasta asti. Yleensä ovat ihan harmittomat eikä niitä edes huomaa, mutta toisinaan äityvät pahaksi. Esim. nyt olen kolmatta päivää kovissa tuskissa, isot muhkurat peräaukon ulkopuolella ja verta tulee. Nyt alkoi helpottaa kun pääsin apteekkiin hakemaan Scheriproctin combi-pakkauksen, eli voide ja peräpuikot.

Mulla ei pukamat yleensä vuoda, paitsi just tälleen, jos äityvät pahoiksi. Suosittelen sullekin tuota Scheriproctia.

Vierailija
7/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaasta asti. Yleensä ovat ihan harmittomat eikä niitä edes huomaa, mutta toisinaan äityvät pahaksi. Esim. nyt olen kolmatta päivää kovissa tuskissa, isot muhkurat peräaukon ulkopuolella ja verta tulee. Nyt alkoi helpottaa kun pääsin apteekkiin hakemaan Scheriproctin combi-pakkauksen, eli voide ja peräpuikot.

Mulla ei pukamat yleensä vuoda, paitsi just tälleen, jos äityvät pahoiksi. Suosittelen sullekin tuota Scheriproctia.

Olen vaan sitä ihmetellyt, että kun mulla ei ole ulkopuolella mitään pukamia, niin voiko tollaisia lääkkeitä laittaa myös sisäpuolelle?

ap

Vierailija
8/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan sitä ihmetellyt, että kun mulla ei ole ulkopuolella mitään pukamia, niin voiko tollaisia lääkkeitä laittaa myös sisäpuolelle?

ap

Sulla on nimenomaan sisäisiä pukamia, ja niihinkin tuota rasvaa voi käyttää. Peräpuikothan laitetaankin sinne peräsuoleen, ja sitä rasvaa voi laittaa joko sormella tai paketissa tulevalla asettimella.

Vierailija
9/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi laitoin heti kysymyksen. Jos täällä joku mode noita aloituksia lukee, niin näkee tämänkin.

ap

Vierailija
10/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sulla on nimenomaan sisäisiä pukamia, ja niihinkin tuota rasvaa voi käyttää. Peräpuikothan laitetaankin sinne peräsuoleen, ja sitä rasvaa voi laittaa joko sormella tai paketissa tulevalla asettimella.

Olis mahtavaa jos voisi joskus käydä kakkosella ilman kipua ja verta. Kokeilen heti!

ap

Vierailija
11/13 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kysynkin. Siksi laitoin heti kysymyksen. Jos täällä joku mode noita aloituksia lukee, niin näkee tämänkin.

ap

Modet poistaa viestejä palstailijoiden ilmoituksen perusteella.

Vierailija
12/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräsuoli pullahtanut ulos vai onko pysynyt paikoillaan?

Vierailija
13/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan poistettiin aktiivisesti niitä PELASTAKAA KISSAT24 tai jotain sinnepäin -ketjuja.

Heh, ei sitä ole unohdettu ja nostan asian aina silloin tällöin esille :)

Neekerivitsit häviävät myös äkkiä, toki ne ovat tallsessa muualla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä