Miksi mun aloitus katosi heti? Siis takapuolesta kyse...
Oliko jonkun moden mielestä liian härskiä vai mitä? Täällähän on ihan törkeitä aloituksia välillä, eikä niitä poisteta.
Siis kerroin, että synnytyksen seurauksena peräsuoli on vieläkin niin tohjona, että sattuu ja tulee verta harva se päivä. Synnytyksestä 3 v.
Onko jollain ollu samanlaista, ja ootteko saanu apua jostain?
Toivottavasti tätä ei nyt poisteta.
Kommentit (13)
Se oli aivan asiallinen, pahin käyttämäni sana oli "perse". On täällä aika paljon ronskimpaakin nähty.
ap
ei sulle kukaan palstailija osaa vastata.
mutta tuollainen sensurointi pistää vihaiseksi!
oli tarkoitus poistaa tuo minähuntu-avaus, mutta osui vahingossa sun ruvelle hiutuneeseen "perseeseen"...
17-vuotiaasta asti. Yleensä ovat ihan harmittomat eikä niitä edes huomaa, mutta toisinaan äityvät pahaksi. Esim. nyt olen kolmatta päivää kovissa tuskissa, isot muhkurat peräaukon ulkopuolella ja verta tulee. Nyt alkoi helpottaa kun pääsin apteekkiin hakemaan Scheriproctin combi-pakkauksen, eli voide ja peräpuikot.
Mulla ei pukamat yleensä vuoda, paitsi just tälleen, jos äityvät pahoiksi. Suosittelen sullekin tuota Scheriproctia.
17-vuotiaasta asti. Yleensä ovat ihan harmittomat eikä niitä edes huomaa, mutta toisinaan äityvät pahaksi. Esim. nyt olen kolmatta päivää kovissa tuskissa, isot muhkurat peräaukon ulkopuolella ja verta tulee. Nyt alkoi helpottaa kun pääsin apteekkiin hakemaan Scheriproctin combi-pakkauksen, eli voide ja peräpuikot.
Mulla ei pukamat yleensä vuoda, paitsi just tälleen, jos äityvät pahoiksi. Suosittelen sullekin tuota Scheriproctia.
Olen vaan sitä ihmetellyt, että kun mulla ei ole ulkopuolella mitään pukamia, niin voiko tollaisia lääkkeitä laittaa myös sisäpuolelle?
ap
Olen vaan sitä ihmetellyt, että kun mulla ei ole ulkopuolella mitään pukamia, niin voiko tollaisia lääkkeitä laittaa myös sisäpuolelle?
ap
Sulla on nimenomaan sisäisiä pukamia, ja niihinkin tuota rasvaa voi käyttää. Peräpuikothan laitetaankin sinne peräsuoleen, ja sitä rasvaa voi laittaa joko sormella tai paketissa tulevalla asettimella.
Siksi laitoin heti kysymyksen. Jos täällä joku mode noita aloituksia lukee, niin näkee tämänkin.
ap
ap
Sulla on nimenomaan sisäisiä pukamia, ja niihinkin tuota rasvaa voi käyttää. Peräpuikothan laitetaankin sinne peräsuoleen, ja sitä rasvaa voi laittaa joko sormella tai paketissa tulevalla asettimella.
Olis mahtavaa jos voisi joskus käydä kakkosella ilman kipua ja verta. Kokeilen heti!
ap
No niin kysynkin. Siksi laitoin heti kysymyksen. Jos täällä joku mode noita aloituksia lukee, niin näkee tämänkin.
ap
Modet poistaa viestejä palstailijoiden ilmoituksen perusteella.
peräsuoli pullahtanut ulos vai onko pysynyt paikoillaan?
aikaan poistettiin aktiivisesti niitä PELASTAKAA KISSAT24 tai jotain sinnepäin -ketjuja.
Heh, ei sitä ole unohdettu ja nostan asian aina silloin tällöin esille :)
Neekerivitsit häviävät myös äkkiä, toki ne ovat tallsessa muualla...
Näköjään joku aloitti samasta aiheesta toisen ketjun, mutta ihan eri otsikko.
ap