Ohhoh, miten Persujen vastustajat ovat VIHAISIA!
Täällä ovat monta viikkoa möykänneet ja toivottaneet meidän alimpaan hornan h.....ttiin. Vielä vähän aikaa sitten naureskelivat yhteen ääneen, miten persumammat hiljenee vaalien jälkeen ja ryömivät takaisin koloihinsa.
Nyt on vaalit ohi ja sama kalkatus persuista jatkuu edelleen..ehkä jopa pahempana.
Nielkää tappionne ja olkaa jo hiljaa, säilyttäkää edes viimeiset ylpeydenrippeenne. Annatte itsestänne katkeran ja suvaitsemattoman vaikutuksen.
t. ylpeä persu =)
Kommentit (18)
persuja syytetään suvaitsemattomuudesta, mutta taitaa se piirre löytyä kyllä jostain ihan muualta kuin persuista.
t. myös persuja äänestänyt
koska tiedän ettei yksi puolue Suomessa mitään muuta, vaikka kuinka lupailivat ihania juttuja kampanjoissa. Enemmänkin ihmetyttää, että onko meidän kansa oikeesti niin helposti höynäytettävissä että tosiaan niin luulevat? Jopa persujen vastavalitut edustajat niin tuntevat luulevan.
Hohhoijaa, eikun Kike vaan kulttuuriministeriksi. Tai mitä sitä kursailee, ulkoministeriksi suoraan vaan!
Aikaisemmin on valitettu nukkuvista äänestäjista, nyt valitetaan väärin äänestäneistä. Olikin jo korkea aika hämmentää tätä soppaa.
koska tiedän ettei yksi puolue Suomessa mitään muuta, vaikka kuinka lupailivat ihania juttuja kampanjoissa. Enemmänkin ihmetyttää, että onko meidän kansa oikeesti niin helposti höynäytettävissä että tosiaan niin luulevat? Jopa persujen vastavalitut edustajat niin tuntevat luulevan. Hohhoijaa, eikun Kike vaan kulttuuriministeriksi. Tai mitä sitä kursailee, ulkoministeriksi suoraan vaan!
Ääneni annoin kertoakseni, että nykyiseen tarvitaan muutosta. Sitä mieltä taitaa olla moni muukin vaalituloksen perusteella..
En usko että kovinkaan moni persu odottaa tai edes haluaa sitä, mitä te tunnutte pelkäävän; kaiken muuttumista kerralla, että markat vaan kehiin, rajat kiinni ja täällä jo oleville mamuille pikakarkoitukset.
Itse haluan vain jonkun kyseenalaistavan nykyistä politiikkaa, siksi äänestin persuja.
Ja todella VIHAAN sitä. Jos en olisi äänestänyt en kehtaisi nurista, mutta koska olen osallistunut on minulla oikeus myös kommentoida. Niin, että suu kiinni itse.
koska tiedän ettei yksi puolue Suomessa mitään muuta, vaikka kuinka lupailivat ihania juttuja kampanjoissa. Enemmänkin ihmetyttää, että onko meidän kansa oikeesti niin helposti höynäytettävissä että tosiaan niin luulevat? Jopa persujen vastavalitut edustajat niin tuntevat luulevan.
Kansaa on jo vedetty ihan riittävästi nenästä. Se hämmentää että kepuloiset saivat kaikkosen ja melkein korhosenkin läpi. Se jos mikä on höynäyttämistä!
luulen että noitten takana on vain yksi tai kaksi hullua! :D
Jep, täällä kans persuja ylpänä äänestänyt! Onko ihmekkään et nykyhallitus on ollut näin perseestä, kun paljastuu tämä suvaitsemattomuus muiden puolueiden kannattajilta. Nyt alko puntti tutisee kun kerrankin me, jotka on eri mieltä, saadaan asioihin muutosta! Hyvä perussuomalaiset! :)
ja eipä persutkaan kovin ennen näitä vaaleja ole vaikuttaneet. Eli kai pettymys ja sen ilmaisu (toki pitäisi pysyä asialinjalla) vaalitulokseen sallitaan muillekin kuin vain persuille?
siis piti olla näin:
ja eipä persutkaan kovin iloisilta ennen näitä vaaleja ole vaikuttaneet. Eli kai pettymys ja sen ilmaisu (toki pitäisi pysyä asialinjalla) vaalitulokseen sallitaan muillekin kuin vain persuille?
ja eipä persutkaan kovin ennen näitä vaaleja ole vaikuttaneet. Eli kai pettymys ja sen ilmaisu (toki pitäisi pysyä asialinjalla) vaalitulokseen sallitaan muillekin kuin vain persuille?
Ei anneta minkään nyt vaikuttaa tähän omaan mahtavaan fiilikseen upeasta vaalituloksesta. Oma ehdokkaani meni läpi; ja minulla on luja luotto häneen.
Ihmettelen kyllä muiden lailla sitä, millaisen vastareaktion tämä vaalitulos on nostattanut; nyt vihervasemmistopuolella ollaan valmiita keskustelemaan, kun ennen vaaleja minkäänlaista mielenkiintoa siihen ei ollut ei löytynyt.
Kertoo siitä, että ihmiset ovat elitistisiä kuten vanhat kansanedustajansakin. Tämä oli Suomen kansan voitto, demokratian voitto ja järjen äänen läpimurto.
Hienoa Perussuomalaiset!! Ja heidän äänestäjänsä! Kiitos teille fiksut ihmiset! =) ?
Mikään ei muutu ja persut eivät toteuta mitään lupauksiaan, niin eihän sulla tai kenelläkään muulla ole mitään syytä ahdistua. Sama meno jatkuu. Kaikki puolueet on samaa mössöä ja kaikki pettää lupauksensa, joten persuthan on siis erittäin salonkikelpoinen puolue vai mitä?
Pidätkö sä oikeasti meitä persujen äänestäjiä ihan idiootteina? Meitä on kusetettu vaaleista toiseen yhden sun toisen toimesta, joten ei uutta auringon alla. SAma meno jatkuu, mutta saatiinpa lyödä "eliittiä" köniin.
Hohhoijaa, eikun Kike vaan kulttuuriministeriksi. Tai mitä sitä kursailee, ulkoministeriksi suoraan vaan!
Ja todella VIHAAN sitä. Jos en olisi äänestänyt en kehtaisi nurista, mutta koska olen osallistunut on minulla oikeus myös kommentoida. Niin, että suu kiinni itse.
Sinulla on luja luotto ehdokkaaseesi. Millaisia asioita odotat nyt tapahtuvaksi? Mitä toivot tämän voiton saavan aikaan konkreettisesti?
Ei anneta minkään nyt vaikuttaa tähän omaan mahtavaan fiilikseen upeasta vaalituloksesta. Oma ehdokkaani meni läpi; ja minulla on luja luotto häneen.
...Tämä oli Suomen kansan voitto, demokratian voitto ja järjen äänen läpimurto.
Hienoa Perussuomalaiset!! Ja heidän äänestäjänsä! Kiitos teille fiksut ihmiset! =) ?
Tämä nyt pysäyttäisi oikeistopuolueiden ajaman suurituloisten veronkevennys-linja ja ajautumisen todella eriarvoistavaan tasaveromalliin, jonka jälkeen huono-osaisuus ja elintaoskuilu vain syvenisi johtain entistä turvattomampaan yhteiskuntaan..esimerkiksi. Josko kohta ei enään pelastettaisi ulkomaalaisia riski-sijoittajia.. ja jatkettaisi Suvivirren laulamista koulujen kevätjuhlissa..!?
Ihme pitkään meitä onkin häynäytetty; (KMS-ostettu) hallitus pumpannut suomalaisten rahaa omille tahoilleen ja ympäri maailmaa ja rahdannut tänne "työvoimaa" keskiluokan kustannettavaksi ja pelättäväksi, ja jatkaa epädemokraattista, lainvastaista (nimittelyt ym.) tiedotussotaansa MTV3 etunenässä vieläkin.
Onneksi saimme muutoksen ennen kuin olimme kokonaan velkasuossa, muslimi-krisitty-palavana sotatantereena, ja tiedostusmonopolin laianen hirmuvaltio, jossa on vain pieni ääririkas omistajaluokka, ja loput piikkilankojen takana olevia kurjia pätkätyöläisiä.
Hyvä Suomi, heräsimme viimein! Hyvä, Hyvä, Kiitos Timo Soini!
Ihme pitkään meitä onkin häynäytetty; (KMS-ostettu) hallitus pumpannut suomalaisten rahaa omille tahoilleen ja ympäri maailmaa ja rahdannut tänne "työvoimaa" keskiluokan kustannettavaksi ja pelättäväksi, ja jatkaa epädemokraattista, lainvastaista (nimittelyt ym.) tiedotussotaansa MTV3 etunenässä vieläkin.
Onneksi saimme muutoksen ennen kuin olimme kokonaan velkasuossa, muslimi-krisitty-palavana sotatantereena, ja tiedostusmonopolin laianen hirmuvaltio, jossa on vain pieni ääririkas omistajaluokka, ja loput piikkilankojen takana olevia kurjia pätkätyöläisiä.
Hyvä Suomi, heräsimme viimein! Hyvä, Hyvä, Kiitos Timo Soini!
Kyseenalaistaessaan politiikkaa kannattaisi ensin selvittää mitä persut edustavat. On pelottavaa, että jotkut tekevät tällaisia päätöksiä ilman tietoa.
Luin itse paljon artikkeleita persuista ja heidän vaaliteemansa jonka jälkeen vertasin niitä toisiinsa.
Persut ovat pelottava puolue sillä he edustavat kristillissosialisteja, nationalisteja, haluavat muuttaa historianopetusta, muuttaa taidetta ja mitä kansa saa nähdä ja kuulla.
Minä Itse haluan valita tietolähteeni ja taiteen jota kulutan, enkä
sitä minkä persut ovat valinneet.
Jos ympäristöpolitiikka on sitä, että törppö osaa vain hokea "kyllä kansa tietää" ei kanna kauas. Suomi on jo jäänyt junasta ja persut tekevät lopun nykyisestä, viittaa polttoaineisiin yms...