G: Mitä puoluetta äänestit? Kuuluuko Iittalan laseista irrottaa tarrat?
Kommentit (41)
ostin kirpparilta vanhaa todennäköisesti 80-luvun Iittalaa ja yhdessä lasissa on tarra jotekin jämähtänyt kiinni. Tai ihan kuin "syöpynyt". Sitä ei voi siis raaputtaa kun ei ole mitä raaputtaa. Mutta siinä on edelleen hailakka punainen logo. Mitä teen? Onko olleet jotenkin eri tavalla kiinnitettynä tuohon aikaan.
SDP, revin ja raaputan pois.
Aika noloa on jättää tarrat laseihin.
ne tarrat KUULUU jättää kiinni
noloa ottaa ne pois, luultavasti teillä on vaan jäljitelmätuotteita ja väitätte niiden olevan Iittalaa :DD
ne tarrat KUULUU jättää kiinni noloa ottaa ne pois, luultavasti teillä on vaan jäljitelmätuotteita ja väitätte niiden olevan Iittalaa :DD
ja tarrat irtoavat itsellään pesukoneessa. En lähde niitä nyppimään irti, paitsi jos jo repsottavat.
kuinka tavanomaista, meillä käytetään kirppariantiikkia.
En ole edes ajatellut, että tarrat voisi irrottaa. Ei meillä ole Kartioista lähteneet repsottamaan, vaikka on vuosia pesty koneessa.
En raaputa tarroja tarkoituksella irti, ja osassa laseistani tarrat ovat paikallaan, osasta irronneet aikojen saatossa. Esteettisesti minulle ainakin on aika sama, onko lasissa tarra vai ei, ja aidon Iittalan kyllä tunnistaa ilman tarraakin.
En jaksa vaivautua, lähtee ne koneessa.
ja sinällään mulle ihan sama miten muilla, itseäni häiritsee tarrat viimeistään siinä vaiheessa kun tarrat on puoliksi irti ja alkaa lärpättämään
Tökeröä jättää tarroja näkyviin, kun aidon tunnistaa ne kelle sillä on merkitystä.
ja tarrat saa irrota omia aikojaan.
ja minulle on iahn yksi hailea. Tarrat saavat irrota omia aikojaan tiskikoneessa tai olla irtoamatta.
Mä en irrota.