Lue keskustelun säännöt.
Mikä voi aiheuttaa 1-luokkalaisella lapsella säänn päänsärkyä??
18.04.2011 |
Eli väh viikottaista, usein useamman kerran viikossa.
Ei koulukiusaamista, kotona stressiä, kouluongelmia tms.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei. En tahdo säikytellä,vaan auttaa.Viesti iski silmään koska minä söin jo pienestä lapsesta asti paljon särkylääkkeitä koviin päänsärkyihin.Tosin minulla ei ollut kaikki asiat kotona tai koulussa kohdallaan ja oli unettomuutta,sekä silmälasit,joten ajateltiin kai että se johtui täysin siitä.Oikean vahvuiset lasit minulla on ollut jo vuosia ja masennuksesta sekä unettomuudesta olen päässyt eroon..Mutta näin aikuisena ajoittaiset oireet ovat pahentuneet; päänsäryt pahenee ja tuntuu ikäänkuin pään sisällä olisi räjähtävä kuumailmapallo, lisäksi hienomotorista hitautta,huimausta ym. Sain vihdoin kun jälleen pyysin niin lähetteen neurologille, hän taas antoi heti lähetteen aivojen magneettikuvaan ja sieltä selvisi reilu 1/2cm kokoinen synnynnäinen verisuonisykerö.(Ei siis mikään valtimotukos,vaan verisuonten solmumainen epämuodostuma). Kuvat ovat vielä lisätutkimuksissa,jotta selvitetään sen tarkka sijainti. Sen perusteella päätetään voidaanko sitä operoida, vai pyritäänkö löytäään vain oikea lääkitys oireisiin. Tärkeää on muistaa ettei verenpaine saisi tälläisessä tilassa nousta! Toivottavasti löytyy syy pian pienokaisenne särkyihin. t.nainen -85