Lue keskustelun säännöt.
Mieluummin Timo Soini kuin Jani Toivola!
18.04.2011 |
ja onneks ne pakolaisnaiset ei päässeet läpi!
Aika pelottavaaa ajatella, että Suomen asioita alkais hoitaa pakolaiset!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta molemmat, Soini ja Toivola mahtuu eduskuntaa. Soini puolustaa kansan etua paremmin EUta vastaan kuin Kokoomus ja Toivola toimii tasa-arvon puolesta, jotta perheiden lapset saisi samat oikeudet oli vanhemmat heteroja tai lesboja.
Ei tuo ole vastakkainasettelun paikka kuin ääripersuille ja äärilesboille.
Molemmille on tilaa yhteiskunnassamme.