Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieluummin Timo Soini kuin Jani Toivola!

Vierailija
18.04.2011 |

ja onneks ne pakolaisnaiset ei päässeet läpi!

Aika pelottavaaa ajatella, että Suomen asioita alkais hoitaa pakolaiset!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat, Soini ja Toivola mahtuu eduskuntaa. Soini puolustaa kansan etua paremmin EUta vastaan kuin Kokoomus ja Toivola toimii tasa-arvon puolesta, jotta perheiden lapset saisi samat oikeudet oli vanhemmat heteroja tai lesboja.

Ei tuo ole vastakkainasettelun paikka kuin ääripersuille ja äärilesboille.

Molemmille on tilaa yhteiskunnassamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän