Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tässä käy, kun annetaan kaikkien äänestää.

Vierailija
18.04.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti vielä äänestämättä

Vierailija
2/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti, kaikesta huolimatta :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin. Tilanne ei ole toivoton.

Vierailija
4/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki bb:t, idolsit, eduskuntavaalit, ihan kaikki. Usko menee kaikkeen!

Vierailija
5/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte äänestäneet sitä senkin inisijät. Olisko ollut parempi vaihtoehto?

Vierailija
6/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä aloitus.

Sitä kutsutaan DEMOKRATIAksi. Kannattaa googlettaa jos tiedä mitä se tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

listoilla olisi Kurhinenkin päässyt läpi!! :D

olisitte äänestäneet sitä senkin inisijät. Olisko ollut parempi vaihtoehto?

Vierailija
8/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt demokratiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hokenut jokaiselle riehujalle tätä, että niin kauan kuin Suomessa on yleinen äänioikeus, ihan turha itkeä "vääristä" päätöksistä, ajanhukkaa.



Ps. Miksei kukaan muuten ole kiinnostunut viemään äänioikeutta vaikkapa vammaisilta? Heillä on usein älykkyys lapsen tasolla.

Vierailija
10/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tietää, mitä kansa tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä vielä ole mitään menetetty. Ei sitä vielä ole kukaan päättänyt että persut siellä hallituksessa oikeasti istuu. Kokoomus on nyt valtaa pitävä puolue ja sdp toiseksi isoin puolue, persut vasta kolmas.

Ei vielä tarvi panikoida.

Vierailija
12/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä sen vaan näkee että se demokratia ei aina ole hyvä asia

Fakta on, että 68 prossaa kansasta saavuttaa äo:n 100. Loput ei, ja sen asian kanssa on vaan elettävä. Viime vuosikymmenet on osoittaneet, että kyllä toi 68 %:kin sentään saa paljon hyvää aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks olisi ihq ja mageeta, jos äänestää saisi vaan vaikkapa Kokoomuksen kannattajat?! Sitten olisikin jännitys ihan huipussaan kun odotettaisiin demokratian tulosta vaali-iltana....Seuraavissa vaaleissa vois olla niin, että äänestää saiskin vaan Vihreiden kannattajat, kaikki haja-äänet heti sensuroitaisiin. Sitten yhdessä hymistäisiin eikä oleskaan tarvitsisi HÄVETÄ!

Vierailija
14/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan muuten ole kiinnostunut viemään äänioikeutta vaikkapa vammaisilta? Heillä on usein älykkyys lapsen tasolla.

Pois luettuna kehitysvammaiset. Muut vammat eivät verota älykkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tietää, mitä kansa tahtoo.

tiesikö kansa tosiaan, mitä äänesti? Äänestettiin jotain mielikuvia, mutta saadaankin ihan muuta?

Vierailija
16/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 prosenttia ihmisistä äänesti silti toisin. Tilanne ei ole toivoton.

Vierailija
17/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tietää, mitä kansa tahtoo.

tiesikö kansa tosiaan, mitä äänesti? Äänestettiin jotain mielikuvia, mutta saadaankin ihan muuta?

Vierailija
18/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus isoimpana puolueena. Siis voi V

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan