Lue keskustelun säännöt.
Saapi nähdä mitä tulee mun hiivaleipä tuotoksista
26.03.2011 |
Ikinä en oo tehny, sämpylöitäkin taikka korvapuusteja noin kerran puoleen vuoteen, jolloin ovat joko palaneita tahi sisältä raakoja, päältä ruskeita
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla