Äänestin kokoomusta, koska minulla ja miehelläni on pieni unelma
Haluamme lapsillemme kauniin ja melko suuren kodin, jostain syrjästä. Kuitenkin läheltä pääkaupunkiseutua.
Olemme molemmat kasvaneet Suomisen Olli elokuvasarjojen parissa ja siinä on ihanteemme.
Sisäkkö 24h käytettävissä. Hoitaa lapset ja kodin 300e kk palkalla. Palkkaan kuuluu pieni keittokomero ja päivällinen. Sunnuntain iltapäivä on hänellä vapaata.
En nyt kuvaile tämän unelman pieniä yksityiskohtia, mutta voitte kuvitella kaiken katsellessa iki-ihania Suomisen Olli elokuvasarjoja.
En usko että persut romauttavat tämän unelman, sillä hekin ovat kasvaneet Suomisen Ollia katsellessa ja sen arvomaailmaa, joka on aikas sinivalkoinen.
T: Äänestin toivoa ja unelmaa.
Kommentit (26)
esim. Kiinaan niin tuohan on ihan normielämää.
"kotiorja". Se olen minä, perheemme äiti.
Minne unohdit puutarhurin, hovimestarin, kokin, autonpesijän, tiskaajan, tarjoilijan, personal trainerin ja hierojan? XD
Eihän ap jaksanut luetteloida kaikkea. Luultavasti pakettiin kuuluu juuri nuo mainitsemasi älyttömyydet. Ap olet varsinainen kolonialisti.
halpaa työvoimaa. Vaan ei ole töitä edes kansalleen.
ja toivomme kansainvälistä menestystä.
Minne unohdit puutarhurin, hovimestarin, kokin, autonpesijän, tiskaajan, tarjoilijan, personal trainerin ja hierojan? XD