Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestin kokoomusta, koska minulla ja miehelläni on pieni unelma

Vierailija
18.04.2011 |

Haluamme lapsillemme kauniin ja melko suuren kodin, jostain syrjästä. Kuitenkin läheltä pääkaupunkiseutua.

Olemme molemmat kasvaneet Suomisen Olli elokuvasarjojen parissa ja siinä on ihanteemme.



Sisäkkö 24h käytettävissä. Hoitaa lapset ja kodin 300e kk palkalla. Palkkaan kuuluu pieni keittokomero ja päivällinen. Sunnuntain iltapäivä on hänellä vapaata.



En nyt kuvaile tämän unelman pieniä yksityiskohtia, mutta voitte kuvitella kaiken katsellessa iki-ihania Suomisen Olli elokuvasarjoja.



En usko että persut romauttavat tämän unelman, sillä hekin ovat kasvaneet Suomisen Ollia katsellessa ja sen arvomaailmaa, joka on aikas sinivalkoinen.



T: Äänestin toivoa ja unelmaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne unohdit puutarhurin, hovimestarin, kokin, autonpesijän, tiskaajan, tarjoilijan, personal trainerin ja hierojan? XD

Vierailija
22/26 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Kiinaan niin tuohan on ihan normielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kotiorja". Se olen minä, perheemme äiti.

Vierailija
24/26 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne unohdit puutarhurin, hovimestarin, kokin, autonpesijän, tiskaajan, tarjoilijan, personal trainerin ja hierojan? XD


Eihän ap jaksanut luetteloida kaikkea. Luultavasti pakettiin kuuluu juuri nuo mainitsemasi älyttömyydet. Ap olet varsinainen kolonialisti.

Vierailija
25/26 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpaa työvoimaa. Vaan ei ole töitä edes kansalleen.

Vierailija
26/26 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivomme kansainvälistä menestystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän