Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpotusta tuttituskaan?

Vierailija
11.04.2011 |

Tyttö menee kyllä päikkäreille ihan ok ilman tuttia ja nukahtaa yöunillekin. Päivisin ei sitä kaipaa. Mutta öisin, yleensä pari tuntia nukahtamisen jälkeen alkaa hakea sitä lutkutintaan...



Viime yönä sit huudettiin oikein olan takaa. Suurin osa tuteista on mennyt rikki ja ne pari hassua, jotka vielä on ehjänä oli hukassa. Yleensä olen sen tutin siis tytölle yöllä antanut, enkä ole vielä hötkyillyt hirveesti vieroittamisen kanssa.



Noh, tutteja ei löydy mistään, enkä viittis uusia enää ostaa. Auttaako öiseen tuttituskaan mikään? (3 tuntia taisteltiin viime yönä ja sit löytyi joku vanha, mutta "väärän" mallinen. Ensin se lensi seinään :D mutta kun muutakaan ei ollut, niin tyytyi sitten siihen...) Tuttipulloa ei käytä. Jopa paras unikaveri paiskattiin nurkkaan, eikä kelvannut mikään muukaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat olleet siihen valmiita. Ei musta ollut huudattamaan lasta ja viemään väkisin tuttia. Molemmat tutinsyöjät lopettivat ihan itsenäisesti tutin syömisen n. 2 vuotiaana. Mun tehtäväksi jäi illalla/yöllä kaikkien tuttien etsiminen ympäri kotia ettei niitä löydy enää seuraavana päivänä.

Vierailija
2/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hankalaa noin - pitäisi sitten selkeästi lopettaa se niin että lapsikin tietää että se on loppu nyt. Ja antaa vaikka tilalle joku "ison lapsen" lelu tms. Ja kertao lapselle että tutti on nyt vaihdettu tähän tai joku muu "tarina".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on pieni. Jos lapsi jo ymmärtää niin sitten annatte tutin esim. oravanpoikasille ja saa itse tilalle jotain tai keksit jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
4/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tutin kanssa. Tuli nyt vaan vähän tämmönen "pakkorako"



Kaksi vanhempaa lasta meillä on jättäneet tutin omia aikojaan. Toinen tais olla 1v4kk ja toinen vähän reilun 2v



Kovasti koitin lohdutella ja selittää, että se "oikea" tutti meni rikki (annoin käteen sen rikkinäisen tutin) ja tyttö totesi itsekin, jotaa "ikki" -> itkupotkuraivari, eikä saanut edes koskea, saati syliin ottaa...