Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n lyhin pino ikinä tässä? (luomusti vauvan saaneet, jotka HYVÄKSYVÄT hedelmöityshoidot)

Vierailija
26.10.2005 |

Viime päivinä tätä palstaa lukeneena minulle on jotenkin jäänyt sellainen mielikuva, että joka ikinen luomusti lapsen alulle pannut av-mamma vastustaa hedelmöityshoitoja.

Joten te, jotka olette saaneet luomuvauvoja, mutta silti hyväksytte lapsettomuushoidot toisille, olkaa hyvä ja pinoutukaa.

Jos teitä ei ole, sitten tämä aloitus painukoot unholaan (viime päivien keskustelujen perusteella veikkaan tätä vaihtoehtoa).

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes uskovainen, (vaikka jumalaan kyllä uskon). Kuulun ev.lut seurakuntaan. Olen ihan samanlainen tavis kuin kuka tahansa muukin.

T. 22

Vierailija
22/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt teitä kuitenkin kiinnostaa: EI, emme käytä ehkäisyä, joten otamme vastaan niin monta lasta kuin LUOMUSTI meille suodaan.

Ja korostan edelleen: Emme ole lestadiolaisia.

Olen vain sitä mieltä, että lapsia tulee niille joille ne tulee. Ne jotka lapsia eivät saa ilman lääketieteen apua, olkoot ilman. Ja ne jotka lapsia saavat, ottakoot ne ilolla ja rakkaudella vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mikä sai sut kirjoittamaan nimenomaan tähän ketjuun?

Vierailija
24/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samaa minäkin ihmettele, mitä teet tässä ketjussa???

Aikomuksenasi on ilmeisesti aiheuttaa vain pahaa mieltä...

Minä ainakin hyväksyn hoidot oikein 110 prosenttisesti.

Lapsettomuushoitojen seurauksena on syntynyt tähän maahan kuule paljon ihania muksuja! Varmaan se sinunkin sukulaislapsesi on oikein mukava pikku vesseli tai tytteli :)

Minä haluan toivottaa kaikille lapsettomuushoitoihin meneville tai siellä oleville tai luomusti vauvaa yrittäville oikein hyvää jatkoa ja pienten jalkojen töminää !!!

Vierailija
25/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin ihan takuuvarmasti hoitoja jonottamassa, jos ei luomusti olisi onnistunut.

Vierailija
26/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllätyin. Hienoa, että lapsettomuushoitoihin suhtaudutaan sittenkin tällä palstalla myönteisesti. Pahaa jo pelkäsin tuon toisen ketjun perusteella.

Kiitos kaikille vastanneille ja vielä vastaaville

-ap

Vierailija
27/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta. Mikä minä olisinkaan lapsia muilta kieltämään, sehän olisi hävytöntä röyhkeyttä ja itsekeskeisyyttä.

Vierailija
28/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tietyllä varauksella suhtaudun itsekin siihen, että ihminen pyrkii leikkimään jumalaa. (Enkä ole uskovainen, mutta toivon, että mihinkään rodunjalostukseen, kloonauksiin ym. ei tällä tiellä lähdetä.)

Vierailija
29/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyyhän valtion se kustantaa, niin se menee tasa-arvoisesti, eli ei vain rikkaille lapsettomille vauvaa!

T: kahden luomu lapsen äiti*

Vierailija
30/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisimme hoitoihin hakeutuneet tarvittaessa

Vierailija
31/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta luomuna ja helposti. Toki suon hedelmöityshoidot niille, jotka niitä tarvitsevat. Ehkä myös naispareille.

Vierailija
32/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luomulapsen äiti ja muuten lestadiolainenkin, ja " silti" hyväksyn hedelmöityshoidot ;) Tunnen lestadiolaisia hoidoissa käyneitä, enkä ollut koskaan ajatellutkaan, että siinä voisi olla jotain väärää... Kaikkea täältä av:lta oppiikin, niin kuin sitä, mitä me lestadiolaiset emme hyväksy ;)

Vierailija
33/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 luomulasta, kaikki helposti alkunsa saaneet..

Vierailija
34/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta....(nyt tulee se mutta)

Hyväksyn ne pareille, joihin kuuluu sekä mies että nainen.

En hyväksy niitä homopareille tai yksineläjille. Teilatkaa minut tästä, ihan vapaasti, mutta jokainen saakoon olla vapaasti omaa mieltään!

Vierailija
35/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suoraan sanon, etpä olis itse ansainnut lapsia laisinkaan kun noin kylmä ja tunteeton ihminen olet :(

Ensimmäinen lapseni tuskallisten hoitojen jälkeen suuresti odotettuna ja kaksi seuraavaa luomuna. Mitäs siitä sanot? Eikö ensimmäiseni olisi ansainnut syntyä??

Ihminen joka ei ole kokenut lapsettomuuden tuskaa pitäköön turpansa kiinni kun ei asiasta mitään TIEDÄ EIKÄ YMMÄRRÄ!

Vierailija
36/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on homotuttuja, miehiä siis, joilla on avopuolisomies. Tunnen tällaisia pareja jotain 3-4, ja lapsi olisi näissä talouksissa kauhistus!

Joten jos homoille annettaisiin oikeus lapseen, niin en usko, että he kävisivät niitä satamäärin hankkimaan, kyse olisi yksittäistapauksista.

Vierailija
37/41 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn kaikenlaiset hoidot sekä omilla että lahjasoluilla, kunhan lapsesta tulee tosiaan vanhempiensa lapsi eikä solunlahjoittajia ruveta vuosien päästä metsästämään mistään esille (tarkoitan siis tätä esillä ollutta lakimuutoshanketta).

Vierailija
38/41 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska me normaalit, fiksut ihmiset ei osallistuttu siihen keskusteluun, mihin alussa viittasit. Mä ainakin katsoin heti, että tuon otsikon alla on varmaan sellaista riitelyä ja vääntöä, että ei huvita mennä sinne sohimaan, varsinkaan kun asia ei suoranaisesti koske mua. Enkä varmaan ollut ainoa.

Vierailija
39/41 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska me normaalit, fiksut ihmiset ei osallistuttu siihen keskusteluun, mihin alussa viittasit. Mä ainakin katsoin heti, että tuon otsikon alla on varmaan sellaista riitelyä ja vääntöä, että ei huvita mennä sinne sohimaan, varsinkaan kun asia ei suoranaisesti koske mua. Enkä varmaan ollut ainoa.

Vierailija
40/41 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuten usko mihinkään jumalaan mutta joku moraali olla pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän