Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n lyhin pino ikinä tässä? (luomusti vauvan saaneet, jotka HYVÄKSYVÄT hedelmöityshoidot)

Vierailija
26.10.2005 |

Viime päivinä tätä palstaa lukeneena minulle on jotenkin jäänyt sellainen mielikuva, että joka ikinen luomusti lapsen alulle pannut av-mamma vastustaa hedelmöityshoitoja.

Joten te, jotka olette saaneet luomuvauvoja, mutta silti hyväksytte lapsettomuushoidot toisille, olkaa hyvä ja pinoutukaa.

Jos teitä ei ole, sitten tämä aloitus painukoot unholaan (viime päivien keskustelujen perusteella veikkaan tätä vaihtoehtoa).

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Am I the only one?

Vierailija
2/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus saada oma pieni vauva, vaikka se ihan " luomusti" ei onnistuisikaan. Tällä tavoilla, joillekkin saadaan se onni ja autuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät voi lasta luomuna saada.

Vierailija
4/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi enkelilapsi (kohtukuolema rv. 39) ihan luomusti ja nyt olemme kärsineet kolme vuotta selittämättömästä sekundäärisestä lapsettomuudesta. Olen hedelmällisyyshoidoissa ja luonnollisestikin kannatan niitä.

Vierailija
5/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvaa ei kuulu luomusti. Olisin mennyt niihin tarvittaessa itsekin.

Vierailija
6/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsestään selvä asiahan tämä on!

Vierailija
7/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 luomulasta, joista ensimmäinen oli minullakin loppuraskauden kohtukuolema.

Vierailija
8/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ainoa luomulapseni ei saanut elää, mutta tungen tähän pinoon kuitenkin.

Vierailija
9/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut, että useimmat hyväksyvät. Kun tietää miten tärkeä oma lapsi, haluaa muillekin saman ilon!

Vierailija
10/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sentään ovat sairauden hoitoa.

Vierailija
11/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyn siis

Vierailija
12/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei kummastakaan löydy mitään vikaa, mutta lasta ei silti kuulu. Silloin kyse ei ole sairaudenhoidosta, koska lapsettomuus ei ole sairaus.

Vierailija
13/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöityshoidoilla. Siis hedelmöitettiin viemällä siittiö munasolun sisään ja kaiken lisäksi alkoita pakastettiin. Tämä mieheni siskon lapsi on viettänyt siis elämänsä alkutaipaleen pakastimessa odottamassa siirtoa kohtuun kasvamaan.

Sinne pakkaseen jäi vielä kymmenen sisarusta odottamaan vuoroaan. Varmasti osa heistä joutuu roskikseen kun tarvetta noin monelle sisarukselle ei kuitenkaan tule.

Minä en ole koskaan hyväksynyt lapsia joita tehdään näin. (tai paremminkin vanhempia jotka väkisin tehtailevat labra-pakkas-vauvoja)

Meitä pyydettiin kummeiksi tälle lapselle. Kieltäydyimme, koska emme hyväksy tälläisiä luonnottomia lapsentehtailuja. Kummit löytyivät muualta, onneksi.

Vierailija
14/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ap:n tarkoittamaa ketjua lukiessa tulee paha mieli. Uskon, että noista kirjoituksista monet provot ovat varmasti yhden ja saman kirjoittamia, tai sitten muutaman kiihkoilijan.

Kannatan lapsettomuushoitoja, ja on hienoa, että lääketieteen kehitys menee eteenpäin.

Vierailija
15/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se ON lääketieteellinen ongelma.

Vierailija:

Joskus ei kummastakaan löydy mitään vikaa, mutta lasta ei silti kuulu. Silloin kyse ei ole sairaudenhoidosta, koska lapsettomuus ei ole sairaus.

Vierailija
16/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ilmeisesti sitten - mitä? - murhaajia? ;=DDDD

Kuten kaikki, jotka käyttävät ehkäisyä ja siten tappavat sukusoluja eli ihmisen alkuja.

Vierailija
17/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kummit löytyivät muualta, onneksi.

Nimenomaan LAPSEN onneksi.

Vierailija
18/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille lapsettomuushoidot ovat kova paikka, kun ihmiset menevät räpelöimään asioita, jotka " kuuluvat Jumalalle" .

Yritetään ymmärtää 22:n kaltaisia ihmisiä, heillä on elämässään paljon, paljon enemmän kaikenlaisia rajoituksia kuin meillä, tämä näkökanta on vain jäävuoren huippu.

Vierailija
19/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hmmm. vai eiks se enää antanu käskyjä näinä päivinä? siis ku netti on keksitty? tv:n ajoilla vielä jakeli..

en voi ymmärtää tuollaista kantaa vaikka olisi itse jesse käyny sen ovella mulle sanomassa.

Vierailija
20/41 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyn ilman muuta lapsettomuushoidot ja kelakorvauksen kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan