Pitäisikö erota, mieheni äänesti Timo Soinia.
Mieheni juhli illalla kun persut jyrää. En tiedä mitä ajatella. Pitäisikö erota? En tiedä tunnenko enää koko miestä.. Arvomailmamme ei enää kohtaa.
Kommentit (25)
kun mies mietti persujen äänestystä. Sain kyllä hänet siitä käännettyä takaisin turvallisiin demareihin, mutta kyllä se minua raivostutti että edes mietti persuja.
pettämiseen rinnastettavissa oleva asia. Järkyttävää ja olen pahoillani että olet tuollaisen miehen puolisoksesi ottanut :(
kuinka pikkumaista ! Minua ei ainakaan kiinosta mitä minun mieheni olisi äänestänyt.. Meillä synkkaa hyvin muuten ja homma toimii. Minä en ainakaan eroaisi tuollaisen taki :D Me emme siis kummatkaan äänestäneet ollenkaan. Ollaan kyllä seurattu vaalikeskusteluja tv:stä jne. mutta äänestämättä jätettiin. JOs minä olisin äänestänyt olisin äänestänyt SDP:tä
mutta melkein tuntuu kun olisi petetyksi tullut. Olen kun puulla päähän lyöty. Ehkä olisikin ollut helpompi jos emme olisi kumpikaan äänestäneet. Ei ehkä olisi tullut mietittyä näitä poliittisia mielipiteitä.
ap
Jätä se sika välittömästi. Ajattele nyt lapsiasikin, kohta hekin röhkivät Persukaukalossa.
Mun mies on konservatiivi ja minä liberaali. Ja avioliitto toimii. Edes miehen perhettä (kaikki konservatiiveja) ei ärsytä etten ajattele samoin.
Avarakatseisuutta, ihmiset!
Mun mies on konservatiivi ja minä liberaali. Ja avioliitto toimii. Edes miehen perhettä (kaikki konservatiiveja) ei ärsytä etten ajattele samoin.
Avarakatseisuutta, ihmiset!
Ap:han sanoi, että hänen miehensä on äänestänyt Persuja. Joku raja sentään, jos rakastaa lapsiaan, pitää tuollainen mies jättää heti!
ollaan nyt rasistisia junttiääliöitä, joita koko maailma häpeää.
hienohelmasta kerrasta kaljaveikoksi!
Jos kumpikin on valkoista roskaa, niin sittenhän suhde varmasti toimii hyvin. Lapsia toki käy sääliksi...
Eroa kun vielä on mahdollista! Kohta avioerot (ja abortit ja ehkäisy) muuttuvat laittomiksi.
häpeäisin ihan sairaasti jos minun mies oli mennyt Persujen vouhutuksesta sekaisin ja antanut äänensä persuille.. Hävettäisi, koska pitäisin miestä tyhmänä, vedätettävissä olevana ihmisenä joka ei osaa nähdä metsää puilta.
mutta melkein tuntuu kun olisi petetyksi tullut. Olen kun puulla päähän lyöty. Ehkä olisikin ollut helpompi jos emme olisi kumpikaan äänestäneet. Ei ehkä olisi tullut mietittyä näitä poliittisia mielipiteitä. ap
on niitä hiemna tärkeämpiäkin asioita avioliitossa kun politiikka.
Käy kyllä oikeasti sääliksi. Kannattaa varmaan pitää ihan omana tietona, ettei tule lynkatuksi ihan oikeasti. Tämä verbaalinen pahoinpitely kun on jo aika rankkaa.
Minusta on aivan tervettä, että avio/avoliitossa ihmiset saavat pitää omat mielepiteensä politiikasta sun muusta. Olenko väärässä vai pitääkö niiden samanväristen tuulipukujenkin lisäksi olla samat poliittiset mielipiteet?
Toki ymmärrän, jos poliittiset näkemykset aiheuttavat jatkuvaa ritelyä...
nuin tyhmät ajatuset
persut kunhan nyt hoitaa hommansa oikein niin seuraavissa vaaleissa kannatus senkuin kasvaa tämähän on vasta äänestäjiltä tunnustelua
Minusta on aivan tervettä, että avio/avoliitossa ihmiset saavat pitää omat mielepiteensä politiikasta sun muusta. Olenko väärässä vai pitääkö niiden samanväristen tuulipukujenkin lisäksi olla samat poliittiset mielipiteet? Toki ymmärrän, jos poliittiset näkemykset aiheuttavat jatkuvaa ritelyä...
asiaa näinhän se menee jokaisella pitää olla oikeus omaan mielipiteeseen myös äänestyskopissa
Mun mies äänesti KIKEÄ!!!
kunhan kukaan ei saa sitä koskaan tietää...
Vaikutat sen verran pikkusieluiselta ihmiseltä että ihan miestäsi ajatellen suosittelen että annat hänelle mahdollisuuden löytää jotain parempaa itselleen. Sellaisen naisen, joka hyväksyy myös hänen mielipiteensä.