Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö erota, mieheni äänesti Timo Soinia.

Vierailija
18.04.2011 |

Mieheni juhli illalla kun persut jyrää. En tiedä mitä ajatella. Pitäisikö erota? En tiedä tunnenko enää koko miestä.. Arvomailmamme ei enää kohtaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sen verran pikkusieluiselta ihmiseltä että ihan miestäsi ajatellen suosittelen että annat hänelle mahdollisuuden löytää jotain parempaa itselleen. Sellaisen naisen, joka hyväksyy myös hänen mielipiteensä.

Vierailija
2/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies mietti persujen äänestystä. Sain kyllä hänet siitä käännettyä takaisin turvallisiin demareihin, mutta kyllä se minua raivostutti että edes mietti persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämiseen rinnastettavissa oleva asia. Järkyttävää ja olen pahoillani että olet tuollaisen miehen puolisoksesi ottanut :(

Vierailija
4/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pikkumaista ! Minua ei ainakaan kiinosta mitä minun mieheni olisi äänestänyt.. Meillä synkkaa hyvin muuten ja homma toimii. Minä en ainakaan eroaisi tuollaisen taki :D Me emme siis kummatkaan äänestäneet ollenkaan. Ollaan kyllä seurattu vaalikeskusteluja tv:stä jne. mutta äänestämättä jätettiin. JOs minä olisin äänestänyt olisin äänestänyt SDP:tä

Vierailija
5/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta melkein tuntuu kun olisi petetyksi tullut. Olen kun puulla päähän lyöty. Ehkä olisikin ollut helpompi jos emme olisi kumpikaan äänestäneet. Ei ehkä olisi tullut mietittyä näitä poliittisia mielipiteitä.

ap

Vierailija
6/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika välittömästi. Ajattele nyt lapsiasikin, kohta hekin röhkivät Persukaukalossa.

Vierailija
7/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on konservatiivi ja minä liberaali. Ja avioliitto toimii. Edes miehen perhettä (kaikki konservatiiveja) ei ärsytä etten ajattele samoin.

Avarakatseisuutta, ihmiset!

Vierailija
8/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on konservatiivi ja minä liberaali. Ja avioliitto toimii. Edes miehen perhettä (kaikki konservatiiveja) ei ärsytä etten ajattele samoin.

Avarakatseisuutta, ihmiset!

Ap:han sanoi, että hänen miehensä on äänestänyt Persuja. Joku raja sentään, jos rakastaa lapsiaan, pitää tuollainen mies jättää heti!

Vierailija
9/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan nyt rasistisia junttiääliöitä, joita koko maailma häpeää.

Vierailija
10/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienohelmasta kerrasta kaljaveikoksi!

Vierailija
11/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin on valkoista roskaa, niin sittenhän suhde varmasti toimii hyvin. Lapsia toki käy sääliksi...

Vierailija
12/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa kun vielä on mahdollista! Kohta avioerot (ja abortit ja ehkäisy) muuttuvat laittomiksi.

Vierailija
13/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäisin ihan sairaasti jos minun mies oli mennyt Persujen vouhutuksesta sekaisin ja antanut äänensä persuille.. Hävettäisi, koska pitäisin miestä tyhmänä, vedätettävissä olevana ihmisenä joka ei osaa nähdä metsää puilta.

Vierailija
14/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta melkein tuntuu kun olisi petetyksi tullut. Olen kun puulla päähän lyöty. Ehkä olisikin ollut helpompi jos emme olisi kumpikaan äänestäneet. Ei ehkä olisi tullut mietittyä näitä poliittisia mielipiteitä. ap

on niitä hiemna tärkeämpiäkin asioita avioliitossa kun politiikka.

Vierailija
15/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sika!

Vierailija
16/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä oikeasti sääliksi. Kannattaa varmaan pitää ihan omana tietona, ettei tule lynkatuksi ihan oikeasti. Tämä verbaalinen pahoinpitely kun on jo aika rankkaa.

Vierailija
17/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan tervettä, että avio/avoliitossa ihmiset saavat pitää omat mielepiteensä politiikasta sun muusta. Olenko väärässä vai pitääkö niiden samanväristen tuulipukujenkin lisäksi olla samat poliittiset mielipiteet?

Toki ymmärrän, jos poliittiset näkemykset aiheuttavat jatkuvaa ritelyä...

Vierailija
18/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuin tyhmät ajatuset

persut kunhan nyt hoitaa hommansa oikein niin seuraavissa vaaleissa kannatus senkuin kasvaa tämähän on vasta äänestäjiltä tunnustelua

Vierailija
19/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan tervettä, että avio/avoliitossa ihmiset saavat pitää omat mielepiteensä politiikasta sun muusta. Olenko väärässä vai pitääkö niiden samanväristen tuulipukujenkin lisäksi olla samat poliittiset mielipiteet? Toki ymmärrän, jos poliittiset näkemykset aiheuttavat jatkuvaa ritelyä...

asiaa näinhän se menee jokaisella pitää olla oikeus omaan mielipiteeseen myös äänestyskopissa

Vierailija
20/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies äänesti KIKEÄ!!!

kunhan kukaan ei saa sitä koskaan tietää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi