Fatbardhe Hetemaj: "Kunnallisvaalit on liian pieni juttu minulle"
Taitaa tyttö kuvitella itsestään liikoja. Ylimielisyys tulee vielä kostautumaan.
Kommentit (57)
toki tämäkin mummo on palkan perässä, edustamisesta ja asioiden ajamisesta viis... toivottavasti kukaan ei enää mene halpaan seuraavissa vaaleissa
Työtä vieroksuva ja sossun tuilla elelevä ulkomaalainen ei miellytä mutta eipä miellytä sitten (tässä tapauksessa) politiikassa eteen päin pyrkivä Suomen kansalainenkaan.
On tällä palstalla uskomatonta sakkia, ei voi muuta sanoa.
Työtä vieroksuva ja sossun tuilla elelevä ulkomaalainen ei miellytä mutta eipä miellytä sitten (tässä tapauksessa) politiikassa eteen päin pyrkivä Suomen kansalainenkaan.
se sitten pientä tai suurta. Jotenkin meni mielestäni pohja tämän ihmisen kansanpalveluhaluilta.
Miksi mielestäsi mamuja pitää aina kommentoida sillä perusteella, että ovat mamuja?
hieman ylimieliseltä haiskahtavia. Jompi kumpi veljistä jotenkin naureskeli kuinka ei ikinä haluaisi suomalaista naista (viitaten siihen, kun suomalainen nainen on itsenäinen = vaativa...).
Todella ylimielinen suhtautuminen. Outo puoluevalinta myös kun ajattelee, että hän on itse otettu tänne pakolaisena ja koulutettu valtion rahoilla. Luulisi, että tuolla taustalla olisi pehmeämmät arvot, mutta ei.
Toivon, ettei pääse neljän vuoden päästä. Myös minulle tuli myötähäpeä hänen puolestaan. Nousi kusi jo hattuun tuossa vaiheessa.
Fati on vain 25vuotias nuosukas, joka ei ole valmis puurtamaan kunnallispolitiikassa, vaan haluaa kaiken maineen ja mammonan itselleen heti.
110 %:n varmuudella läpi. Sanoi myös, että kunnallispolitiikka on aivan "liian pienet kuviot". Nolo tyttö.
Yleensä poliitikot ovat puuhastelleet vuosikausia puolueen nuorisojärjestöissä ja puolutoiminnassa rivijäseninä. Vasta nämä julkkisehdokkaat ovat tarpeeksi höyrypäitä uhoamaan, että menevät suoraan huipulle.
sillä naisella nyt on ylipäätään muita kuin tanssii tähtien kans??? Naurettava pissis ja mukana pelissä ainoastaan pakolaisuutensa ja nätin ulkonäön ansiosta.
Ei halua kunnallisvaaleihin kun pitäisi työtä sitten tehdä ja palkkiotkin ihan toista luokkaa kuin eduskunnassa.
Näyttää havittelevan vain kansanedustajan isoa palkkaa.
Ei tajunnut, että kunnallispolitiikasta on hyvä ponnistaa eteenpäin. Pikkuhiljaa olen saanut eukosta sen vaikutelman, että hän pitää itseään liian hyvänä suomalaisille. Kun nyt on kohta ne KTM:n papreit kädessä, niin vois vaikka etsiä työpaikan, ja katsoa miten homma alkaa sujua. Sais vähän perspektiiviä sitten kun pääsee sinne Arkadianmäelle.
mullekin tuli hänestä aika erikoinen kuva. Olen eri vaalipiiristä, mutta seurasin hänen vaalityötään ja menestystään vaaleissa jonkin verran ja olisin ihan suonut hänelle edustajan paikan. Nyt en ole siitä enää niin varma. Kuntatyö ja -politiikka on todellista vaikuttamista, ei mitään pientä näpertelyä, jos nyt ajattelee vähänkin isomman kunnan valtuustoa.
Joo kyllä nyt harmittaa, kun menin häntä äänestämään. Mielettömän lapsellinen kommentti. Kampanja vaikutti asialliselta ja nettisivuja selatessa kykenin samaistumaan, nuori kun olen. Ilmeisesti oma taustatyö jäi hieman puolittaiseksi. Jännä miten nopeasti mieli muuttuu yhdenkin hölmöily lausunnon jälkeen.
OHO..
Toivottavasti hän saa palautetta kommentistaan ja vähän tipahtaa maanpinnalle.
Löytyisiköhän mistään hänen kommenttejaan tähän eiliseen viitaten - hänen saamastaan palautteesta.
Toivottavasti edes osa näistä teksteistä kulkeutuisi hänen korviinsa ja oppisi vähän miettimään, mitä suustaan päästää. Eilinen kommentointi kyllä tulee seuraamaan häntä vielä pitkään.
Noin ylimielistä ihmistä en ole tässä maassa kuullutkaan. Harmittaa tämä, että hän vetoaa maahanmuuttajataustaan jokavälissä. Rivien välistä aistii usein että EI arvosta suomalaisia, suomalaisuutta. Tämä spontaari 'Ei kunnallispolitiikalle' sitten kertoi loputkin asenteesta sekä kuinka tyhjä pää ja sydän on. Toivottavasti EI ikinä mene ehdokkaaksi mihinkään luottamustoimiin koska on selvästi itserakas itseriittoinen pyrkyri.
samoin se kommentti,että neljän vuoden päästä sit kirkkaasti sisään.
Mutta toisaalta; jotenkin niin sopii Kokoomuksen rivejä täydentämään vaikka Stubbin aisapariksi. Kaks ihan samanlaista.
ja laittakaa vaikka tämä ketju liitteeksi! Vaikka tuskin häntä hetkeuttaa mikään. Ylpeä kun on!
Hän ilmoitti, että ei halua tehdä työtä perussuomalaisten Suomessa. Ei häntä Suomi kiinnosta vaan oma maine ja kunnia. Tosin tyttö ampui itsensä alas ylimielisillä, muiden työtä väheksyvillä kommenteillaan, joten taitavat olla maine ja kunniakin hiipuneet.
Mutta luulen, että tämä johtuu kulttuurieroista. Suomalaisten eniten arvostama piirre on vaatimattomuus, ja kaikkien tulee kieli keskellä suuta varoa, ettei vaan kukaan pääse haukkumaan ylpeäksi. Ehkä albanit ovat luonteeltaan sitten rohkeampia kertomaan omista tavoitteistaan ja toiveistaan. Toki nyt ollaan Suomessa ja Fatbardhekin on täällä asunut pitkään, että sinänsä kuvittelisi, että hänkin tietäisi, mitä julkisuuteen kannattaa kommentoida ja mitä ei.