Kertokaa nyt hemmetti millä tän synnytyksen saa käynnistymään!
Eikä sitten mitään kolmee ässää tarvi ehdotella. Testattu on, ei toimi. Muutaman päivän vasta yliajalla, mutta hermo menee, haluan synnyttämään NYT!!!
Kiitos!
Kommentit (12)
Ei vissiin ole kovin suositeltava juttu
risiiniöljyä en suosittele!! ei oo fiksua lähtee sellasilla leikkimään..
akupisteiden painaminen oli sellanen mikä meillä sai aikaan kunnon supistelut, ja sitten ne jatkuivatkin yön yli, aamulla irtosi limatulppa ja seuraavana yönä synnytettiin :)
tsemppiä!
synnytys käynnistyi rappusia kiipeämällä.
Eli rappusia ylös ja hissillä alas, puoli tuntia riitti itselläni...
Siispä: saunomista, seksiä ja shoppailua. Synnytys ei käynnisty noilla keinoilla yhtään aikaisemmin, mutta aika kuluu paljon paremmin. ;D
Risiiniöljyä on joku kokeillut Ei vissiin ole kovin suositeltava juttu
mulle suositeltiin neuvolassa ja synnärillä
Sitä suositeltiin äitipolilla ja siellä sit yks asiaan perehtynyt kätilö hiero meikäläisen jalkoja tunnin verran. Sit piirsi vielä jalkoihin merkit mistä mies sai sit jatkaa hoitoa illalla.
Jalkahieronnan jälkeen yritettiin sit miehen kanssa jatkaa seuraavaan hoitomuotoon, eli kätilönkin suosittelemaan seksiin, mut kesken puuhien meni vedet.
Sellasia keinoja mistä oikeesti voi olla apua, on just toi vyöhyketerapia, seksi ja nännien hierominen. Kahessa jälkimmäisessä teho perustuu hormoneihin.
Kuitenkin, että mistään näistä kikoista olis apua, pitää kropan olla jo muutenkin 'valmiustilassa', esim. mulla oli jo paikat noin 3 cm auki ennen sitä jalkahoitoo (ei mitään viitteitä käynnistymisestä muuten kuitenkaan).
Voit todellakin uskoa, että olen kokeillut kaiken, myös sen risiiniöljyn - sen vinkin sain muuten aikoinaan neuvolasta :o
Kaikkein eniten kyllä nyppi, kun odotin kolmatta viikolla 42+ ja sain niitä ihme lenkkeily- ja siivousohjeita. Kuvitteliko ihmiset todellakin, että makasin sohvalla syömässä suklaata?
Minulle suositeltiin neuvolassa ja kaikenlaista pahaa seurasi. Ei kannata!
Kolmatta odottelen syntyväksi, rv 41 alkaa huomenna. Kaikki konstit kokeiltu. Nuoremmat syntyneet rv 40 tasan ja rv 40+6. Nyt varmaankin käynnistys edessä reilun viikon päästä ja kaikenlaiset kauhukuvat leijuu päässä isosta vauvasta, joka jää jumiin synnytyskanavaan!!!
Minulle suositeltiin neuvolassa ja kaikenlaista pahaa seurasi. Ei kannata!
Mun äitini sai synnytyksen käyntiin risiiniöljyllä, kun synnytti mua.
eli shiatsu hierontatuoli! Kannattaa kokeilla 15min aamulla ja illalla. Yöllä oot jo laitoksella.
Näin 3kaveria on saanu lähdön aikaiseksi. Itse pääsen testaamaan vasta kesällä, toimiiko oikeasti ;D
Kolme synnytystä ja kaikki käynnistyneet vrk:n sisällä salvan käytöstä. Eihän se voi olla mikään muu kuin sattuma, mutta tuossa tilassa voinee kokeilla jo ihan kaikkea. :) Tsemppiä!