Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette te ämmät osaa edes hävitä, pitää

Vierailija
17.04.2011 |

edelleen haukkuja persuja. Olkaa nyt edes fiksuja ja ymmärtäkää, että kansa on puhunut. Ja siinä se.

-vasuri-

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen haukkuja persuja. Olkaa nyt edes fiksuja ja ymmärtäkää, että kansa on puhunut. Ja siinä se.

-vasuri-

Mun mielestäni persut ovat sitä paitsi ottaneet aika hyvin vastaan kaiken sen niskaan kaadetun paskan, mitä " sivistyneet" av-mammat ovat suoltaneet.

Itse en ikinä äänestäisi persuja, mutta ymmärrän oikein hyvin miksi näin kävi.

Vierailija
2/12 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut voittivat koska saivat turhautuneen kansan liikkeelle.

Itse olen äänestänyt aina ennenkin, samaa puoluetta joka vaaleista toiseen kuuluu noiden neljän pienemmän joukkoon. Mutta en koe persujen nousun olevan minulta kauheasti pois. He nousivat koska vastasivat niin monen suomalaisen toiveisiin.

Ja vaalipuheet...mikä muu puolue niitä on pitänyt? En jaksaisi olla sen enempää huolissani persujen lupauksista kuin vaikka Kataisen viimevaalien palkkapuheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko se persujen erinomaisuudesta, että heitä äänestetään? Ei, se kertoo ihmisten naiiviudesta ja tietämättömyydestä.

Vierailija
4/12 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei olla ÄMMIÄ.

Vierailija
5/12 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole vasuri vaan persu. Köyhä yritys.

Vierailija
6/12 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestänyt persuja :-)

Arhinmäki Vasemmistoliitostakin voitti Halla-ahon äänissä...

Vierailija
7/12 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole vasuri vaan persu. Köyhä yritys.

Usko tai älä. Minua vain suuresti vituttaa nämä itku ja poru. Vanha sanonta: kansa on puhunut, pulinat pois.

ap

Vierailija
8/12 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun persut vittuilee kanssa kaikille. Sitä saa mitä tilaa. Ei niillä persuilla kovin hyvät tavat ole itselläänkään.

Muut puoluejohtajat onnitteli Soinia, mutta Soini ei ketään onnitellut. Tuo ihan vaan yksi esimerkki.

Vierailija
9/12 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun persut vittuilee kanssa kaikille. Sitä saa mitä tilaa. Ei niillä persuilla kovin hyvät tavat ole itselläänkään.

Muut puoluejohtajat onnitteli Soinia, mutta Soini ei ketään onnitellut. Tuo ihan vaan yksi esimerkki.

Kaikki muut kun kokivat tilastollisen tappion, pönttö. (Vaikka KOK olikin suurin puolue). Olisi varmaankin otettu vittuiluna, kun siinä alat onnittelemaan vaalitappiosta.

Vierailija
10/12 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja TIEDÄT tämän siitä että sitä ei näytetty televisiossa?

Vierailija
11/12 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) miten niin hävinnyt? Äänestin Kokoomusta, sehän on nyt suuri puolue

Vierailija
12/12 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) miten niin hävinnyt? Äänestin Kokoomusta, sehän on nyt suuri puolue

Ainoa puolue, joka lisäsi paikkojaan räjähdysmäisesti, mm. Kokoomus menetti paikkojaan ja ikävä kyllä Vasemmisto menetti myös.

Silti en poraa ja raivoa ja hauku persuja ja heidän kannattajiaan täällä. Tulee jo mieleen, että nämä persujen haukkujat itse ovat rasisteja.

ap