Paha mieli :( tilitystä kesälomasta...
mulle oli sitten laitettu toukokuulle kesäloma, vaikka toivoin jotain ihan muuta :(
Mies aloittaa heinäkuussa, joten pieni koululaisemme on kesäkuun yksin :((((
Miten ihmeessä saamme hoidon järjestettyä?
Miten muut olette saaneet järjestymään lomat yms. koululaisten kesälomien aikaan?
Meitä on liki sata, joten ymmärrän, että näin voi käydä ja nyt sit oli mun vuoro, mutta silti...
Kommentit (23)
Joillekin kaikki on yhtä ongelmaa. Mulla ei ole vielä koskaan ollut yli 2 vko kesälomaa. Ja olen yksinhuoltajana pyörittänyt pikkukoululaisen lomat. Ja toiset isovanhemmat asuu 600 km päässä, toiset 400 km päässä.
Että ei voi muuta sanoa, että ap, ota vastuu elämästäsi ja ala kehittää kaikkea kivaa toimintaa. Äläkä ruikuta. Päiväleirit, mummulat, hoitajat jne.
Kun lapset on pieniä koululaisia, menee lomat muutenkin uusiksi, ei enää välttämättä voi lomailla koko perheen kanssa yhtä aikaa. Siihen vielä lisäksi lapsen hoito niiksi viikoiksi kun kumpikaan vanhempi ei voi lomailla, niin onhan se oikeesti hankalaa.
Työ ei ole koko elämä, mutta ikävästi se määrää elämää. Yhteinen loma perheen kanssa kerran vuodessa on mielestäni erittäin tärkeää. Tarpeeksi ikävää on jo se, että enää ei voida pitää yhteistä lomaa kuin pari viikkoa. Ehkä tämä ei kaikkia työnarkomaaneja haittaa lainkaan.
Ei ap.
Tiedät varmaan että on laitonta pätkiä loma viikon jaksoihin?
Mikset tee asialle mitään?