Vaalivalvojaismenuni, arvaa puolue? :)
Menu:
Grandiosa Pepperonipizzaa
patonkia
Raffel-sipsejä
dippikastiketta
Fazerin sinistä
1 päärynäsiideri
Arvaa minun puoluekantani ja kerro oma vaalivalvojaismenusi, niin arvaan puolueesi...GO!
Kommentit (46)
Kanan wingsejä, kurkku-, porkkana- ja paprikatikkuja,dippiä, suklaa-ja tiikerijädeä sekä cocista. Myös karkkia kulhossa näyttää olevan vielä eilisen jäljiltä. Puolue arvauksia? :)
Oletko Tampereelta? Äänestätkö Persuja?
jälkiuunipala salaatilla, juustolla ja ylikypsällä saunapalvi-leikkeellä sekä jasmiiniteetä
Lohta, Hollandaise-kastiketta, salaattia, suklaatorttua, Häagen-Dazsin mansikkajäätelöä ja aitoa shampanjaa pullo kylmässä.
Mikä puolue?
Lohta, Hollandaise-kastiketta, salaattia, suklaatorttua, Häagen-Dazsin mansikkajäätelöä ja aitoa shampanjaa pullo kylmässä.
Mikä puolue?
Koko(o)musta?
Entäs minä: ei mitään, koska eihän niin myöhään syödä...
Mikä puolue?
Entä tää: Virpomisesta jääneitä suklaamunia, jälkiuunipala salaatilla, juustolla ja ylikypsällä saunapalvi-leikkeellä sekä jasmiiniteetä
Keskusta?
K aviaaria
O menajäätelö
K ananmuna
O meletti
O hukainen
M ustikoita
U usia perunoita
S isäfilee pihvi
Puolueeni ei varmaankaan jäänyt epäselväksi.
K aviaaria
O menajäätelö
K ananmuna
O meletti
O hukainen
M ustikoita
U usia perunoita
S isäfilee pihviPuolueeni ei varmaankaan jäänyt epäselväksi.
Vedätkö raakaa kananmunaa ja sit omelettia siihen päälle vielä? :D Kuulostaa ihan PERSULTA! :) Mistä sait uusia perunoita? Onko sulla suhteita Keskustaan?
Kanan wingsejä, kurkku-, porkkana- ja paprikatikkuja,dippiä, suklaa-ja tiikerijädeä sekä cocista. Myös karkkia kulhossa näyttää olevan vielä eilisen jäljiltä. Puolue arvauksia? :)
Pakko olla kristilliset
katkarapusalaattia, marinoituja parsakaaleja, ciabattaa, aleksanterin leivoksia, pähkinäkarpalojne-mixiä, kilkennyä, maustettua vissyvettä.
meidän menu
-leipää tomaatilla, kevätsipulilla ja juustolla/kinkulla
-kaltbach (tjsp)-juustoa ja päärynähilloa
-simaa ja teetä
-maraboun tumaa sitruuna-inkiväärisuklaata
Pakko olla kristilliset
katkarapusalaattia, marinoituja parsakaaleja, ciabattaa, _____aleksanterin leivoksia_____, pähkinäkarpalojne-mixiä, kilkennyä, maustettua vissyvettä.
Leivos paljasti: olet vasuri!
Lohta, Hollandaise-kastiketta, salaattia, suklaatorttua, Häagen-Dazsin mansikkajäätelöä ja aitoa shampanjaa pullo kylmässä. Mikä puolue?
Soinin puoluetta juhlimme tällä ruokapuolella.
Oisin tehnyt salaattia, mutta tuli tehtyä jo kahtena iltana peräkkäin, ei ole aineksia nyt enää.
Illan ateria:
punaviinihärkää kermakastikkeessa
valkosipuliperunoita
vihreää salaattia
2 lasia punaviiniä
Toi vaan suolattuja chasew-pähkinöitä ja salmiakkia. Lisäksi teen salaattia ja kokista on jääkaapissa.
Persueväät olisi olleet tietenkin uunilenkkiä, olutta ja suolapähinköitä.
Persuja en tosin äänestänyt, vaan arvatkaa...