Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua muuttaa pelkästään v..ttumaisen naapurin takia?

Vierailija
17.04.2011 |

Olen muuten tyytyväinen asuntoomme ja sen sijaintiin, mutten vaan kestä uteliasta/juoruilevaa naapuriani. Naapuri tekee elämästäni suoranaisen helvetin ja huomaan viettäväni mahdollisimman paljon aikaa poissa kotona vain tuon naapurin takia...huoh.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis tollaista yhtään vaan muuttaisin pois!

Asunto on ihana, ympäristö on ihana, liikenneyhteydet sujuvat. Mutta seinänaapurissa asuu n. 45-vuotias pariskunta, jotka kyttäävät jokaista rasahdusta ja valittavat isännöitsijälle. Kun vauva itkee, he hakkaavat seinää.

Kun tuota oli jatkunut pari viikkoa, menin juttelemaan naapurin kanssa. Sain niskaani suoraa huutoa ja kirkumista siitä, että olen huono äiti, kun vauvani itkee. Olivat myös esim. pitäneet kirjaa ajoista, jolloin olen lapsen kanssa ulkoilemassa, ja olen huono äiti, koska lapsi ei ole nukkumassa klo 19 illalla.

Nykyään naapurit ovat myös keksineet kostaa esim. vauvan itkun poraamalla seinää. Siitähän se vauva vasta rauhoittuukin.

Meillä on yksi pieni, rauhallinen ja erittäin hyvin käyttäytyvä lapsi. Olemme tavallinen työssäkäyvä pariskunta, ja meillä ei ole koskaan vieraita klo 21 jälkeen, eikä alkoholia käytetä. Luulisi siis, että olemme suorastaan unelmanaapuri. Mutta ei. Naapurit jatkavat terroriaan.

Itse olen niin kypsä tähän, että haluaisin muuttaa pois, mutta mies kestää paremmin, kun hän on paljon poissa kotoa.

Isännöitsijälle on juteltu, ja hän symppaa meitä, mutta tuntuu, ettei hänelläkään ole keinoja. Toinen naapureistamme istuu taloyhtiön hallituksessa, joten sinnekään ei auta vedota.

Toivottavasti teidän tilanteenne ratkeaa niin, ette teidän tarvitsisi muuttaa!

Vierailija
22/26 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis tollaista yhtään vaan muuttaisin pois!

Asunto on ihana, ympäristö on ihana, liikenneyhteydet sujuvat. Mutta seinänaapurissa asuu n. 45-vuotias pariskunta, jotka kyttäävät jokaista rasahdusta ja valittavat isännöitsijälle. Kun vauva itkee, he hakkaavat seinää.

Kun tuota oli jatkunut pari viikkoa, menin juttelemaan naapurin kanssa. Sain niskaani suoraa huutoa ja kirkumista siitä, että olen huono äiti, kun vauvani itkee. Olivat myös esim. pitäneet kirjaa ajoista, jolloin olen lapsen kanssa ulkoilemassa, ja olen huono äiti, koska lapsi ei ole nukkumassa klo 19 illalla.

Nykyään naapurit ovat myös keksineet kostaa esim. vauvan itkun poraamalla seinää. Siitähän se vauva vasta rauhoittuukin.

Meillä on yksi pieni, rauhallinen ja erittäin hyvin käyttäytyvä lapsi. Olemme tavallinen työssäkäyvä pariskunta, ja meillä ei ole koskaan vieraita klo 21 jälkeen, eikä alkoholia käytetä. Luulisi siis, että olemme suorastaan unelmanaapuri. Mutta ei. Naapurit jatkavat terroriaan.

Itse olen niin kypsä tähän, että haluaisin muuttaa pois, mutta mies kestää paremmin, kun hän on paljon poissa kotoa.

Isännöitsijälle on juteltu, ja hän symppaa meitä, mutta tuntuu, ettei hänelläkään ole keinoja. Toinen naapureistamme istuu taloyhtiön hallituksessa, joten sinnekään ei auta vedota.

Toivottavasti teidän tilanteenne ratkeaa niin, ette teidän tarvitsisi muuttaa!

Asunto on muuten niin kiva, etten haluaisi muuttaa pois, mutta minua kyllä stressaa jatkuvasti nuo naapurit. Kun vähänkin kolautan jotain, vaikka pudotan jonkun esineen, tulee heti pelko, että nyt ne kuuli ja valittaa meistä. Illalla ei uskalleta miehen kanssa jutella, vaan kuiskataan, ettei häirittäisi naapureita. Näen jatkuvasti unia, joissa naapurit huutavat minulle kuinka huono äiti olen. En enää käy oman pihan huekkalaatikolla lapsen kanssa, koska naapurin nainen kyttää koko ajan ikkunassa.

Jos naapurit jonain päivänä muuttaa pois, meillä juhlitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset muuttako pois yhden naapurin takia. Naapurihan siinä voittaa jos pois muutatte.

Vierailija
24/26 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarana jouduin seuraamaan sivusta äkäisen äitini ja laittomalla aseella varustautuneen naapurin äijän riitoja. Ei ollut kovin asiallinen kasvuympäristö. Älkää jääkö ainakaan yhtä vakavaan tilanteeseen, jos teillä on lapsia.

Vierailija
25/26 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti muuttoa, helpoin ratkaisu. Lähistöllä elää kaksi perhettä paritalossa, koko naapurusto joutuu todistamaan näiden äänekkäitä riitoja milloin mistäkin pihanhoidosta jne., en ymmärrä miksei jompi kumpi perhe vain LÄHDE kun asumismuoto selvästi ei toimi... Muita eivät siis varsinaisesti häiritse (mitä nyt iltalenkillä kantautuu riidat ja kaikki tietävät tilanteen), vaikuttavat oikeastaan erikseen mukavilta ihmisiltä, mutta toisiaan eivät siedä. En voi ymmärtää! Paritalo vaikuttaa kaikin puolin ikävältä ratkaisulta, en valitsisi. :'D

Vierailija
26/26 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nössöpoika tuo häiriintyneen rakkinsa vanhoille vanhemmilleen yöllä haukkumaan. Koira ei siis ole yksin vaikka haukkuu keskellä yötä parikin kertaa. Joka yö. Jätkä on fiksu kun hyväksikäyttäävanhempiaan. Saavat varmaan sydiksen kohta. Äijä haukkuu hulluksi ja vainoharhaiseksi. Näin musta muutetaan valkoiseksi. Paritalo on suoraan helvetistä. Häirikkö tietää sen myös, koska voi kätevästi möykätä....todistajien saanti paritalossa todella  vaikeaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi