Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän muksujen välikausivaatteet?

Vierailija
17.04.2011 |

Meillä 3v. tytöllä:

Vk-puvut:

- Remun haalari (vedenkestävä)

- Ticketin Rosario-takki ja Ontario-housut (vedenkestävät)

- Ticketin Plain Rain (Vedenkestävä)

- Travallen vanha haalari

Kengät:

- Lotta&Lassi vuorilliset kumpparit

- Pax-kumpparit

- Ecco varrelliset, vuorilliset Gore-Texit

- Viking lyhytvartiset kevytvuorilliset goretecit

- Kangaroos-lenkkarit

Kura-asut:

- Rukka kurahousut punaiset

- Rukka kurahousut siniset

- Bogi kurahousut pinkit

- Bogi kurahousut vihreät

- Rukka sadetakki

- MOS Kids sadetakki

- Bogi sadetakki

Takit (ne vk-takit, jotka eivät ole vedenpitäviä, sekä muut takit ja hienostelutakit)

- MOS Kidsin vk-takki

- Name Itin vk-takki

- Bogin tikkitakki

- Name Itin trenssi

- Coccodrillon verkkatakki-tyyppinen kukkatakki

- Gymboreen hupullinen, vuorillinen collegetakki

- Umbron verkkapuku

Housut:

- Sekalainen kasa erilaisia kevyesti topattuja ja/tai kuori/tuulipukukankaisia housuja Name Itilta, Zaralta ja joitain ihan markettihousuja myös.

Päähineet:

- Reiman pipo

- Reiman sydvesti

- muita pipoja mm. Name Itilta, Kivatilta ja joitain markettipipoja myös

- Korvaläpällinen, canvas-kankainen muumi-lakki

Käsineet:

- Didriksonin vuorilliset kurahanskat

- Ticketin vk-hanskat

- Lennen vk-hanskat

- Lassien kurahanskat

- Bogin kurahanskat

- kasa lapasia ja sormikkaita

Lisäksi Kivatin ja Ruskovillan villaiset kaulurit ja joku Cirafin kauluri sekä Kivatin villahaalari ja mummin neuloma villatakki & villahousut sekä kasa villasukkia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein markettihousujakin seassa, eikä!!!! ;D

Vierailija
2/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan mulla ote pahasti lipsumaan, kun en yhtään muista? Viime viikolla mentiin alkuviikko vielä toppahaalarilla ja perjantaina tais olla Reimatecin bemberg-vuorisella haaalarilla liikenteessä ja sellainen on meillä toinenkin, mutta mitä välikausivaatteita nyt pitäis olla??? on noita varmaan tuolla kaapissa, mut en muista ja tiedä...

Isomman vaatteet on vähän samalla mallilla eli taatusti on vaatteita, mut en muista mitä.

Ehkä pääsiäinen menee noita miettiessä.

Kengät sentään olen saanut katsottua ja ne on kunnossa. Nyt vaan odotellaan sadesäätä, että saataisiin ne suoja-aineella suihkutettua. Itse kun olen niin allerginen, ettei voi nyt parvekkeen oveakaan avata ettei siitepölyt lennä sisään.

Pitäisköhän mun oikeasti huolestua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein markettihousujakin seassa, eikä!!!! ;D

ei mun mielestä tuossa niin paljoa ole, meillä on about saman verran vaatetta. Sitä vaan kertyy, kun vuoden varrella ostaa alesta jo ennakoiden tulevien talvien ja välikausien vaatteita. Nytkin meillä on tuolla vaatekaapin alahyllyllä kahden seuraavan talven toppahaalarit valmiina, kun "halavalla sai" ;-)

Jos osaa hyödyntää tarjouksia, niin vk- ja toppavaatteita saa naurettavan alhaiseen hintaan.

Vierailija
4/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:llä paljon säilytystilaa! Mä ahdistuisin, jos meillä olisi noin paljon vaatteita.

Vierailija
5/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo tuollaista määrää vaatetta. Huh! :D

Vierailija
6/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahdet housut ja yksi takkia mallia "markettien halpisvaatteet". Ostettu viime keväänä mutta kun olivat vielä siistit ja mahtuivat niin niillä mennään ainakin tämä kevät.

Löytyy myös yksi haalari, löytyi kirppikseltä. Tuskin pidetty kuin kerran pari päällä. Taitaa olla myöskin merkiltään markettien halpismallia.

Vauvalla on pari haalaria, jotka ovat isonveljen peruja.

Vierailija
7/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa hyödyntää tarjouksia, niin vk- ja toppavaatteita saa naurettavan alhaiseen hintaan.

Just näin. Voin kertoa, että vaikka tuota vaatetta melko paljon onkin, niin en ole niistä maltaita maksanut. Ostan aina vk-vaatteet silloin, kun alkaa kesä tai koittaa toppavaatteiden aika. Lisäksi on joitain nettiputiikkeja, joista saa ympäri vuoden halvalla edellisten vuosien toppa- ja vk-vaatteita. Mikään noista mun luettelemista vk-puvuista ja haalareista ei ole ollut täysihintainen. Ehkä ainoa täysihintainen tuossa satsissa on tuo Bogin tikkitakki ja Name Itin trenssi, joka on kyllä suoraan sanottuna vähän turha ostos, mut tulipahan ostettua hienostelutakiksi, jos vaikka olisi juhlissa käyttöä.

Huutislaisena ostan myös aina "merkki"vaatteita, koska niistä saa hyvän jälleenmyyntihinnan. Ei mulla ole todellakaan mitään markettivaatteita vastaan, mut niiden jälleenmyyntihinta on naurettavan vähäinen verrattuna siihen, että käytetyt merkkivaatteet saa myytyä yleensä puolella sillä hintaa, millä on itse ne ostanut.

Vierailija
8/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siirrytty ihan pihahousuihin (tyyliin farkut tai muut vahvemmat pöksyt) ja verkkatakkiin tai fleecetakkiin tms. Ja jos on märempää, niin kurikset päälle.

Mutta meiltä löytyy;

Melkein 6v:

Jonathanin haalari

Lennen takki

Muistaakseni Robbarista ostettu sammakko sadetakki

Rukan vihreät kurikset

Muutamat lapaset (puuvillaisia ja villaisia)

Jonathanin rukkaset + Lassien rukkaset (pidetään nyt vaan lapasia eli hanskat on jo liian kuumat)

Pipoja löytyy kopallinen

Lämminvuori kumppari

Tavis kumpparit

Lennen housut

Goretex lenkkarit

Tavis lenkkarit

4v:

Remun haalari

Jonathanin haalari

Lapasia

Pipoja

Tavis lenkkarit

Samanlaiset kuravaatteet kuin esikoisella

Goretex lenkkarit

Kahdet kumpparit

Lassien ja Jonathanin hanskat

Melkein 2v:

Kurikset ja sadetakki

Goretex kengät

Lassie suprafill haalari

Remun haalari

Lapasia ja pipoja

Kumpparit

Nahkaiset ensiaskel kengät

Vierailija
9/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole kuin kaksi välikausipukua (Lassie ja Ciraf) kahdet kuravarusteet (molemmat Pisaran), kahdet kumpparit (en edes tiedä merkkiä), yhdet lenkkarit (Viking) ja kaksi kopallista pipoja, lapasia, kurahanskoja ja villasukkia???

Ei ole edes "hienostelutakkia" näin välikaudeksi. Yksi kesätakeista on "hienostelutakki", ja talvikauden "hienostelutakkina" on tekomokkainen takki.

Vierailija
10/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoista määrää vaatteita käyttää?

Meillä pojilla (3v ja 2v) on vk-takit+parit housut. Isommalla odottamassa isompi takki kaapissa vielä, ja sitten on fleecetakit kummallakin (ne käy sekä toppavaatteiden alle, vk-vaatteiden alle että sellaisenaan).

Vk-kengät ja saappaat, kypärämyssyt/kaulurit, pipot, vk-hanskat + ohuemmat neulotut. Sadevaatteet.

Hyvin on pärjätty, ei tarviita kymmenittäin välikauteen vaatekertoja.

Vierailija
11/11 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi niin naurattaan, kun mietin, et meillä kaikkia edes ehdittäisi käyttää ennen kuin olisivat pieniä:)

Ja minulle äitini nauraa lapsemme omistavan paljon vaatteita;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi