Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon nyt vähän pihalla.. nettitreffiasiaa

Vierailija
17.04.2011 |

Tapasin netin kautta miehen jotain pari viikkoa sitten. Ollaan juteltu mesessä joka ilta ja muutamia viestejäkin vaihdettu. Eilen nähtiin nopeasti ohimennen, ei mitkään viralliset treffit tai mitään, mutta satuttiin samaan paikkaan joten käytiin moikkaamassa toisiamme.

Ilmeisesti en sitten mikään ihan hirviö ollut, kun mesettely on jatkunut tuonkin jälkeen. Tai sitten se on vaan kohtelias. Mutta en mä nyt yhtään tiedä, onko tässä kenties jotain kehittymässä vai ollaanko me vaan kaveripohjalla.

Enkä aio kysyä. Mies on semmoinen, ettei kauheasti avaudu tai kerro tunteistaan, ainakaan vielä. Enkä mä aio todellakaan alkaa tässä vaiheessa ahdistelemaan sitä tämmösillä asioilla.

Mutta hiukan pihalla mä oon.. mitähän tässä pitäis ajatella. Oottelen treffikutsua, mut mitäs jos sitä ei koskaan tule, jos mies oottaa että mä otan sen asian puheeksi? Tai mitä jos se ei edes halua tavata mua enää, mutta jos mä oon muuten ok seuraa, niin se sen takia roikkuu mun kanssa mesessä?

Apua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida tätä asiaa jotenkin..

Vierailija
2/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset sä itse pyydä kyseistä miestä treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

take it easy! kai se haluaa tutustua suhun kunnolla netin kautta ennenkö alkaa tapaamaan naamatusten. Pahin mitä voi tehdä on nyt ahdistua ja se tule näkymään teksteistäsikin.

Ei kaikki nettitreffitkään välttämättä johda häihin! Sinuna pitäisin silmät auki, ala oleta liikaa suhteesta heti alussa. Voit ihan hyvin treffailla muitakin miehiä netinkin kautta. Ehkä sillä miehelläkin on toisiakin juttuja meneillään saman aikaisesti..

Vierailija
4/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kokemuksen mukaan nettitreffailussa pyörii niitä miehiä joilla on kiire treffeille ja niitä ollaan ehdottomassa heti kun vaan mahdollista.

Kiinnostaisikin tietää että mitä kautta tähän mieheen olet tutustunut.. Mahtaako olla etsimässä edes muuta kun kaveria meseilyyn ja välillä näkemiseen?

Vierailija
5/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettitreffien kokemuksella antaisin seuraavan neuvon:

Kun seuraavan kerran olette yhteydessä, sanot että oli kiva nähdä pikaisesti (siis jos oikeasti oli kiva nähdä) ja kysyt suoraan haluaisiko mies lähteä vaikka käymään kahvilla joku iltapäivä/alkuilta. Ei siis mitään suuria suunnitelmia vaan hyvin arkinen tapaaminen.

Mä olen aina sanonut suoraan, etten halua mitään kirjeenvaihtokaveria vaan tapaamalla tietää haluaako edes alkaa tutustua paremmin. Toki kahvittelua ennen ja sen jälkeen voi jatkaa viestittelyä. Ei tapaaminen tarkoita sitä, että heti aletaan seurustella! Mä kävin esim. perjantaina kahvilla yhden nettimiehen kanssa. Istuskeltiin reilu tunti, jutusteltiin niitä näitä ja tunnusteltiin tilannetta ja todettiin, että ei taideta olla toisillemme sitä mitä haetaan. Lähdettiin kahvilasta omiin suuntiimme ja mä ainakin olin ihan hyvillä fiiliksillä: en menettänyt mitään tapaamisella, vaikkei sitä oikeaa löytynytkään.

Oletan, että te olette aikuisia ihmisiä ja kyllä silloin pitää osata puhua asioista suoraan. Kikkailut on teineille ja parikymppisille :)

Vierailija
6/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tää tosiaankaan ole edes mikään suhde vielä. Mutta siis mä haluaisin tietää, missä mennään. Että onko se vain kaveripohjalla tässä, vai ei. Ei me tavattu missään deittipalstalla oikeestaan, eräässä fb:n sovelluksessa.

Mutta siis oon ymmärtänyt, että se ois musta kiinnostunut ja että se on valmis parisuhteeseenkin omassa elämässään. Ja siis mä haluaisin tietää, muuttuiko sen käsitys asiasta kun se näki mut eilen vai ei.

En tiedä. Ehkä mun on parempi vaan ajatella niin, ettei tässä ole tämän enempää. Enpähän ainakaan tule pettymään, kun en odota yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän