Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko käyttää kesällä minihameita?

Vierailija
17.04.2011 |

Ja mikroshortseja? Millaiselle kropalle ne käy?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olenkin varmaan seksuaali-identiteetiltäni teinin tasolla, sillä oikeassa teini-iässä olin ryhävalaan kokoinen. Nykyään tykkään näyttää rokkiteinihuoralta ja aion niin tehdä tänäkin kesänä, sanoi AV mitä vaan. :)

Ikää 26, miehiä ja lapsia yksi.

Vierailija
2/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mikroshortseja. Olen hoikka ja treenattu, mutta mulla on tosi julmat suonikohjut (siis todella pahat!!) ja jalkani ovat lyhyet. Kuulemma mulla on myös rumat polvet ja av-palstan mukaan jalkani olisivat varmaan myös liian paksut koska ne ovat lihaksikkaat.. Olen myös jo täyttänyt 30.

Mutta en välitä näistä jutuista. Tykkään minihameista ja mikroshortseista ja todellakin käytän niitä! Tyhmää olisi pukeutua rumasti ja vaatteisiin joista ei tykkää siksi, että vartalossa on jotain "vikoja". En hyväksy sellaista ajattelua yhtään.

Ja siis kysymykseen millaiselle vartalolle ne sopii...ihan millaiselle tahansa. Eiköhän lopeteta se kyttäys ja rajoittaminen ja käytetään kaikki juuri sellaisia vaatteita kuin halutaan!

Tosi hieno kirjoitus ja asenne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/94

Vierailija
4/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helteellä kiva. Mikroshortseja en käytä kotonakaan. Olen jo yli 40v.

Vierailija
5/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kysymykseen millaiselle vartalolle ne sopii...ihan millaiselle tahansa.

Minä taas en voi kuvitella minihameen sopivan kenellekään "aikuiselle" (yli 25 v) naiselle. Voisiko joku linkittää kuvan jostain hyvännäköisestä mini-asusta vaikkapa 40-vuotiaan päällä.

Pidän lyhyitä vaatteita helteellä kotona, lenkkeillessä, joskus uikkarin päällä rannalla jne. En sellaista vaatetta kuitenkaan valitsisi töihin tai juhliin.

Minihameella siis tarkoitan oikeasti miniä hametta. En mitään juuri polven yläpuolelle ulottuvaa.

Vierailija
6/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen kokoluokkaa puhelinkoppi, niin ei taida mikroshortsit näyttää kovin hyvältä! ;) Tai sanotaanko näin....jos laitan minihameen päälleni niin katseet kääntyy ihan varmasti! XD

Vierailija
7/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt talvellakin pitänyt minihameita joten varmasti kesälläkin. Mikrosortseja en pidä, ei mielestäni sovi mulle. Olen pieni ja siro, vaikkakin kai lievästi ylipainoinen ja kyllä mulle minihameet sopii, melkeinpä paremmin kuin pidemmät hameet tai farkut.

Vierailija
8/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja hyvin hoikka, vaikka lapsiakin on puolen tusinaa. Kuitenkin mulla on niin kamalat suonikohjut, etten voi ajatellakaan mitään capreja lyhempiä.

Vierailija
9/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehkä ihan kaikkein lyhyimpiä hameita ja shortseja jalkaani vedä mutta lyhyitä kuitenkin :-)

Vierailija
10/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun täytyy käyttää jotain järkevää, ja teinimäiset vaatteet unohtaa.

Vierailija
11/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen ylpeänä mukavasti pyöristyneen pyllyni kanssa- olenhan vuoden juossut :)

Vierailija
12/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, en teini. Se on teinien vaate, jotka ovat vielä seksuaaliselta kehitykseltään nuoren tasolla. Aikuinen nainen, jolla on aikuisen terve seksuaalisuus, ei laita minihametta päälleen.

Vierailija
13/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minihameita" on pari, ja juurikin aikuisen,hoikan naisen kropalle juuri kuin tehtyjä, ei mitään roiskeläppäversiota. :) iloa miehen silmille, miksei omillekin ;)

aikuisen naisen tyylistä puhuva voi pukeutua siihen telttaansa, sanon minä.

Vierailija
14/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, en teini. Se on teinien vaate, jotka ovat vielä seksuaaliselta kehitykseltään nuoren tasolla. Aikuinen nainen, jolla on aikuisen terve seksuaalisuus, ei laita minihametta päälleen.

et kehtaa pukeutua paljastaviin vaatteisiin koska olet ylipainoinen/liian vanha/ suonikohjuinen. Ainakin nämä ovat syyt miksi itse en minihameita pidä.

Vierailija
15/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellinen vastaus, vaikka helpompi kai se on selitellä tuhat ja yksi asiaa täällä aikuisen terveestä seksuaalisuudesta, kun ei halua avata silmiään ja myöntää totuutta edes itselleen!

täydet pojot niille jotka ovat kaltaisiasi rehellisyyden suhteen 10!

Vierailija
16/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tarvetta käyttää ko. vaatteita "ihmisten ilmoilla" (paitsi uimarannalla). Lisäksi minulla on rumat polvet, joita en mielelläni näyttele.

Vierailija
17/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi juuri polven yläpuolelle ulottuvia kyllä, lyhyemmät ovat mielestäni hiukan halvan ja helpon näköisiä.

Vierailija
18/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä ne näyttäis naurettavalta,koska olen läski.

Vierailija
19/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen ihanampaa, kuin käyttää kesällä kesäisiä vaatteita. Sääretkin ruskettuu kauniisti. :) Ja mulla ei ole ollenkaan hullumat sääret, joten mielelläni niitä esittelen. :D Hoikka olen ja nuorikin vielä, tosin ei mulla ole mitään aikomusta lakata käyttämästä lyhyitä hameita ja shortseja tulevaisuudessakaan vain iän takia, jos kroppa sellaiset vaatteet kestää.

Vierailija
20/34 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, hoikat ja treenatut jalat. Täytän 34 enkä koe olevani niihin liian vanha.