Aiotko käyttää kesällä minihameita?
Kommentit (34)
Minun kesääni kuuluu ehdottomasti minihameet, mikroshortsit, korkkarit ja biksut :)
Tietenkin hyvällä maulla valittuna oikeisiin tilanteisiin/paikkoihin.
Käytän toki capreja ja pidempiäkin hameita, riipuen tilanteesta ja kelistä.
Olen kivasti saanut kiinteytettyä talven aikana kroppaani, vaikkakin hoikka olen aina ollut mutta nyt olen tyytyväinen vartalooni :D
Tervetuloa kesä!
N 35
Ps. jokaisella on oma tyyli pukeutua jossa tuntee olonsa mukavaksi. Itse tykkään olla naisellinen nainen ;)
Myös mikroshortseja. Olen hoikka ja treenattu, mutta mulla on tosi julmat suonikohjut (siis todella pahat!!) ja jalkani ovat lyhyet. Kuulemma mulla on myös rumat polvet ja av-palstan mukaan jalkani olisivat varmaan myös liian paksut koska ne ovat lihaksikkaat.. Olen myös jo täyttänyt 30.
Mutta en välitä näistä jutuista. Tykkään minihameista ja mikroshortseista ja todellakin käytän niitä! Tyhmää olisi pukeutua rumasti ja vaatteisiin joista ei tykkää siksi, että vartalossa on jotain "vikoja". En hyväksy sellaista ajattelua yhtään.
Ja siis kysymykseen millaiselle vartalolle ne sopii...ihan millaiselle tahansa. Eiköhän lopeteta se kyttäys ja rajoittaminen ja käytetään kaikki juuri sellaisia vaatteita kuin halutaan!
myös lyhyitä shortseja, ei hot pants -lyhyitä, mutta lyhyitä kuitenkin
t. 48 v
Nainen joka käytät minihametta. Kun mies tulee vastaan ja katsoo sinua niin silloin ei auta vetää helmaa alaspäin. Minua lähinnä nolottaa naisten puolesta tällainen refleksi. Mikäli haluatta käyttää minihametta tehkää se ujostelematta.
No en nyt mitään mikroshortseja, mutta lyhyehköjä farkkushortseja saatan joskus kuumalla pitää vaikka olenkin 31v ja toinen pohje on suorastaan oksettavan näköinen suonikohjuineen. Usein valitsen pitkän hameen, mutta tuntuuhan se auringonpaiste mukavalta iholla ulkoillessa niin ei sitä aina jaksa miettiä miltä näyttää.
Kyllä mä voisin käyttää jos olisi lämmin. Mä olen mallia kukkakeppi, mutta käyttäisin lyhyttä hametta vaikka olisin mallia norsu, jos sattuisi haluttaan. Ikääkin on 35v ja se hyvä puoli tässä aikuisuudessa on, että saa pukea päälleen just sitä mitä haluaa.
En ole ajatellut käyttää tänä kesänä. Mikroshortseja tai minihametta käyttäviä miehiä katsellaan herkästi vähän kieroon. Ja tuntuis muutenkin vähän oudolta sellaisessa tuolla kulkea, kun sais koko ajan miettiä, että vilkkuuko munat lahkeesta.
m23
Isona karvaisena miehenä lupaan harkita jos polttarit sun muuut tulee. Muuten en taida kehdata.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2011 klo 10:07"]Olen nyt talvellakin pitänyt minihameita joten varmasti kesälläkin. Mikrosortseja en pidä, ei mielestäni sovi mulle. Olen pieni ja siro, vaikkakin kai lievästi ylipainoinen ja kyllä mulle minihameet sopii, melkeinpä paremmin kuin pidemmät hameet tai farkut.
[/quote]
"pieni ja siro, vaikkakin lievästi ylipainoinen". Miten tämä on mahdollista?
Kyllä pidän, viimeksi eilen mummotunnelissa.
Itsellä ikää 27 ja minihameita käytän lähinnä viihteelle lähtiessä näin kesällä. Jos puoleen reiteen ylettyvä lasketaan miniksi? Jos on hyvät sääret niin miksi ei? Mummot pukeutukoon mummokaapuihinsa.
Hän sanoi että aikuisella naisella on silloin terve seksuaalinen identiteetti kun hän pukeutuu pitkiin hameisiin ja italialaisiin korkokenkiin. Minä en siis ollut sitä mitä hän halusi (olen hoikka ja pukeudun farkkuihin). Ajattelin vain kokeilla minkälaisen allergiareaktion tämä aiheuttaa muissa naisissa. Itse olen diagnosoinut tämän miespsykiatrin piilohomoksi, oli muuten hyvin naisellinen tapaus, naisellisempi kuin minä.