Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon vinkki: erillään voi asua, vaikka ei eroa

Vierailija
16.04.2011 |

että silleen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se lasten kanssa hankalampaa on.

Me asuttiin lapsettomina miehen kanssa vuosi erillään, kun ristiriitoja oli niin paljon. Ja koko tuon ajan olimme kuitenkin yhdessä.

Palasimme yhteen osoitteeseen kun tilanne oli rauhoittunut ja ymmärsimme molemmat että haluamme yhteisin elämän.

Vierailija
2/4 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eri osoitteet.

Mies kyllä viettää suurimman osan ajastaan täällä mun ja vauvan kodissa, mutta sen voi heittää sitte sinne omaan kämppään kun rupee hermoja kiristämään.

Aika hyvä järjestely ollut tähän saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vauva ja eri osoitteet.

Mies kyllä viettää suurimman osan ajastaan täällä mun ja vauvan kodissa, mutta sen voi heittää sitte sinne omaan kämppään kun rupee hermoja kiristämään.

Aika hyvä järjestely ollut tähän saakka.

muutan ens kuussa vaavin kanssa omaan kämppää ja mies omaan. luulen et toimii meilki :)

Vierailija
4/4 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulle ja mun tekemisille ei tunnu olevan tilaa meidän talossa. Aina mun tavarat on turhia ja tiellä ja niitä pitää mättää jonnekin piiloon ihan vaan kostoksi siitä että olen jättänyt niitä esiin.

Haluaisin oman tuvan jossa on oma lupa.Iltaisin voisin kyllä tulla hoitamaan noita meidän viittä lasta (jos mies pysyy silloin työpaikallaan, en jaksa kuulla arvostelua siivouksen ja ruuan tasosta yms). Mutta lasten nukahdettua lähtisin nauttimaan ihan oikeasta omasta rauhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi