Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Avio/avoerosi todellinen syy? Miksi muut luulivat teidän eronneen?

Vierailija
16.04.2011 |

Minun avoeron todellinen syy: miehellä oli toinen nainen ja sain siitä tietää. Muut luulivat että minä olen pettänyt miestäni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olisi voinut tartuttaa minuun hivin.

Muut luulivat, että erosimme, koska en halunnut muuttaa ulkomaille hänen saatuaan sieltä työpaikan.

Oliko käynyt vieraissa ja saanut itse hivin?

Vierailija
22/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei juurikaan tiennyt miehen vioista.

Ja nämä luulot tulivat esille eron jälkeen. Suoraan kysyttiin, että onko minulla uusi. Exä oli näin puhunut. Itseään hän tietenkin edusti puhtoisena pulmusena.

Monille exä ja totuus exästä paljastui myöhemmin hänen uuden suhteensa myötä.

Se jolla väkivaltainen ja mustasukkainen exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun tuttavapiiri minä mukaan lukien luultiin tosi kauan että yhdet tutut erosi siksi, että miehellä on tosi vakava alkoholiongelma. Vasta paljon myöhemmin selvisi, että ero olikin tullut koska vaimo oli ollut uskoton. (Kaikki tosin sitten vaan ajatteli, että miehen ryyppääminen sen vaimon ajoi pettämään, eli sillä tavalla se perimmäinen syy - ja vaimoa kohtaan tunnettu sympatia - säilyi samana.)

Vierailija
24/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoeron syy oli miehen väkivalta ja peliongelma. Muut ajattelevat että jätin mieheni pikku ongelmien takia enkä edes yrittänyt saada suhdetta toimimaan..

Vierailija
25/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut luulivat, että erosimme, koska en halunnut muuttaa ulkomaille hänen saatuaan sieltä työpaikan.

Vierailija
26/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
27/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieheni kanssa, enkä muutenkaan. Mies ei tätä jaksanut, vaan jätti. Muuten arki oli kunnossa ja minä olisin tilanteeseen (seksittömyyteen) ollut tyytyväinen.

Muut luulivat, että mies ei halunnut sitoutua perhe-elämään. En kehdannut kertoa kellekään totuutta, mutta ei mieskään kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan