Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Avio/avoerosi todellinen syy? Miksi muut luulivat teidän eronneen?

Vierailija
16.04.2011 |

Minun avoeron todellinen syy: miehellä oli toinen nainen ja sain siitä tietää. Muut luulivat että minä olen pettänyt miestäni.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen seurauksena että miehen ja mun suhde vaan kuivui kasaan. Rakkauden eteen ON tehtävä töitä, nyt sen vasta tajuaa. Mutta uusi suhde ja mies on hyvä, ehkä virheistään voi oppia :-)

Vierailija
2/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen seurauksena että miehen ja mun suhde vaan kuivui kasaan. Rakkauden eteen ON tehtävä töitä, nyt sen vasta tajuaa. Mutta uusi suhde ja mies on hyvä, ehkä virheistään voi oppia :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteme kanssa. Tuhlasi rahat, käyttäytyi törkeästi, oli väkivaltainen ja alisti. Haukkui huoraksi ja kahlitsi henkisesti ja lasten avullakotiin, en saanut käydä lopulta missään. Sain huutoja, jos olin koulumatkalla pitempään kuin 15min. (opiskelin)

Koko lähipiiri huokaisi helpotuksesta, kun pystyin vihdoin lähtemään, mutta anoppi kai kuvitteli minun hyljänneen hänen ihanan poikansa silkkaa itsekeskeisyyttäni. Hän haukkui minut lyttyyn moneen kertaan. Hänen silmänsä aukenivat 10 vuotta myöhemmin, pyysi anteeksi ja meistä tuli ystäviä.

Mies on nyt rappiolla.

Vierailija
4/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain tietää miehen pettäneen, kysyin suoraan ja tämä lopulta myönsi tapahtuneen. Totesin että se on loppu ny ja pakkasin vaatteita ym. tarpeellista pariksi päiväksi laukkuun ja menin ystävän luo. Viikonloppuna käytiin baarissa ja koska olin sinkkutyttö, flirttailin yhden miehen kanssa. Joku tuttu oli nähnyt ja kuullut seuraavalla viikolla erosta ja oli laskenut yhteen, että ero tuli koska minä petin.

ap

Vierailija
5/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo hankki rakastajan eikä jättänyt häntä vaikka pyysin. löysin uuden naisen ja lähdin. kakki luuli tietysti että minä jätin kun uusi naiseni oli vielä paljo nuorempi ja vaimolla vaan salarakas. mutta ihan sama, luulkoot mitä luulee. tästä on jo monta vuotta.

Vierailija
6/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ex petti minua minulle läheisen ihmisen kanssa.

Annan ihmisten olla siinä uskossa, että minä petin koska mua hävettää ihan helvetisti mitä ex ja tää toinen mulle teki.

Vierailija
7/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellin syy: Muehen mustasukkaisuus ja väkivlta.

Muut luulivat, että eron syy oli kolmas osapuoli. Jotta minulla olisi ollut toinen mies.

Missä välissä, kun vahti oli tiukka tuolloin.

Vierailija
8/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muut luulevat teidän elämästänne?

Mistä heidän luulonsa ovat saaneet alkunsa?

Vierailija
9/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni kertoi kuinka joku tuttunsa oli siskolleni että miten se ap oli luullut pääsevänsä kuin koira veräjästä vaikka niin julkisesti kuherteli baarissa toisen miehen kanssa.

Myöhemmin kuulin itse toista kautta "petoksestani".

Vierailija
10/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän ryyppäsi joka viikonloppu pe-la ja sunnuntaisin otettiin vielä loiventavia, olimme opiskelijoita ja kaikki rahat menivät hänen "hauskanpitoonsa". Loppuvaiheessa hän alkoi kohtelemaan minua huonosti haukkui mielenvikaiseksi ym kun yritin huomauttaa, että rahaa tarvittaisiin ruokaankin, hän myös petti minua. Lopulta kyllästyin ja jätin hänet. Hän oli sitten yhteisille ystävillemme itkeskellyt miten huonosti häntä olin kohdellut ja kuinka vittumainen akka olin ja jos hän joskus harvoin haluaisi mennä baariin niin en päästä, koska käytän rahamme omiin menoihini. Oli myös paljon muuta paskaa tuossa loppuvaiheessa, tässä vaan osa siitä. Niinpä ystävämme luulivat suhteemme loppuneen minun vuokseni, kunnes muutaman vuoden päästä eräs ystäväni joka tiesi mitä meillä TODELLA tapahtui kertoi muille miten se ero oikeasti meni. Siitä siis tiedän mitä meistä luultiin kun ystävämme, jotka olivat olleet väärässä uskossa tulivat tästä minulle puhumaan, että nyt he ymmärtävät miksi erottiin. (Ulospäin suhteemme näytti hyvältä).

Vierailija
11/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aikaan en tiennyt tätä todellista syytä itsekään. Ulkopuolisista en tiedä, mitä ovat kuvitelleet syyksi, tuskin arvasivat toista naista, paitsi nyt, kun ex ollut avoimemmin nyxänsä kanssa ja mulla ei ketään.

Vierailija
12/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän exäni olevan yhä elossa, mutta se, onko hänellä hiv vai ei, ei kaivele napaani millään tavalla. Minulle riitti eron syyksi se, mitä hän oli valmis tekemään minulle.

Itse olen terve ja ollut jo 15 vuotta uudessa liitossa.

Vierailija
13/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy oli se, että mies löysi uuden. Kaikki tutut ja tuntemattomat tietävät tämän.

Mies kyllä kieli aina, ettei toinen nainen ollut eron syy. Että eron syy oli tunneköyhyys, ja siksi hän oli ruvennut suhteeseen.

Tämä on kiistelyä, kumpi on ensin, muna vai kana. Mutta en minä olisi halunnut eroa, jos ei olisi ollut toista naista.

Vierailija
14/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tämä tapahtui, hiv oli vielä aivan toisella tavalla pelätty sairaus kuin nykyään. Aidsiin oikeasti kuoltiin, myös Suomessa. Nykyisiä lääkecoctaileja ei ollut vielä keksitty. Pelkkä testiin meneminen oli leimaavaa ja siksi kenenkään ei oletettu menevän testiin terveyskeskukseen, vaan aids-tukikeskukseen, jossa taattiin anonymiteetti ja jokaiseen kävijään suhtauduttiin osaaottavan huolestuneesti. Ihmettelivät siellä kovin, kun en pelännyt yhtään :D Kävin testeissä ensin 4 kk mahdollisen tartunnan jälkeen ja sitten vielä toisen kerran, en muista oliko se vuosi vai puoli vuotta jälkeenpäin.

Vierailija
15/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta muutakin syytä kyllä oli. En mä ainakaan salaillut totuutta keneltäkään.

Vierailija
16/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avioliitossa vuosia täysin yksin ja haudoin jo itsemurhaa.

Vierailija
17/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv ja aids olivat takavuosina niin kova juttu, että ex-mieheni ei uskaltanut mennä testiin maassa, jossa asui. Hänet olisi karkoitettu, jos hän olisi ollut sairas ja se olisi saatu selville. Hän matkusti testeihin toiseen maahan. Ja ennen kuin joku kysyy, ex-mieheni on suomalainen eikä mikään mainituista maista sijaitse Afrikassa.

Vierailija
18/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen syy: miehen alkoholismi, joka hallitsi koko perhettä. Miehen kykenemättömyys kantaa vastuuta, osallistua vastuunkantamiseen. Ahdistava ja pelottava ilmapiiri kotona. Hoidin kaiken yksin 24/7, mies käväisi joskus kotona syömässä, katsomassa tv:tä ja nukkumassa.

Miehen mielestä eron syy: minä en kestänyt normaalia arkea ja odotan liikoja. En osaa elää normaalia ja todellista elämää.

Oma lähipiiri tietää eron syyt, tosin ihan rankimpia juttuja en ole kertonut. Miehen vanhemmat tietävät syyt (tuntevat poikansa). Miehen muu lähipiiri uskoo, että eron syynä oli se, etten kestänyt normaalia arkea.

Vierailija
19/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni "seurusteli" Thaimaassa paikallisen naisen kanssa ja sai sen jälkeen hiv-tyyppisiä oireita. Hän oli aivan varma, että oli saanut tartunnan. Hän oli asiasta todella ahdistunut - minä arvasin kyllä, että se huoran kanssa pelehtiminen häntä eniten ahdisti. Mutta siis ongelma oli, että hän sieltä palattuaan valehteli, ettei meidän tarvitse suojautua ja näin ollen jos hänellä olisi ollut tartuna, olisin periaatteessa voinut saada sen.

Minusta hän asetti tässä minun henkeni vaakalaudalle, joka yhdistyneenä siihen, että hän oli ihastunut maksulliseen naiseen ("ei se mikään maksullinen ollut, vaikka kyllähän minä sille kaiken maksoin ja se olisi hirveästi halunnut tulla minun kanssani suomeen, jouduin lähtemään salaa lentokentälle") oli se viimeinen niitti muutenkin dramaattiselle avioliitollemme. Lapsettomalle, onneksi.

Vierailija
20/27 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni "seurusteli" Thaimaassa paikallisen naisen kanssa ja sai sen jälkeen hiv-tyyppisiä oireita. Hän oli aivan varma, että oli saanut tartunnan. Hän oli asiasta todella ahdistunut - minä arvasin kyllä, että se huoran kanssa pelehtiminen häntä eniten ahdisti. Mutta siis ongelma oli, että hän sieltä palattuaan valehteli, ettei meidän tarvitse suojautua ja näin ollen jos hänellä olisi ollut tartuna, olisin periaatteessa voinut saada sen.

Minusta hän asetti tässä minun henkeni vaakalaudalle, joka yhdistyneenä siihen, että hän oli ihastunut maksulliseen naiseen ("ei se mikään maksullinen ollut, vaikka kyllähän minä sille kaiken maksoin ja se olisi hirveästi halunnut tulla minun kanssani suomeen, jouduin lähtemään salaa lentokentälle") oli se viimeinen niitti muutenkin dramaattiselle avioliitollemme. Lapsettomalle, onneksi.

Mistä tiedät ettei miehellä ollut hiviä? Sanoiko niin vai näitkö terveyskeskuksesta tuodun tulosteen jossa näkyi nega hiv-testin kohdalla?

Moni muuten luulee että hiviä ei pysty tartuttamaan heti kun itse on saanut tartunnan. Kyllä pystyy, olikohan se n 1kk oman tartunnan jälkeen, on viruspitoisuus omassa veressä korkealla (jolloin niitä oireitakin on) ja tarttuu todella helposti. Tämän saa selville kun laittaa googleen hakusanaksi hiv ensioireet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi