Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teistä maksaa ravintolassa?

Vierailija
16.04.2011 |

Etenkin te, joilla omat rahat. Kumpi maksaa? Vuorotellen vai aina mies?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan muutenkin ruokaostokset ja ravintolassa syöminen menee noihin. Joskus mieskin maksaa, jos vaikka olen vessassa laskun tullessa tms., eli ei ole mikään iso juttu.

Ja jos jotakuta ihmetyttää, niin mies maksaa muut laskut, myös remonttikuluja, päivähoidon jne. Asuntolaina maksetaan yhdessä. Ja menee aika tasan tavallisten juoksevien kulujen suhteen. Tilit ovat erilliset, mutta tasataan, jos toisella menee tavallista enemmän.

Vierailija
22/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa hupsu kysymys =DDD no mulla ei ole kämppistä, vaan aviomies. yhteiseltä tililtä kaikki menee tietysti.

Ei mullakaan ole kämppistä vaan aviomies, mutta ei ikinä kuuna kullan valkeana tule olemaan yhteistä tiliä. Suurinpiirtein vuorotellen maksellaan asiaa sen kummemmin miettimättä tai sopimatta, onneksi kumpikaan ei ole raha-asioissa niuhottaja.

Mitä hyötyä teille on omista rahoista tai tileistä? Mun mielestä on todella outoa, että perheessä on eri rahoja eri ihmisten takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole usein edes lompakkoa mukana. On yhteiset rahat.

Vierailija
24/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällöin. Miehellä kolme kertaa paremmat tulot.

Vierailija
25/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömään ravintolassa, tai hakemaan edes pitsaa. Joten saan kyllä yksin mennä syömään ja maksaa jos haluan.

Yhdesti mies on mulle nakkikopilta porilaisen tarjonnut. Yritin kerran tarjota hänelle, mutta kieltäytyi syömästä, joten minä söin kaksi..

Vierailija
26/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta yleensä mies kyllä maksaa.

Vierailija
27/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on omat rahat. Miehellä vakiduuni, minä pätkillä/työttömänä. Jos mulla on vähän rahaa, mies tarjoaa, jos olen töissä maksan "oman osuuteni" eli esim. taksin kotiin, ravintolassa seuraavalla kerralla, keikkaliput tms. eli käytännössä vuorotellen maksamme tällaisia huvittelu/ekstrakuluja.

Vierailija
28/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat tilit, mutta menot jaetaan aika puoliksi sen kummemmin miettimättä, kuka menon on pääasiallisesti aiheuttanut.

Vierailija
29/29 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa hupsu kysymys =DDD no mulla ei ole kämppistä, vaan aviomies. yhteiseltä tililtä kaikki menee tietysti.

Ei mullakaan ole kämppistä vaan aviomies, mutta ei ikinä kuuna kullan valkeana tule olemaan yhteistä tiliä. Suurinpiirtein vuorotellen maksellaan asiaa sen kummemmin miettimättä tai sopimatta, onneksi kumpikaan ei ole raha-asioissa niuhottaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi